Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K, какие крылья Вы поставили на В541?  На изначальной фотографии в разукомплектованом виде там вроде в комплекте было переднее крыло гранёное от "шестизнака"? Новые крылья топорщатся на концах, значит хромированные "усы" крыльев слишком длинные, они от В37/В39? img/ab

Рама вилку умоляла, без колёс чтоб не гуляла !
Спортсменом можешь ты не быть, но велик "Спорт" иметь ОБЯЗАН!!!
Собаки не лают на В541 — они восторженно бегут рядом!!

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Носорев Тарас, від якого вело ці крила та вуси насправді, як це довідатися? На них не написано.

Заднє крило було в комплекті з вело, з закріпленими вусами. Переднє крило фактично було відсутнє, хоча до вилки були прикручені вуси. Я про відсутність переднього крила писав на початку теми  https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 42#p254542  (хазяїн доклав заднє крило з іншим дизайном). Переднє крило я купив через ОЛХ, як би від В-541. І теж з закріпленими на ньому вусами.

Вуси не хромовані, а добре зачищені металевою "путанкою". Я не знаю, яке на них покриття робили на заводі.

Я б почав з діаметрів крил: вони завищені. Їх можна зменшити, тоді вони стануть ширше. На жаль, я їх пофарбував раніше, ніж вперше закріпив на вело. До тепла я їх не буду деформувати. Щодо довжини вусів, то їх можна деформувати та навіть вкоротити. Досвід вкорочення в мене є, це просто.

Цей екземпляр — не для музею. Я його навіть не бажав. Я про це написав тут:   https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 32#p254532 .

А так, зауваження — привітаються.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K, С обмоткой финиш? То бишь она остаётся в таком виде? Что касается тросов — задний тормоз будет под левую руку? В те времена они, тросики, так располагались на заводе.
https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?id=1258
Я на своём так и оставил:
ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.
ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Здесь, наверное, должно быть написано что -то умное....

1

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K пишет:

1. Вперше в житті, не зовсім добре, але я старався.

img/ay
Ссылку добавил в стартпост темы "Обмотки и грипсы"

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

(09-12-2023 14:22:39 отредактировано Sedoy-K)

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

kisa, дякую!

Ручки гальмівні

На фото – комплектація на переднє гальмо

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Spoiler

Помилково поклав тросик не переднього, а заднього гальма (він просто довше, ніж від переднього).

Гальма

На фото – комплектація та збірка переднього гальма

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

У комплекті заднього гальма замість плоскої шайби на центральному болті – дві об’ємні шайби, які охоплюють трубку заднього містка.   

Повністю зібране вело:

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

А було ось таке:

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Попереду ще є робота з доведення до кондицій, зокрема – налаштування ходової частини, гальм, посадки, тощо. 

Щодо розташування приводів на гальма.
На фото вище видно, що заведення на першу бонку заднього гальма краще робити з лівої ручки. Зараз кут завеликий, що призводить до гальмування тросика у цьому місці при відпусканні гальмівної ручки. Напевно, переставлю.

Щодо обмотки. Поки що не вирішив. Але дружина згодна на додаткові витрати  img/thank .

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

7

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Красень img/ay

4

(09-12-2023 15:07:15 отредактировано Sedoy-K)

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

fo_1ook, ніхто і не заперечує, навіть собаки (Носорев Тарасimg/ag . Крила з вусами ще "не той системи", як би на колеса 30"  img/af . Є над чим попрацювати.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

2

(09-12-2023 15:26:14 отредактировано Носорев Тарас)

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K, Вело/цираптор я. Хищный. img/ag

Крылья на В541 в 1970 году ставили как и на В39 — переднее удлинённое. Идентичные они были. А вот "усы" крыльев у В541 и В39 различаются. Если попутать, то будет не то. Ну не то и всё.
Когда найдётся Руководство для спортивных моделей за 1970 год, то всё подтвердится. Если же нет, то я разорву и съем без соли покрышку Я-77 622-32. Любимое лакомство вело/цираптора.

Рама вилку умоляла, без колёс чтоб не гуляла !
Спортсменом можешь ты не быть, но велик "Спорт" иметь ОБЯЗАН!!!
Собаки не лают на В541 — они восторженно бегут рядом!!

1

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Носорев Тарас, навіщо такі страсті!? Без солі — не смачно.

1. На форумі фото В-541 — явно більше десятка. І що ми бачимо? Там вуси фарбовані, тут — хромовані, ще тут — може й цинковані, не зрозуміло. Усі якийсь не такі. А які? Ви кажете, не такі, як на В-39. А які на В-39, чим принципово розрізняються?

