Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Кондратий, якраз навпаки. Гнутих осей 8мм бачив багато, точніше навіть рівних не бачив  img/ap
9 мм на передньому колесі рідко гнуться, товстіші не гнуться.  Жорсткіша вісь також створює кращі умови для роботи підшипників.
  ОЛД більшості  передніх втулок можна зменшити тоншими контрогайками, але я завжди розширюю вилки до 100 мм.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Кондратий, сьогодні приміряв втулку до вилки. В дропаути вставляється номально (приміряв вставляючи вісь окремо в кожен дроп), а от щоб вставити "колесо" -- треба розводити ноги. При вирівнюванні вилки це буде робитись.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Вчорашні фотки підчищеного байка:
Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Немає слів, одні емоції img/pesec

Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Це критичний нюанс? На їзду впливати буде? Які підводні камені експлуатації такої вилки?

Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Spoiler

у вилки обрізана різьбова частина. відклав про всяк випадок

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Захар Беркут, я б вилку відклав кудись в далекий куток. Від гріха. Особливо з урахуванням зварки зверху.
Або перепаювати, або заміна на +/— аналог дорожній.

А що до "насильного" розведення ніг вилки — то на сучасних втулках норма життя уже. Я на ММВЗ В-114 і дропи підпилював на міліметр і розгинав, щоб новозібране колесо поставити.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Сьогодні повністю розібрали раму. Віддаємо її на піскоструменеву обробку. Фоток розібраної рами дуже мало

Що ми ми маємо:
-на диво живі чашки каретки. Попрацювати з ними згідно ОКВП -- і вони відкатають не одну сотню км.
Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

-чашки рульової вийнялись майже від руки img/whipped . До того ж, всі чашки, які є у мене в наявності. Хтось може підказати, якого милого? На донорській рамі чашки довелось вибивати спецінструментом...
-конус на штоці теж від руки знявся... img/ah не круто(

З неприємних моментів:
-я не можу знайти пояснення чому так, але відкручував гайку на валі каретки в ту ж сторону, в яку відкручуються чашки у різьбових карет. Тобто я затягував гайку. Довелось взяти до рук болгарку img/as . Іншого вирішення я придумати не зміг. Гайка і вал ідуть на смітник.
Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

-і знову болгарка. На цей раз жертвою стала рульова колонка, а точніше те, що на першому фото у попередньому пості. Гайку зрізав майже під саму частину з зацепами під "сімейник". тільки зараз я зрозумів, що можна було залишити максимальну кількість різьби img/as . Оскільки конусна гайка пошкоджена, а контргайка -- неприйнятно вкорочена, вони ідуть до своїх друзів з каретки. (фоток нема
є, зате є фотка того, що ми витягнули зі штоку)

Spoiler

Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

З приємного:
-вилка встала чудово. Якщо знехтувати неідеальністю її геометрії, то її цілком можна юзати на цьому байку. Боявся, що контргайка з "рижика" (вирішив дати таке прізвисько донору) може не стати через задовгий шток. Був не правий, все стало ідеально, навіть з невеличким запасом.

Обода віднесли на обробку, рама піде теж туди найближчим часом. Після обробки -- ручне рівняння обода, можливо фарбування (прошу підкинути ідей з кольоровим оформленням), спицювання коліс.

Товариш вже придумав назву для велосипеда. 

Spoiler

Придумав назву йому "сотий". По перше тому що полутруп, по друге ціна

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Marduk, там зверху був взагалі жестяк. між штоком і трубкою виносу понапихали клинів, на це все нас#@ли зваркою, просвердлили отвір у гайці і штоці, забили у цей отвір незрозумілий шматок незрозуміло чого і туди теж дали зварки. Вилка однозначно "ф топку", благо є "рижик" -- дамька рама невідомого мені виробництва, звідки взяли нову вилку.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Захар Беркут, я десь тиждень- півтора тому писав про таке масове явище на радянських велосипедах (вільна посадка чи люфт чашок і конусу рульової). Тоді йшла мова "бути чи небути прокладкам". Це була підказка  img/ag

   

Spoiler

. Захар Беркут, західні українці давно пересіли на б/у європейські велосипеди, тому старі радянські повикидали і поздавали у втормет, тому що дефіцит якісних запчастин, їх пошук по барахолках займає багато часу , потім всерівно "напильник і прокладки". Тому я, як і більшість західняків, віддаю перевагу б/у європейським  img/bk 

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

CustoмBicyclь, європейський велосипед -- не варіант. Все, що є на ОЛХ або у нас на автобазарі -- стандартні алюмінієві жіночі байки на м'якій вилці. З перемикачами. А хочеться сталевий дорожній велосипед на з однією передачею.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Захар Беркут,
Вы невнимательно смотрите ОЛХ  img/bk
Есть и хромолеаые Диаманты, и железные Газели

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Пафнутий, ++
Поки що паритет , з невеликою перевагою заліза, правда зараз більше тайванського походження "сіті".   Класичної геометрії заліза поки теж вистачає.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Вчора бачив на ринку цікавого німця. Вперше побачив планєтарку  масльонкою. 1500 просили. Є класичні дорожніки, просто менше ніж  img/bg

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Евгений76, з масльонками масово були Арчери аж до кінця 80-х років. На німцях переважно Сакси, але де гарантія, що колеса рідні. Хоча я бачив всяких німців.

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Та ціла куча нормальних євровелів є недорогих на Олуху —  ралеї, газелі, швіни, пежо, батавуси, міфи, діаманти, фаворіти, навіть з фрн деколи нормальні вели проскакують.

В мене є одна трійка сакс з масльонкою (515 модель, випускались десь до середини 70-х)

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

CustoмBicyclь, там рідне))
Саксовська трьошка без ножного гальма.

Я рухаюсь, значить я існую!

(02-06-2019 00:03:32 отредактировано Захар Беркут)

Re: Мій перший крокодил. Проект Path Racer на базі ММВЗ для друга.

Пафнутий, щойно переглянув пропозиції ОЛХ. Нічого достойного не знайшов. Все алюмінь, м'які вилки, мультиспід. Сталі дуже мало, і схожі вони на драбини -- короткуваті і високі.

CustoмBicyclь, визнаю, вибір прекрасного радянського велосипеда був трохи помилковим. Але це як в анекдоті: "Пан має час і натхнення". Доступ до інструкцій/мануалів та інструментів маю, часу достатньо, чому б і не побавитись з барахолками, напильниками і прокладками. Краще підкажіть, чи правильно я думаю, що можна взяти алю банку від умовного Пепсі , обрізати її за розміром, обгорнути довкола посадкового чашки і запресувати в стакан. Це має спрацювати?