kisa, очевидно різні версії червячки. Підозрюю, що по роках випуску теж є якісь відмінності, аналогічно з їх планетарками. Десь у мене була табличка з розшифровкою дати випуску Сакс по буквах на гальмівному важелі чи корпусі, бо з 90-якогось там року просто рік і місяць вибито на корпусі. В передніх барабанних саксах в основному осі 9х1 (як в Арчерах), але трапляються 3/8".
В задній барабанній Арчер під фрівіл на промислових підшипниках вісь 9х1 з якогось дива, і що ще дивніше — нема розпорної втулки і сама вісь без виступу для затискання підшипників (вільно ковзають по всій середній безрізьбовій частині осі). Гальмівна кришка впирається у внутрішню обойму підшипника і фіксується 1 контрогайкою (Максим би втішився від такого) — нормально відрегулювати,щоб кришка не торохтіла і не завантажувало підшипник неможливо. Щоб побороти англійську геніальність вісь буде замінено на дороблену китайську для задніх втулок на промислових підшипниках ( зточити на токарному станку для отримання на 4мм вужчої посадки підшипників, фото будуть пізніше) і все тоді добре зажметься без переднавантаження підшипників.
Додано: 18-01-2018 23:17:11
kisa, а гальмівний конус був?