#77 07-12-2019 19:05:26 (07-12-2019 22:23:50 отредактировано Torpedo)
Re: Реставраторы представляют
Проєкт жіночий велосипед ХВЗ В-22, 1955 рік
Повна реставрація, оновлено гальванічне покриття, оригінальні деталі , робочий стан.
Автор роботи Віктор Ходєєв.
Історична довідка.
В 1947 році вперше після війни Радянському Союзі було випущено велосипед для жінок з заниженою елегантною рамою модель В-22.
Він мав німецькі «коріння» та був дуже схожим на довоєнні моделі відомого виробника Wanderer. До того ж, велосипеди найперших років виробництва оснащувались втулкою Torpedo Fichtel & Sachs, що поставлялась в Харків з Німеччини, та переднім штемпельним гальмом із жорсткою штангою.
З 1948 року В-22 виробляли також на Львівському велозаводі.
Велосипед оснащувався колесами розміром 26 дюймів, з шинами 559×40 мм (26" х 1,75"). Привідний ланцюг велосипеда прикривався захисним щитком. Для запобігання попадання жіночого плаття в заднє колесо, було передбачено встановлення тканої захисної сітки. Переднє колесо оснащувалось додатковим ручним гальмом «штемпельного» типу, яке діяло на покришку. Заднє колесо з гальмівною втулкою типу Torpedo.
Сідло з двома задніми вертикальними та десятьма горизонтальними пружинами. Верх сідла був кроєним, зшитим з м'якої шкіри з товстою вовняною підкладкою. На його задній частині кріпилася штампована хромована табличка з написом «Харьков», на моделі ЛВЗ «Львов». Велосипеди перших років випуску не оснащувались багажником, комплектувались фарою та генератором. На задньому крилі встановлювався круглий металевий катафот зі скляним відбивачем рубінового кольору.
В-22 мав різні варіанти фарбування. В основному велосипед був чорного та зеленого кольорів, декорований ліновками, деколями та трафаретними написами.
Виробництво моделі В-22 було припинено 1956 році. Вочевидь, дамський велосипед так і не став практичним транспортом в СРСР, де жінка на велосипеді (як і за кермом авто) було рідкісним та незвичним явищем.
Технічні характеристики велосипеда В-22
База — 1130 мм
Висота рами — 540 мм
Висота каретки — 285 мм
Розмір шин — 26 «х 1,75»
Довжина шатунів — 170 мм
Число зубців ведучої зірки — 48
Число зубців задньої зірки — 19 або 20
Тип втулки заднього колеса — гальмівна типу «Торпедо»
Ручне гальмо — з дією на шину переднього колеса
Сідло — м'яке
Кількість передач — 1
Вага без приладдя — 16,5 кг
Вага — 17 кг
Велосипед В-22 «Львів» виробництва Львівського велозаводу, 1955 рік
Фото veloretro.ru
Re: Реставраторы представляют
Аплодирую стоя. Сетка — бомба. Только в такое положение тормозной ручки не верю — ей не неудобно, а невозможно пользоваться.
Будет фото с барышней в нарядах эпохи здесь? https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?id=184
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: Реставраторы представляют
Только в такое положение тормозной ручки не верю — ей не неудобно, а невозможно пользоваться.
У нее не существует правильного положения — если ручку опускать вниз, она будет торчать вперед (видно на фото veloretro.ru).
Re: Реставраторы представляют
Vlntn,
.
Це реставрація, а не музейний експонат. Шикарна, висококласна реставрація. Так тільки колега Torpedo вміє. Тільки він, поки що
Re: Реставраторы представляют
корпус красного катафота красился в цвет рамы? В первый раз такое вижу. Велосипед — бомба
Re: Реставраторы представляют
При таком положении тормозной рукоятки вверх можно четыре пальца правой руки сломать об ручку при неудачном падении с велосипеда при перелёте через руль, например.
Re: Реставраторы представляют
DCorvus, я из детства помню такой катафот с чёрного велосипеда — его корпус был чёрный.
