Re: Мій гараж

Arioh пишет:

В точних науках я трохи дуб

Я за Вас вже порахував  img/ag      46/18   і   46/16  Ваші ходові передачі, інші на горб і з горба. І що тут ще рахувати?

Re: Мій гараж

Ну тріщотка 14-17-20-24-28. З передньою зіркою на 46 сама злобна передача виходить 3,28(на 26 колесо).  Я то і з 3,5 на 28 колесі можу їхати спокійно,  але то по трасі, а цей вел асфальта майже не буде бачити мб шось поменше все таки  поставити?

Re: Мій гараж

Arioh, на мтб за призначенням максимум 42, це якшо лосячити стоячи. Але ви трєщотку ту ушатаєте швидко, яка б вона не була міцна, тому я б радив 38 китай-нарров-вайд.

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Мій гараж

alonso_forgotten, не буде колега на ньому лосячити  img/bk

Spoiler

Якщо би він це любив, то би сидів конкретно на чесному шосері і чесному МТБ, не пропускаючи аматорських і напів-профі заїздів парками/лісами чи асфальтами, вдень чи вночі. Більшість таких катальців не сприймають синглів і крокодилів (і навіть кроководство  img/bk ), я кількох таких знаю особисто, вони фетишують на компоненти за 100500 грошей  img/ap  А колега Arioh явно не з таких  img/ab   

Будуть спокійні і вміру активні покатухи поганими дорогами і помірним бездоріжжям. Вангую: через кільки виїздів майлардівський фрівіл не сподобається йому великими кроками між передачами, трансмісія — відсутністю індексного перемикання, і Та прибуде СИНГЛ  img/ag

Re: Мій гараж

Ех, жаль я вже купив раму і мучусь с рульовим стаканом. Так би попросив ще раз віддати мені.

Spoiler

бо сінгл з мтб — це як тут писав хтось у нас про шосер до 30км\год, як простітутка в гідрокостюмі, тільки помацати

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Мій гараж

Нє, сінгла точно не буде. Але і 100500 передач ставити ввжажаю повним дибілізмом, тому 1х5. Сумніваюсь шо ту тріщотку легко ушатати, доживають ж до наших днів старі пятеріки/шестьоріки  з пробігами по 20-30 років, зірки там калені 2мм. Тим більше вона нова. Не індексне перемикання не лякає взагалі, я навіть на планетарки 3-ки звичайні неіндексні манетки ставлю завжди.

CustoмBicyclь,
Та ні, полосячити я люблю деколи, навіть на дорожниках  img/ag.

Re: Мій гараж

Коли по піску в верхній точці треба перемикання, а замість перемикання цеп буде хтознаде але точно не на зірці — буде бомба img/ag А те бездоріжжя, де треба просто перемикання, прекрасно пережує дорожник і турінг. І тому там мтб багатьом здається непотрібним, важким, і тд і тп.... просто мтб не для того.

Тріщотки доживають, шосейні і турингові. Там навантажень таких нема. І суть не в зубах, суть в підшипниках.

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Мій гараж

alonso_forgotten пишет:

бездоріжжя, де треба просто перемикання, прекрасно пережує дорожник

+++

alonso_forgotten пишет:

суть не в зубах, суть в підшипниках

Тут не погоджусь — храповий механізм може не витримати (собачки), а підшипники там ушатати тяжко. Я з ушатаних фрівілів виймаю шарики і використовую їх у педалях (лайф-хак).  img/ag

Arioh пишет:

полосячити я люблю деколи, навіть на дорожниках

Ключове слово деколи , бо на синглі (особливо дорожнику) довго не полосячиш. 

Arioh пишет:

Не індексне перемикання не лякає

Мій перший мультиспід був неіндексним 2х5 б/у турингом, потім я спробував МТБ товариша з індексною трансмісією і після цього проапгрейдив свого на індексне перемикання. До неіндексної мультиспідної трансмісії не повернусь ніколи, навіть заради фантастичного ресурсу старих неіндексних 5ш фрівілів  img/bk  Якщо на шосе неіндексність ще якось можна терпіти і перемикатись заздалегіть, то для МТБ це нонсенс  img/av

Re: Мій гараж

Про подшипники — не фривила, а радиально-упорных втулки колеса. Они там не симметрично относительно центра и на правый приходится большая нагрузка. И ось еще гнется.

Diesel power

Re: Мій гараж

В майлардівських не думаю шо ось погнеться, там конструкція до касети ближче, підшипники на краях втулки.

http://www.borgercompagnie.com/helicomatic/history.html

Re: Мій гараж

Та нічого там не погнеться, і зуби витримають і храповик. Справа тільки у специфіці катання котру диктує призначення спеціалізованого велосипеду. Головне щоб Ви були задоволений результатом своєї роботи.

Spoiler

Справа у потребах і вподобаннях конкретної людини. Коли у мене був тільки один велосипед (страшні були часи  img/bm  img/bj ), то я від нього хотів більше ніж можна. Стало два — і чомусь були дуже подібні ( специфіка потреб). А от  коли з"явилось три велосипеди, то я вже їх чітко розділив і переналаштував під конкретне призначення, тоді чітко почав відрізнятись характер їхньої поведінки і виразились переваги кожного у конкретних умовах.

Ми всі Вам пропонуємо перевірені багатьма оптимальні рішення для призначення велосипеду, щоб відчути максимально його переваги. Це потребує певних компонентів, якщо їх у Вас зараз нема, то почекайте коли будуть. А якщо зліпити з того що є, то вийде що попало  img/bk 
Наполегливо рекомендую для бездоріжжя індексну трансмісію, якщо не хочете "багатопередач" і повнопрофільні зуби задніх зірок, то тут тільки шестирикові касети "шімано позітрон".
Вибір за Вами  img/bk     

Re: Мій гараж

В мене впринципі є стара деорівська індексна манетка на 6 передач фз тільки чи там крок однаковий як в 5шв тріщотки.

Re: Мій гараж

Одинаков.

Diesel power

Re: Мій гараж

Arioh пишет:

індексна манетка на 6 передач

До неї треба індексний дерайлер, не всі неіндексні працюють правильно з індексними манетками.

Re: Мій гараж

Дозбирав майже всі з/ч на горняка, системи тільки бракує. Підвернулась недорого хроммолібденова вилка 1 1/8 (труби вроді танге) разом з рульовою , по розміру ідеально до рами підійшла, не треба нічого вкорочувати/видовжувати. Фото не маю, збираю на роботі його заодно і майстерню туда перевожу по трохи  img/ag .

Spoiler

З тою дюймовою хромованою вилкою, шо фото викладав раніше мороки багато, там якийсь ідіотський стандарт різьби на штоку, і метричні і дюймові гайки болтаються на ньому і виноси дуже туго влазять в неї.

З 1 1/8 виносів маю тільки таку "вундервафлю"  img/ag . Мб поставити?) Він з хромолі і там той типу амортизатор можна блокувати. Все одно всі ашановиноси зварні широкі одоробла.

Мій гараж