Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.
Вот, я ещё тогда на 8-ск вышел из тех же соображений.
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.
Вот, я ещё тогда на 8-ск вышел из тех же соображений.
У нас, коли останній раз затарювався, а це вже трохи давно, були однаково запаковані в пластик КМС, якщо і не оригінал, то найкраща підробка. Словом повністю ідентичні, різниця по ціні між 7 і 8 була в межах 5%. І да, я чомусь теж 8 взяв на 7 зіркову трансмісію.
Манетка.
Гайка —"баранчик" була у жахливому стані, та й хром на хомутику – теж. Знайшов майже нову, не дорого.
Фото (відредагував комплектацію згідно із зауваженням шановного Odyssey https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 77#p254877 ):
Ще одна значна знахідка — педалі, майже комплектні: з тукліпсами, але без ременів. Ціна невеличка, викупив 26.09.2023. Стан доволі занедбаний, осі навіть не проверталися. Провів повне обслуговування, як завжди без фанатизму. Підшипники були без сепараторів. Вісь правої педалі має клеймо ХВЗ. Тепер на них вже любо поглянути. У зборі з шатунами:
Туклипси поки ще почекають своїх ремінців.
Ободи з алюмінієвого сплаву, профіль — швелер, обидва на 36 спиць. Зовнішній діаметр приблизно 632 мм, під шини 622-32. Ширина 27 мм, внутрішня посадкова 20 мм, висота профілю 14 мм, тобто ободи відповідають моделі. Вага ободу приблизно 460 560 грам (виправив згідно із зауваженням https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 89#p254889 ).
Стик – зварний, різне (приблизно 90, 180 градусів) розташування шва відносно отвору для штуцера камери. Ободи є правими щодо шпиць. Відмив, вичистив, дещо виправив, пополірував.
Фото на етапі чорнового очищення металевою щіткою:
Спиці діаметром 1.8 мм були дуже іржаві, перекусив. Обидва колеса були зібрані на три хреста. Довжина спиць: 300 мм (передні), 294 та 296 мм (задні), ніпелі G14. Фліпери та шайби під ніпелями були присутні.
різне (приблизно 90, 180 градусів)
Сварной обод считается монолитным, потому положение стыка никак не нормируется.
Передня втулка: стальна центральна частина, а кінцеві частини з фланцями – з алюмінієвого сплаву. Без сепараторів, під насип – по 10 кульок ф5 мм, кріплення — гайка-"баранчик" М8х1, з насічкою.
Втулка має розміри: відстань між фланцями (по центрам) – 79 мм, довжина власне втулки 84 мм, розмір у зборі контргайка-контргайка — 100 мм. Діаметр по отворам під спиці 36 мм, діаметр фланців 42 мм, отвори під конуси ф16 мм. Фланці товщиною 2.6 мм. Діаметр корпусу втулки 13.4 мм (є клеймо ХВЗ), а центрального отвору – 10 мм.
Зенківка отворів присутня.
Лискі на конусах під вузький ключ розміром 14 мм.
Вісь довга (приблизно 140 мм) з різьбленням М8х1, без клейма, без повздовжних пазів під вуси шайб.
Фото:
У В-541 свои интересные конусы передней втулки — с кольцевой проточкой. На фото один конус, видимо, не родной.
Riverdale, і вісь з шайбами, можливо, теж нерідні. Чомусь вісь не має ані пазів для вусів шайб, ані засічки на різьбленні, яка стопорить правий конус. Хоча засічка, можливо, і не потрібна, тому як довжина різьблення така, що правий конус все одно повинен застопориться там, де закінчиться різьблення. І він це робить.
Уважаемый Sedoy-K,обода у Вас с закраинами под посадочное место покрышки? Очень любопытно. А то мне попадаются все какие-то обода без закраин,правда со Спутников-Туристов поздних шестизначных.
Андрей01, зі закраїнами.
Sedoy-K, для довідки: шайба не звідси, не тієї епохи. Такі ставили десь з кінця 80-х на манетки наступної конструкціі.
з тукліпсами, але без ременів
Ремінці презентую, якщо цікавить. Без пряжок.
Чомусь вісь не має ані пазів для вусів шайб, ані засічки на різьбленні, яка стопорить правий конус.
Sedoy-K, це нормально.
Маю аналогічну втулку, ще не розбирав, повідомлю за результатами.
Спасибо. Буду знать,что такие обода нужно присматривать на 541.
Odyssey, дякую! Дійсно, на тому екземплярі, що я відбракував, інша шайба, без засічок.
З Вашого дозволу, щоб не множити рисунки, зроблю нове фото та викладу замість того, що на #18, з посиланням на Ваше зауваження.
Є два питання.
1. Вилка та особливо рама мають великі проблеми з покриттям:
Що робити: берегти як зіницю ока у такому стані, чи відразу спрямувати на перефарбування (це ж не раритет)?
Вилку поправлю, за допомогою авто та домкрата, як вже робив https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 90#p243390 .
2. Що це за вирізи на перемичці (біля системи — останнє фото), уперше бачу. Якась ніша для кріплення крила?
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.