Re: Мій гараж
Не, ну посмотрим, что получится.
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Мій гараж
Страницы Назад 1 … 66 67 68 69 70 … 94 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Не, ну посмотрим, что получится.
Arioh, kisa, есть опыт в подобном "тюнинге"
Правда, с оговоркой — рама то у вас паяная. А значит при таком же размахе строительства мороки у вас будет больше
Мне пивоты аргоном на 1" приподняли — отрезали и приварили (даже новые покупать не пришлось).
Из типичных болезней таких конструкций:
— Каретка в небесах (меня не раздражает, бордюры перешагивать намного удобнее)
— Слопинг (и изменение углов управления — надо угадать)
То что у меня получилось — уделывает горник в скорости по внедорожью и хорошо катает в пачке с шоссейником. Проходимость 28"х1.4" по сравнению с 26"х2.1" не особо страдает. А вот накат — заметно улучшается.
Сейчас даже задумываюсь избавиться от ашанчика на 26" т к это циклокросовое "нечто" рвёт его по всем параметрам)
Но ещё не решился...
Так что я за перевод на 28"
Правда, вам пивоты скорее всего перепаивать придётся
Добавлено: 08-10-2018 10:40:12
Вот только не пойму, причём тут
то колесо від тандема на 40 шприх
причём тут
А его коллеге девать некуда
А для кого-то, строящего тандем, это была б редкая полезяшка.
А 26 ретро-мтб настоящий получится, ещё не ашан
+ Шикарний по всіх канонах ідеології "К2".
Рама на 28 колесах по довжині задніх пер десь як довгий стартон приблизно получається
А розмір коліс до довжини пер яке відношення має?
Arioh, Вам пощастило отримати за халяву шикарну МТБ раму, а Ви хочете її спаскудити! Ця ідея гірша від всіх "тюнінгів" стилю "К1"! Я би ще зрозумів таке при відсутності півотів для канті чи вібряків
Моя тверда думка: або робіть правильний велосипед на 559-584 колесах (тонкі чи товсті, сліки чи агресивні шини — на Ваш вибір), сингл чи мультиспід , або киньтесь тої рами!
рама під рульову 1 1/8
Це взагалі не проблема — вилку 1" в таку раму ставиться з перехідними втулками.
Ця ідея гірша від всіх "тюнінгів" стилю "К1"
CustoмBicyclь, ++++
Концепція взагалі Ще б сінгл з диском спереду я б зрозумів, а так вийде хтознашо. Ну 27.5 ще б зрозумів.
Вилку 1.1.8 туди треба нормальну, якшо вже і ліпити турінга то java або якусь там рігідку стальну, їх вистачає. Не треба туди тулити дюйм і 40 спиць, бо я не знаю навіть як зламати мтб колесо на 36 спиць, 32 з головою в гонках їздять.
Імхо, або не чудіть, або продайте, бо в мене душа і мізки рвуться. Я б і забрав, якшо моя ростовка, серйозно.
Омг. Ну і шо з того, шо рама мтбшна? Півоти і перепаяти можна, все одно під перекрас. Пропорції на 28 колесах нормальні получаються. В мене вже був колись досвід переводу 26 рами на 28 колеса.
Ну і поки взагалі нічо не роблю, все прикинути треба.
Просто... Tанком\бтр'oм у сільпо не їздять. Всьому своє призначення.
Ладно, може я і дійсно погарячився з тим. Все одно я з тою рамою ближче до зими буду шось робити, зараз часу не маю.
Мені просто нема куда подіти пристроїти круті французькі вінтажні колеса. Там обода вольбер джентельмен і мавік, втулки майлард і максікар, шприхи дт. Поппробую я напевно спочатку на Міфу їх поставити, все одно її рама напіврозібрана на роботі валяється без діла.
Можна впринципі і шось типу круізера якогось зібрати на широчезних ободах 26 або 27,5 і грубих сліках під львівську бруківку.
круізера якогось зібрати на широчезних ободах 26 ... і грубих сліках під львівську бруківку.
Це вже якась конструктивна думка. Сингл на широких сліках 26" сам смак для екстремального форсу бруківки.
нема куда подіти пристроїти круті французькі вінтажні колеса.
Вброс: поставити їх на голандця.
З голандця поставити на Міфу.
А МТБ зробити синглом МТБ
З синглом там проблема, дропи вертикальні, прийдеться натягувач тоді колхозити.
На 26 можна попробувати, широкі обода легко знайти, резини величезний вибір. Вилок повно на барахолці. Я тільки фз чи дюйм ставити чи 1 1/8 , дюйм б краще було, маю прікольний винос на кантіки з упором і роліком. Резину планую десь 60-65мм запхнути.
Впринципі так подумав, мені зараз одного асфальтового вела повністю хватає, і так не часто по хороших дорогах їжджу, відкладу ті колеса. "Лис" впринципі по не ідеальному асфальту не гірше туриста валить і накат в нього тоже хорощий. А для траси стартон є на 23мм шинах.
Мертвец Джонни, у нас яндекс не показывает без танцев.
З готовим вухом для соплі ("пєтух") я поставив би мінімалістичний натягувач. Оригінальних конструкцій в інтернетах купа, деякі дуже симпатичні. Можна навіть дабл-спід замутити
Не, ну если ставить цель — уйти от передач вообще, то умнее поменять дропы. А если они за какой-то надобностью окажутся нужны (для каках-нибудь фановых покатух, где потребуется большой диапзон тяги) — так можно и пограться, раз рама просит.
Страницы Назад 1 … 66 67 68 69 70 … 94 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Мій гараж