Років так з 5 тому один мій знайомий "фахівець з торгівлі металом" розповів таку казку/билину: у 1990-х одному "новому бізнесмену" із СНД запропонували у Китаї металеві кульки малих (велосипедних) розмірів в розмірі декількох тон за д-у-у-у-же привабливу ціну. Він привіз їх у СНД, почав продавати. Але швидко виявилося, що це — повне дерьмо, тобто йому збули заводський брак. Замість того, щоб відправити їх на переплавлення, він і надалі продовжує їх втюхувати туди-сюди під брендом радянських. Мабуть і досі це робить.
Я до того, що "китай" і не тільки буває різний. Його купівля — досі ризик отримати те, що на китайському заводі пішло у брак, але було завезено до нас такими "комерсантами".
А інтернет-крамниці знають, що за товар у них? Як з цим боротися (я про металеві кульки, сам купував)? Мабуть ніяк, а купляти мінімум, і після невеличкої експлуатації ретельно перевіряти стан. Або колупати старі підшипники.
Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Украина" (1977);
В-541 "Спорт" (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))