Re: ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску
Шары 4.75, скорее всего, наколупали из промподшипников в эпоху дефицита.
|
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску
Страницы Назад 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Шары 4.75, скорее всего, наколупали из промподшипников в эпоху дефицита.
Теж думаю, що це наслідки попередніх ремонтів.
На передній втулці виявив проворот одного фланця щодо центральної частини. На фото видні позначки крайніх положень.
Підкажіть, знавці, як зафіксувати?
Sedoy-K, не зрозумів, ви поставили мітки, а потім провернулося? Чи воно від руки так ходить?
Sedoy-K, а никак. если по феншую то другую надо. а если ничего другого нет, думаю если заспицевать грамотно колесо всё должно самовыровняться и самоотцентроваться. и будет нормально ездить.
Євгеній76,
Саме від руки. Скрутив до одного краю, поставив мітки навпроти, провернув.
tork,
Іншу-то знайти можна, але ця швидше за все з 1950 року, хочу зберегти.
Може, спробувати уздовж отвору пристукнути перовим свердлом?
Природно, після того, як правильно виставити спицеві отвори: не навпроти один одному, а щоб дивилися в проміжки.
А просто залишити завжди можна.
До речі, пильовик із цієї сторони не зміг просто вийняти. Може, для цього є прості хитрості? Хотілося б глянути на доріжку ближче.
І ще до речі, обод переднього колеса в одному місці злегка покочевряжений. Чи то щось упало, чи то був перекид через кермо
. Оскільки з гумою був "напряг", то я на ньому не проїхав ні метра, тому тільки зараз виявив. У Києві є де поправити, або прийдеться самому помудрувати із бубном
?
Справа в тому, що якщо фланці не зсовуються до центру, то обертання на їзду не впливає. Шпиці розтягують так, що у фланця не залишається шансів десь ворухнутися.
Добавлено: 20-12-2021 22:32:16
Сучасні майстерні за такий обід навіть не візьмуться. Тут або самому, або розраховувати на колег. Київська тусовка у нас велика.
Опис велосипеду ХВЗ В-110 "Прогресс" 1950 року народження (продовження зі #67). "Торпедо".
"Торпедо": скільки написано тут про нього! Однак маємо "Торпедо" зі славетного вело "Прогресс" із рамою 1950 року народження, від ХВЗ! Обід ("чайка") колеса та рама мають подібний окрас, тому "Торпедо", з великою вірогідністю теж 1950 р.н.
Є така надія, що для історії велобудування в Україні декілька нижче наведених світлин не будуть заважати.
1. "Торпедо" (задня втулка) вело "Прогресс" від ХВЗ, з рамою
у (попередньому сухому, без корпусу) зборі виглядає звично:
Особливість: "зірочка" навертається та фіксується кільцевою контргайкою (мають ліве та праве різьблення), а також клеймлена:
1/2 х 1/8 (розміри), 19 Z (кількість зубців) та поки ще невідомого виробника.
2. Розібране "Торпедо" без корпусу, так званий "потрух", а також кріплення:
На трьох деталях є фірмові клейма ХВЗ (на них вказують білі стрілки): на лівому конусі, на чашці (обоймі) та на осі. Вісь стандартна як для ХВЗ: різьблення М10х1 під гайки та М11х1 під лівий конус (скоріше за все, оскільки калібру немає). Обидва великих пильника та "зірочку" не знімав (не було сенсу). Діаметр кульок 6.0 мм.
Гальмівний барабан складений із двох розрізаних втулок (стальної та латунної), з’єднаних кільцевою з проволоки діаметром приблизно 1.2-1.5 мм (не стрічковою!) пружиною (вказана білою стрілкою) та заклепкою. При гальмуванні (тут – рукою) краї розрізу латунної втулки розходяться так, що видно неозброєним оком. Сепаратор (для двох роликів) – латунний, без видимих слідів зносу.
3. У повному зборі "Торпедо" з гальмівним важелем виглядають так:
Видно, що корпус 36-х спицевий (колесо 28") має фірмовий напис "Харьков" на фоні емблеми ХВЗ, а також маслюка з бічним отвором в зону гальмівного барабану (відсутня пружинна пластинка, що закриває отвір маслюка).
Технічний стан частин "Торпедо" можна назвати добрим, як і всього вело, окрім фарбування. Підшипники "Торпедо", як і всі інші на вело, були добряче змащені мастилом синього відтінку, мабуть N158.
Але вело все було у грязюці, а там, де попадало змащення – у засохлому цьому змащенні з грязюкою. Одна з квадратних гум правої педалі навіть не проверталася, настільки була забрудненою зсередини. На секторі обох ободов (спиць так на 6-8) ззовні та зсередини – особливо багато іржі. Обод переднього колеса має невеличку вм’ятину, після чого це колесо повинне відчутне кульгати. Складається враження, що на вело їздив хазяїн, який не жалів на нього мастила, але їздив відносно недовго: років так з 10-20, по чорнозему (всі доріжки та кульки у непоганому стані). Потім вело було "поставлено на прикол" десь глибоко восени, після невдалої поїздки під дощем або по грязюці з падінням на праву сторону після раптової зустрічі зі значною перешкодою (камінь, пень, ствол дерева, інше). А навесні життєві обставини змінилися (нове вело, мото, хазяїн десь поїхав, інше), вело завантажили на горище, де воно і перебувало до останнього часу, та й забули про нього.
Далі буде (див. #103)
корпус 32-х шпицевий (колесо 28")
Точно? Заднее колесо дорожника обычно на 36 спиц.
DVDshnik, это я случайно. Пересчитал — 36. Поправлю
Там все просто — спереди 32, а сзади 36. И так сделано (вроде бы), чтобы спицы использовать одинаковой длины и спереди, и сзади.
В мене є певний сумнів стосовно ричага. Мені чомусь здається, що з вусами пішов пізніше, або помиляюсь, або поміняли, бо по інших признаках втулка ровесник велосипеда.
Євгеній76, сходив у гараж, переглянув. Судячи зі слідів на лівому пере рами, важіль іншої конструкції не використовувався.
Добавлено: 26-12-2021 22:28:24
DVDshnik, спиці дійсно приблизно однієї довжини (майже 300 мм), коли знімав — порівнював. За правлення на 36 — дякую.
Євгеній76, але там під вусами була чорная матер'яна изолента (її залишки). Може важіль і поміняли колись, але хазяїн і під попереднім кріпленням щось підкладав/підмотував.
А як Вам гальмівний барабан? Нічого нового?
Рычаг этот имеет одну не очень приятную особенность — он должен плотно садиться на перо рамы. А то я приобрел торпеду с таким рычагом, а его "рога" слишком разведены, то бишь рычаг болтался на пере рамы, и поэтому пазы крепления рычага на большом конусе были очень сильно выкрошены.
От изолента это как раз то, что нужно для плотной посадки.
Страницы Назад 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ХВЗ МАТП "Прогресс" В-110 1950-го року выпуску