Тема: Минск В-114, 1960 года восстаноление

Проєкт велосипед «Минск»  В-114, 1960 року, реставрація.

Заготовка цього  велосипеда лежала в мене кілька років. Мені дуже подобається його класичний дизайн, геометрія рами, витончені трубки задньої вилки.
До того ж це був велосипед моєї юності, а саме цей зразок мій одноліток. Сподіваюсь що він стане на колеса в своїй первозданні красі.


Минск В-114, 1960 года восстаноление  Минск В-114, 1960 года восстаноление
Стан заготовки не найкращий, про те попри іржу (на щастя не така вже і глибока) деталі збережені гарно. З часом було придбано частини котрих не достає.


Минск В-114, 1960 года восстаноление

Емблема просто «монументальна» наче як на паровозі чи якомусь «кадилаку», надихає на роботу.


Минск В-114, 1960 года восстаноление

Типовий катафот зі справжнього скла дуже гарна «цяця», в ньому ще начебто жевріє життя велосипеда , що дає мені надію на його відновлення img/rolleyes

12

Re: Минск В-114, 1960 года восстаноление

За планом має буди піскоструйна чистка, фарбування в чорний колір, нанесення орнаменту під трафарет, фарбовані обода з ліновками. По можливості повна комплектація фара, динамо, насос одометр, оригінальні покришки, ніпеля Данлоп.
Проблемним буде кобуроподібна сумочка інструментів. Особливість її в тому, що на мінських валосипедах її шили з матеріалу як на пізніших прямокутних сумочках. Поки в пошуку подібного матеріалу.


Минск В-114, 1960 года восстаноление Минск В-114, 1960 года восстаноление
Хромове покриття втулок, на диво,  збереглось досить гарно.
Взагалі в данному проєкті не планується відновлення хрому , ну можливо мінімально на деяких деталях. Гвинти, гаєчки, оригінальні шпиці будуть  оцинковані з пасіровкою.

Минск В-114, 1960 года восстаноление
Мені дуже подобається стара традиція технічної культури коли деталі механізмів (зокрема велосипедів) маркувались клеймом , штампом. До певного часу в радянській велопромисловості така традиція була, але поступово ззгасала разом із якістю продукції.
На данному велосипеді штампів достатньо на багатьох деталях.
То того ж, сьогодні через пів століття ми можемо легко ідентифікувати ці деталі.

Минск В-114, 1960 года восстаноление
В кожному велосипеді з якими я працював були свої «соплі». Окрім традиціних не зачищених  гострих країв багажника та інших штампованих деталей, зустрічались перекошені різьбові отвори, непропаяні місця.та інш.  «Сопля» припою на пам'ять нащадкам.

4