Ветерок: "Старт-шоссе" 1986 г. (2х7, дуалы)
В-37: "Спутник" В-37 1967 г. сингл (торпедо)
Лыбидь: Ардис Либыдь "Handmade in Ukraine", 1998, сингл 46/19
#85 31-12-2019 17:43:53 (02-01-2020 12:52:38 отредактировано Torpedo)
Re: Реставраторы представляют
Проєкт чоловічий дорожній велосипед ХВЗ «Прогресс» В-110, 1957 рік
Повна історична реставрація, частково відновлено гальванічне покриття, оригінальні деталі , робочий стан.
Автор роботи Віктор Ходєєв.
Особливою складністю було відновлення декоративного оздоблення велосипеда. Ідентичні написи та графічні елементи наносились фарбою за допомогою трафаретів. Також у точній відповідності оригіналу, рама прикрашалась ліновками.
Збережено всі оригінальні шпиці з латунними нікельованими ніпелями.
Укомплектовано динамкою Г-60, фарою (з лампочкою 1св.!), лічильником та велоаптечкою.
Загалом я отримав задоволення від роботи над велосипедом. Також вдосталь покатавшись на ретровелосипеді ХВЗ «Прогресс» В-110, приємні враження від цього надихнули мене зробити фото поринувши в часи 1950-х років (всі атрибути оригінальні, відповідні епосі).
З патефона лунала музика.
Вважаю, що професійне фото готового об’єкту є невід’ємною частиною реставраційних робіт. Таким чином візуально фіксується результат роботи, та дає змогу іншим порівнювати свої зразки, брати його за взірець та прагнути зробити подібне або краще.
Історична довідка.
На межі1940/50-х років, на Харьківськькому велозаводі, було розроблено та розпочато виробництво нової типової моделі чоловічого дорожнього велосипеда «Прогресс» В-110. Він став першим велосипедом масового виробництва, який згодом виробляли майже всі велозаводи СРСР. Крім того, його також виробляли мільйонними тиражами на автомобільний заводах ЗІЛ та ГАЗ.
Власне «прогресивного» в конструкції велосипеда не було нічого.
Рама велосипеда типова закритого типу, паяна зі стальних труб. Колеса розміром 28 дюймів, розмір ширини 40 × 622 мм. Каретка педалей (британської системи BSA), важелі педалей кріпились стопорним клином. Заднє колесо оснащувалось гальмівною втулкою «Торпедо», конструкції німецької фірми Fichtel & Sachs. Сідло із пружинами та шкіряною (чепрак) кришкою було типовим як на моделях німецьких велосипедів Wanderer, ніпеля камер системи Dunlop.
Але головним прогресом було те, що майже все запчастини велосипедів В-110 виробництва різних заводів, були взаємозамінні. В умовах загального перманентного дефіциту товарів в СРСР, це було дуже позитивним фактором.
Технічні характеристики велосипеда «Прогрес» В-110:
-Висота рами –560, 580 мм
-База –1160 мм
-Розмір шин –40 х 622 мм (28х1 34″).
-Передня зірка (число зубців) –48
-Задня зірка (число зубців) –19
-Ланцюг роликовий 12,7×3,4 мм, 112 ланок
-Вага велосипеда без приладдя–16,5 кг
Детальніше про велосипед «Прогресс» В-110 тут
Re: Реставраторы представляют
Re: Реставраторы представляют
Вот это круть
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: Реставраторы представляют
Torpedo, Вот бы под разный размер обоев для рабочего стола сделать
Re: Реставраторы представляют
Проект мужской дорожный велосипед ХВЗ В-14, 1946 год
Полная историческая реставрация, восстановлено гальваническое покрытие, оригинальные детали, рабочее состояние.
Автор работы Виктор Ходеев.
Интересна конструкция велосипеда на колесах 26 '' и широкими покрышками. В-14 был единственный велосипед в СССР с такими параметрами, в 1950 году его производство было прекращено.
Конструкция своеобразная, похожа на «компиляцию» элементов довоенных велосипедов ХВЗ и немецкой техники. Резьба на вилке и шатунах педалей дюймовая, задняя тормозная втулка Torpedo Fichel & Sachs немецкого производства с клеймом 1945 года. Конструкция и покрой мягкого седла с тонкой кожи заимствована из немецких велосипедов.
Оригинальный скромный но в целом привлекательный декор, очень подходит велосипеду и создает неповторимый образ велотехники 1940-х годов.
Особенно интересным элементом является уникальная эмблема с надписью на украинском языке «Харків».