Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Приветствую. Не могли бы сфотографировать язычок крепления переднего крыла к вилке, а то купил крыло, оказывается это от ЗИФа, определилось по этому язычку, вот:
ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску
Ну и заодно хотелось бы видеть нижний и верхний конец крыла, у вас в начале есть фото профиля. а мне нужно именно как оно оканчивается в другой плоскости, например вот заднее:
ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску
Ну и вооще круто было бы знать ширину скоса крыла:
ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску
Заранее спасибо

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Илья 87,
1. Не можу, оскільки досі не маю переднього крила (про це писав у #18, саме під фото з профілем). Вам пощастило, що купили крило бажаного профілю, хоча й із ЗІФ.
2. А який завод випустив Ваш Прогрес і в якому році? Прогрес від ХВЗ мав "піджачок" на вилці, а у Вашого його немає. Та й вилка, мабуть, ще не від Прогресу?
3. Скіс крила поміряю, але завтра, бо вже пізно.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

На фото минск (бордовый), вилка десна. Крыло поставил на этот аппарат, так как снизу оно срезано и на мой "тогдашний" взгляд было не очень(сейчас я с вами солидарен, что  мне повезло что есть хотябы это). Оказывается крылья у ЗИФа и ХВЗ разные по длинне, как перед, так и зад.
Если не затруднит измерьте длинну заднего крыла.
ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Илья 87,
1. ширина скоса крыла примерно 20 мм. Еще: расстояние между выступами профиля 38 мм, а полная ширина крыла от "Прогресс" — 58 мм.
2. длины крыльев вело от ХВЗ — разные. Нужно мерить расстояние от конца крыла до земли. Например, в моих ХВЗ "Прогресс" В-110 от 1950 г. — 41 см, а "Украина" 111-411 от 1977 г. — 46 см.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

1

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Я измерял длинну крыла непосредственно по крылу, но у меня оба крыла обрезанные снизу. Результаты длинна переднего 55 см, длинна заднего 103 см. По профилю все сходится, спасибо огромное за информацию. Теперь надо определится по длинне

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Илья 87 пишет:

определится по длинне

В инструкциях картинки часто масштабные img/af

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

(24-11-2023 23:02:10 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Як давненько тут тиша!
Вело В-110 ще не закінчено, але сьогодні зробив декілька фото. Для початку — загальний план:

ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску
ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

На основу сідла поклав повсть (войлок російською). Немає шевретового (хромового) верху, ще не знайшов такої потертої шкіри (стара куртка, ...).
Динамка 1958 року. Покришки з тієї давнини, але ще тримають тиск у 2 атм. та мене. Камери сучасні. Спиці давні.

Переднє крило зроблено мною з вузького заднього як тимчасовий варіант. Спробував зробити "ліновки" — вийшло (зробив тільки біли, ще потрібні голубі, але на цієї репліці достатньо і білих):

ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Чекаю зауваження.
Про інше — далі буде ...

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

9

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Побачив "Керівництво за наглядом" https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 70#p240770 на В-110 ХВЗ, рік видання 1951. А ще є "Інструкція за наглядом" https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 79#p222979 , де чотири моделі вело от ХВЗ, і теж рік видання 1951. Переглянув обидві з метою порівняння інформації про В-110 від ХВЗ.

Враження:

1."Керівництво ..." містить рисунок моделі В-110, а в "Інструкції ..." його чомусь немає.

2. Багажник. Він є приналежністю. Але у "Керівництві ..." він трубчастий, як у подальшому багажники від ПВЗ. Переглянув всі фото та відео, де є В-110 від ХВЗ: всі багажники — штамповані, з характерним зломом у передній частині.

3. Кермо. На рисунку його форма — майже як у "Туриста", тобто наближується до "барана". З ручкою переднього гальма, яке позначене як приналежність. На всіх фото та відео, де є В-110 від ХВЗ, форма керма така ж як і у попередника В-17, переднього гальма немає, хоча воно передбачено і в "Інструкції ..." теж як приналежність.

4. "Специфікація зап. частин ..." з "Керівництва ..." містить два варіанта сідла. Не зрозуміло, чим вони розрізняються: чоловіче/дамське (вужче/ширше), чи задніми пружинами (стиску/розтягу-стиску), чи чим-то іншим.

5. На рисунку зображено дзеркало, у "Специфікація зап. частин ..." з "Керівництво ..." його ніде ме знайшов, а в "Інструкції ..." є якийсь рефлектор, але це, мабуть, не дзеркало, а відбивач світла на заднє крило.

6. У "Специфікація зап. частин ..." з "Керівництво ..." та "Інструкція ..." у В-110 немає полукартера, а на рисунку — є.

Висновок: ці два документа від ХВЗ станом на 1951 рік  містять протиріччя комплектації В-110.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

2

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Рисунки (особенно — общего вида) в советских велосипедных книгах очень часто чёрт-те какие. Ещё и кочевали из издания в издание десятилетиями. 
При подготовке печати проще не заморачиваться такими мелочами, и взять старое клише, чем художника напрягать и т.д. Велосипед нарисован? Багажник и руль есть?  img/ag
Как инструкция, это вполне работает. Мы же видим свой руль и багажник. А как с ними поступать — там буквами написано.

Кто ж думал, что через 70 лет найдутся уникумы, которые будут  img/an ИЗУЧАТЬ ИСТОРИЮ этого ширпотр... товара народного потребления, да ещё до таких мелочей img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

(19-02-2023 10:44:57 отредактировано Sedoy-K)

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

А потім доказуй музею, що ти не змахлював. Ох вже ці ФЗОшники!

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Вже неочікувана знахідка через 2 роки:

ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Немає одного ремінця, ну і пожолобило кришку. А все інше — у доброму здоров'ї  img/ay !

Обережно почищу. Фурнітура для ремінця є, залишилося знайти шматок шкіри.
Прогрію на парУ цю кришку, і під гніт. Скоро буде лялечка!

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

6

(25-03-2024 23:12:45 отредактировано Sedoy-K)

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

О ця знахідка, що показана вище, була не одна. Разом з "кобурою" приїхали два крила: переднє та заднє, з одного велосипеда (однакові заводське й аматорське фарбування).

Власно, для мого екземпляра В-110 було потрібно тільки переднє, але продавалися нерозлучною парою.

Крило профілем та розмірами повністю відповідає В-110 від ХВЗ 1950 року випуску. Нарешті за 2 "з гаком" роки я його знайшов! А "вуси" знайшов раніше, хромовані та саме на таке широке крило.

Прогнозують скоре тепло, навіть за 20 градусів, можна буде починати фарбувати. Для цього крило розібрав, помив та провів фотосесію.

ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску    ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску   ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

"Начорно" очистив. До речі, метал такий товстий, що немає ніяких заломів, а іржа виявилася зовсім не критична.

ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску     ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

5

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

На задньому крилі був такий собі катафот:

ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Його кріплення (напряму) вказує, що ці крила дещо молодші, ніж мій В-110 (на ньому — за допомогою пластинки), але незначно.
Як на мене, зберігся на відмінно: років 70 йому є точно! А все тому, що був аматорські пофарбований тією ж фарбою, що і крило.

Заднє крило та цей катафот підуть у "засіки". Після того, як обох очищу.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

3

Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску

Про крепление катафота не понял. Я с такими толком не знаком. Разве они просто не вкручиваются в крыло?  Там и задняя часть сделана для прилегания...

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.