Носорев Тарас, нарешті бачу конкретику. Це саме те, що потрібно.
Отже, роблю перші висновки:
1. Вуси на В-541 у 1970 році були фарбовані. Нема проблем: пофарбую, коли стане тепліше.
2. Вони були коротше, ніж стоять у мене. Нема проблем: зроблю меншу довжину, або вигну так, щоб отримати бажану. Крилам зроблю менший радіус завдяки збільшення ширини (невеличкий зазор до пір'їв є). Але теж, коли стане тепліше.
У мене залишилися питання про:
1. Крила. В мене профіль крил — без ребер (округлий). Довжини (приблизно) заднього від полу 430 мм, переднього від полу 250 мм, вперед від вилки 140 мм.
2. Права ручка — заднє чи переднє гальмо? У 1970-му році.
Хоча нагадую, це вело — не ікона (не для музею). Не схотів, щоб воно загинуло. Тільки на закупівлі вже витрачено еквівалент $170. На цей жахливий час — багато. Те, що можу змінити, зроблю. Мій принцип: старезне вело не повинне виглядати як тільки що з заводу. Охайне, на ходу, загальний вигляд відповідає тому часу — цього достатньо.
Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)