Re: Вилка и рулевая колонка.

Александр Слюсаренко, а ви що хотіли цю фарбу лишати  img/ai  виглядає на фото страшніше атомної війни.
Пера гнуть вручну на приспособі-шаблоні.
Я недавно окремо пера від туриста розгибав, теж в шаблоні, доволі просто іде


Spoiler

дико вибачаюсь за інстаграм, але гарно проілюстровано роботу з вилкою https://www.instagram.com/p/B-aRJ7alTx0 … kdwxsoplhm

Я рухаюсь, значить я існую!

1

Re: Вилка и рулевая колонка.

Евгений76, о, якби знати оригінальні лінії згину- можна так зробити. Мій трубогиб так зможе теж. Про фарбу — це не моє  img/ag якось воно у мене не виходить в рідному місті img/whipped можливо , якщо мій ровер буде подорожувати зі мною до Польщі- там навіть аерографію можна буде зробити.

Laborare est orare.
Повелитель печи,бог огня,аннигилятор танталовых мук.

Re: Вилка и рулевая колонка.

Александр Слюсаренко, достатньо прорахувати виліт, а сама лінія то вже як більше до вподоби.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Вилка и рулевая колонка.

Евгений76, я перепрошую, але я , напевно , гуманітарій. Як його прорахувати?

Laborare est orare.
Повелитель печи,бог огня,аннигилятор танталовых мук.

Re: Вилка и рулевая колонка.

Александр Слюсаренко, вам тут читати і макетувати. Це разом з рамою з якою вилка буде їздити. По окремості тільки якщо вгадаєте.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Вилка и рулевая колонка.

Александр Слюсаренко, я пресом гнул, трубогибом не представляю как.

Re: Вилка и рулевая колонка.

Александр Слюсаренко пишет:

Я где-то читал, что база этих аппаратов 960- 990 мм.Если следов сварки / пайки нет внутри короны, может вилка таки трековая? Просто расправлена.

Трековую некуда разгибать.
Если есть слопинг, то очевидно разогнутая шоссейная.
И вот это место меня смущает.
Вилка и рулевая колонка.

Re: Вилка и рулевая колонка.

Кирилл, блин. Сегодня ночью иду царапать корону вилки от краски img/bj бред какой-то. А усилители перьев на шоссейных вилках спецзаказов тоже присутствовали?

Laborare est orare.
Повелитель печи,бог огня,аннигилятор танталовых мук.

Re: Вилка и рулевая колонка.

А як же )))
Правда самі вилки СЗ по рокам дуже різні, перші якраз і відрізнялися від СШ цим самим підсиленням і лише пізніше отримали свою корону.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Вилка и рулевая колонка.

Только на кой болт там то усиление для шоссе.

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Вилка и рулевая колонка.

Бакалея, болт?  img/ai  там пластина перфорована.
Мабуть щоб сильніше було. Спортсмени люди сурові, можуть і сік з підсиделу вижимати

Я рухаюсь, значить я існую!

1

Re: Вилка и рулевая колонка.

Бакалея пишет:

на кой болт там то усиление для шоссе

У многих производителей топовых стальных велосипедов встречаются усилители на шоссейных вилках. Видимо это всё-таки полезная часть конструкции вилки.

А когда водка закончилась, мы обезжиривали резьбы пятилетним коньяком.
I tried [соха] And got [софа]
Мой гараж

Re: Вилка и рулевая колонка.

Евгений76, а ці пластини можливо відпаяти від пір'я ?(боже, як то смішно моєю українською) ну,щоб вкоротити вилку, а пластини повернути на законне місце? Чи з тієї сторони не можна робити вилці "бар — міцва"?

Laborare est orare.
Повелитель печи,бог огня,аннигилятор танталовых мук.

Re: Вилка и рулевая колонка.

Александр Слюсаренко, перья станут меньшего размера, чем те, на которые рассчитана корона. Нужно укорачивать снизу, что и проще.

Re: Вилка и рулевая колонка.

Кирилл, правильно я подумал. Это должно получиться дешевле, чем покупать трековую вилку от СЗ. И ещё, как я подозреваю, надо будет выточить новые дропы?

Laborare est orare.
Повелитель печи,бог огня,аннигилятор танталовых мук.