2. Подовжене переднє крило. Я розумію: на В-134 — подовжене, тому додаткові вуси. А тут де додаткові вуси? Точну довжину переднього крила В-541 — у студію!

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K, я как раз ждал приглашения. Теперь выступлю скорее не в интересах правды, а в интересах истины. img/ag

В наличии имеются "усы" крыльев, снятые с В541 и с В39 в родной окраске. Период 1969-1971 гг. Выглядят они вместе так:ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.
ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.
Синие от В39, а белые от В541. Сложеные ровно, они разнятся по длинеХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.
Будь они все хромированные — их можно попутать и длинные "усы" на вилке типа "В541"  отодвинут назад крыло. Я тоже как раз занимался со своим В541, таким же, как у ВасХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в., предварительно макетируя на В542 с вилкой типа"В541".
Это выглядело так:ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. , а после подбора длины стало так — с равномерным огибанием крылом колеса.ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

А если же короткие "усы" применить на вилке тип"В39", то крыло будет топорощиться вверх спереди.
Также можно узнать о двух типах "усов" из Руководств по эксплуатации. За разницу самих крыльев  в следующем посте напишу уже.

Рама вилку умоляла, без колёс чтоб не гуляла !
Спортсменом можешь ты не быть, но велик "Спорт" иметь ОБЯЗАН!!!
Собаки не лают на В541 — они восторженно бегут рядом!!

5

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Носорев Тарас, нарешті бачу конкретику. Це саме те, що потрібно.

Отже, роблю перші висновки:

1. Вуси на В-541 у 1970 році були фарбовані. Нема проблем: пофарбую, коли стане тепліше.
2. Вони були коротше, ніж стоять у мене. Нема проблем: зроблю меншу довжину, або вигну так, щоб отримати бажану. Крилам зроблю менший радіус завдяки збільшення ширини (невеличкий зазор до пір'їв є). Але теж, коли стане тепліше.

У мене залишилися питання про:

1. Крила. В мене профіль крил — без ребер (округлий). Довжини (приблизно) заднього від полу 430 мм, переднього від полу 250 мм, вперед від вилки 140 мм.
2. Права ручка — заднє чи переднє гальмо? У 1970-му році.

Хоча нагадую, це вело — не ікона (не для музею). Не схотів, щоб воно загинуло. Тільки на закупівлі вже витрачено еквівалент $170. На цей жахливий час — багато. Те, що можу змінити, зроблю. Мій принцип: старезне вело не повинне виглядати як тільки що з заводу. Охайне, на ходу, загальний вигляд відповідає тому часу — цього достатньо.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

3

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K, предлагаю небольшую статистику по 1970-му году. Всего 4 экземпляра В541. Сразу видно, что правая ручка тормоза работает с передним механизмом, левая — с задним.
Первый экземпляр:ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Второй экземпляр:ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Третий экземпляр: тоже с крашеными "усами"ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Четвёртый экземпляр: тут внимательный знаток сразу заметит неродной комплект крыльев, взглянув на переднее. Но проводка тросов как и у остальных трёх. ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Уже есть маленько информации. Продолжу в следующем посте за крылья.

Рама вилку умоляла, без колёс чтоб не гуляла !
Спортсменом можешь ты не быть, но велик "Спорт" иметь ОБЯЗАН!!!
Собаки не лают на В541 — они восторженно бегут рядом!!

4

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K,
Титанічна робота  img/ay

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

shvorak, до Титанів нам далеко, хоча попрацювати прийшлося чимало. Дякую.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

(Причина редактирования: Ошибка)

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K, продолжу свою бодягу за крылья.
Поставил удлинённое переднее крыло на свой В541 и измеряю. От пола 200 мм, от короны вилки до передка тоже 200 мм.  ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Пока выпускались параллельно В39 и В541 на них и ставили крылья тип "В39". Особенность их : первое — это удлинённое переднее крыло и второе — изменённая форма оконцовок по сравнению с предыдущим поколением тип"В34".ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.
На фотке —  сверху положил крыло тип "В39".ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Теперь отличие кромок. У крыльев тип "В39" рубленые под 90 градусов передние и задние кромки с выступом посередине. А у предыдущего поколения тип"В34" рублено под углом и боковые грани смотрят вперёд  и назад под 15 градусов примерно.  Их обводы более плавные как бы, старинные.ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Если субъективно, мне больше нравятся прежние , оставлю на своём комплект из 1966 года. Они ещё цвет такой имеют как топлёное молоко или слоновая кость. Винтажный. img/ay

Рама вилку умоляла, без колёс чтоб не гуляла !
Спортсменом можешь ты не быть, но велик "Спорт" иметь ОБЯЗАН!!!
Собаки не лают на В541 — они восторженно бегут рядом!!

3