Re: Мій гараж
В точних науках я трохи дуб
Я за Вас вже порахував 46/18 і 46/16 Ваші ходові передачі, інші на горб і з горба. І що тут ще рахувати?
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Мій гараж
Страницы Назад 1 … 76 77 78 79 80 … 94 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
В точних науках я трохи дуб
Я за Вас вже порахував 46/18 і 46/16 Ваші ходові передачі, інші на горб і з горба. І що тут ще рахувати?
Ну тріщотка 14-17-20-24-28. З передньою зіркою на 46 сама злобна передача виходить 3,28(на 26 колесо). Я то і з 3,5 на 28 колесі можу їхати спокійно, але то по трасі, а цей вел асфальта майже не буде бачити мб шось поменше все таки поставити?
Arioh, на мтб за призначенням максимум 42, це якшо лосячити стоячи. Але ви трєщотку ту ушатаєте швидко, яка б вона не була міцна, тому я б радив 38 китай-нарров-вайд.
alonso_forgotten, не буде колега на ньому лосячити
Будуть спокійні і вміру активні покатухи поганими дорогами і помірним бездоріжжям. Вангую: через кільки виїздів майлардівський фрівіл не сподобається йому великими кроками між передачами, трансмісія — відсутністю індексного перемикання, і Та прибуде СИНГЛ
Ех, жаль я вже купив раму і мучусь с рульовим стаканом. Так би попросив ще раз віддати мені.
Нє, сінгла точно не буде. Але і 100500 передач ставити ввжажаю повним дибілізмом, тому 1х5. Сумніваюсь шо ту тріщотку легко ушатати, доживають ж до наших днів старі пятеріки/шестьоріки з пробігами по 20-30 років, зірки там калені 2мм. Тим більше вона нова. Не індексне перемикання не лякає взагалі, я навіть на планетарки 3-ки звичайні неіндексні манетки ставлю завжди.
CustoмBicyclь,
Та ні, полосячити я люблю деколи, навіть на дорожниках .
Коли по піску в верхній точці треба перемикання, а замість перемикання цеп буде хтознаде але точно не на зірці — буде бомба А те бездоріжжя, де треба просто перемикання, прекрасно пережує дорожник і турінг. І тому там мтб багатьом здається непотрібним, важким, і тд і тп.... просто мтб не для того.
Тріщотки доживають, шосейні і турингові. Там навантажень таких нема. І суть не в зубах, суть в підшипниках.
бездоріжжя, де треба просто перемикання, прекрасно пережує дорожник
+++
суть не в зубах, суть в підшипниках
Тут не погоджусь — храповий механізм може не витримати (собачки), а підшипники там ушатати тяжко. Я з ушатаних фрівілів виймаю шарики і використовую їх у педалях (лайф-хак).
полосячити я люблю деколи, навіть на дорожниках
Ключове слово деколи , бо на синглі (особливо дорожнику) довго не полосячиш.
Не індексне перемикання не лякає
Мій перший мультиспід був неіндексним 2х5 б/у турингом, потім я спробував МТБ товариша з індексною трансмісією і після цього проапгрейдив свого на індексне перемикання. До неіндексної мультиспідної трансмісії не повернусь ніколи, навіть заради фантастичного ресурсу старих неіндексних 5ш фрівілів Якщо на шосе неіндексність ще якось можна терпіти і перемикатись заздалегіть, то для МТБ це нонсенс
Про подшипники — не фривила, а радиально-упорных втулки колеса. Они там не симметрично относительно центра и на правый приходится большая нагрузка. И ось еще гнется.
В майлардівських не думаю шо ось погнеться, там конструкція до касети ближче, підшипники на краях втулки.
Та нічого там не погнеться, і зуби витримають і храповик. Справа тільки у специфіці катання котру диктує призначення спеціалізованого велосипеду. Головне щоб Ви були задоволений результатом своєї роботи.
В мене впринципі є стара деорівська індексна манетка на 6 передач фз тільки чи там крок однаковий як в 5шв тріщотки.
індексна манетка на 6 передач
До неї треба індексний дерайлер, не всі неіндексні працюють правильно з індексними манетками.
Дозбирав майже всі з/ч на горняка, системи тільки бракує. Підвернулась недорого хроммолібденова вилка 1 1/8 (труби вроді танге) разом з рульовою , по розміру ідеально до рами підійшла, не треба нічого вкорочувати/видовжувати. Фото не маю, збираю на роботі його заодно і майстерню туда перевожу по трохи .
З 1 1/8 виносів маю тільки таку "вундервафлю" . Мб поставити?) Він з хромолі і там той типу амортизатор можна блокувати. Все одно всі ашановиноси зварні широкі одоробла.
Страницы Назад 1 … 76 77 78 79 80 … 94 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Мій гараж