Тема: Велогараж Полтава-Запоріжжя

Аби не повторюватись, повикладаю лише фото вже готових роверів. Якщо комусь цікаво почитати про процес їх створення, то це можна зробити ось тут http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=31&t=342408
Спорт В-542
Велогараж Полтава-Запоріжжя

ПВЗ 21В

Велогараж Полтава-Запоріжжя

Spoiler

Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя

Старт-Шоссе 155-411

Велогараж Полтава-Запоріжжя

Spoiler

Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя

(12-03-2017 22:21:52 отредактировано SenJah)

Re: Велогараж Полтава-Запоріжжя

Не впевнений, що цю дамку можна віднести до крокодилів, але так як їй судилося побувати у моєму гаражі, все ж таки нехай буде тут.
Motobecane Mixte Super Tour   

Велогараж Полтава-Запоріжжя

Spoiler

Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя

Власне історія появи цього ровера досить цікава…Моя старша сестра, яка наразі мешкає у Києві, доволі часто їздить у велоподорожі, які регулярно організовують хлопці зі «СвітЗаОчі». Їздить вона, як і всі у цих подорожах, на якомусь своєму хардтейлі — чи то CUBE, чи то GHOST, вже не пам’ятаю.

Два роки тому вона зі своїм чоловіком поїхали у весільну подорож нормадським узбережжям на велосипедах. Ровери планували брати на прокат, але їхні хости, у яких вони зупинялись, запропонували дати свої. Як справжні французи, ті їздили на мотобеканах. img/ab  Ось власне пару світлин з їхньої подорожі.       

Spoiler

Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя

В результаті, в неї була чудова можливість відчути всі переваги сталевої турингової рами на 28-х колесах.
З рештою, сестра попросила мене зібрати якийсь подібний ровер саме для подорожей… Десь через тиждень вже забирав цей мотобекан на пошті у такому вигляді.

Spoiler

Велогараж Полтава-Запоріжжя

Особливої роботи з ним і не було, переважну більшість часу було витрачено на відмивання та полірування. Раму було оброблено автополіролем та автовоском для кузовів. Познімав зайвий мотлох типу катафотів, замків та динамок та поміняв ланцюг, обмотку, тросіки та рубашки.

Гума на щастя виявилась у доволі гарному стані, міняти не довелося. Може для туризму вона і трохи завузька (28мм), але я на своєму туристі використовую таку саму і особливих проблем на бездоріжжі не відчуваю. Взагалі колеса, як на мене, з вейнманівськими одинарними пістонованими ободами, швальбівською гумою та втулками з високими фланцями та насипними підшипниками, є його чи не найкращою частиною. Для зручності експлуатації у походах та транспортування у поїздах, на заднє колесо поставив оську та ексцентрік від стартона, а на переднє оську та барашки від туриста. 
           
Замінив сідло на чепрак, бо рідне було добряче подерте. Боявся що спортивне сідло може бути не зручним для такої посадки, але сестра запевнила, що на бруксі такої ж конструкції їй було цілком комфортно.
Єдине в чому я не до кінця впевнений, це у надійності багажника, його здатності витримати вагу велобаулу. Ну але практика покаже…  img/bn

Польові випробування показали, що велосипед має доволі приємний характер. Мені, звісно що, після туриста та стартона трохи не вистачає динаміки, але від нього цього мабуть і не варто цього очікувати.
Головний замовник характером та виглядом ровера задоволений та чекає найближчої подорожі на травневі свята. img/ab

(12-03-2017 22:33:47 отредактировано SenJah)

Re: Велогараж Полтава-Запоріжжя

Давно вже задивлявся на рами такої геометрії, але все якось не складалось – то ціна була зависока, то новий власник знаходився дуже швидко. Пару разів навіть чіплявся на вулиці до дідів на таких роверах, просив продати, але у обох випадках власникам їх сталеві коні були дорожчими за гроші, що звісно мене, як велосипедиста та поціновувача старої вело-техніки, не може не тішити. img/ab

Але кілька днів тому до моїх рук все ж таки потрапила дамка ХВЗ В-22 53-го року випуску. Ціна питання була символічна та й знаходилась за 15 хв. їзди від мене. Хоча домовились з продавцем що буду ще оглядати, але ще коли їхав за ним, вже знав що вертатись якось доведеться на двох велосипедах. img/bs

Велогараж Полтава-Запоріжжя

Spoiler

Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя
Велогараж Полтава-Запоріжжя

Ще нічого не розбирав і не роздивлявся як там всередині, але поверховий огляд показав стан — “могло бути і гірше”. Деколі та цировки частково збереглися, місцями іржа але ніби не критично. Вилка гнута від лобового удару, та й підсидільна труба має характерний вигін у місці з’єднання з верхньою трубою.
 
До стокової комплектації не вистачає сідла, обох крил, захиста на ланцюг, правої педалі, задньої гуми (хоча і не впевненний, що передня оригінальна), багажника, шильдика та перднього гальма типу “сапожок”. В принципі не так і багато невистачаючих деталей, але враховуючи наскільки рідко подібні зустрічаються у продажу, реставрація у оригінальному вигляді може затягнутися на дооовгий час. img/ac  Відчуваю, що особливо важко буде знайти сідло та передні гальма. 

Враховуючи це, постає така собі “ділєма”, щодо його подальшої долі. Я для себе бачу три можливі варіанти.

Перший. Не заморочуватись на дотримання оригінальної комплектації та вигляду, такий собі авторський проект. Неодноразово бачив на форумі, як колеги, взявши за основу раму В-22, робили свої власні пректи. Особливого осуду збоку форумчан за недотримання оригінальності ніби не помічено. img/bk

Другий. Власне повна реставрація оригінального вигляду. Передбачаю, що знадобиться багато часу, враховуючи важкодоступність необхідних деталей. До того ж крила, багажник та щиток на ланцюг потрібні будуть саме у такому ж кольорі як і рама.

Третій. Такий собі авторський проект у дусі того часу із дотриманням оригінального вигляду вже наявних комплектуючих. Тобто зібрати і їздити, паралельно підшукуючи оригінальні запчастини. Коли все необхідне буде знайдено, проект плавно трансформується у реставратори представляють.

Я особисто поки-що схильний до третього варіанту, але хотілось би дізнатися думки колег, особливо тих хто має досвід реставрації подібних роверів. Чи достатньо цінна та рідкісна ця модель щоб займатися повною реставрацією і перейматися збереженням оригінального вигляду? Чи можна без особливих докорів сумління “колотити фарбу в балоні та чіпляти передачі”?  img/ab

Буду вдячний за думки.

Re: Велогараж Полтава-Запоріжжя

Если и ставить передачи — то только планетарку чтобы вид велосипеда не испортить.

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Велогараж Полтава-Запоріжжя

SenJah Приветствую!
Отличный гараж и прекрасные работы! img/ay

Re: Велогараж Полтава-Запоріжжя

Kochegar  img/ag Та то я мав на увазі не обмежуватись суворими рамками щодо його класичного вигляду. Сподіваюсь Ви не подумали що я здатен поставити на таку раму перекидку та пофарбувати балоном?! img/ap

leonyar Дякую! img/az

Re: Велогараж Полтава-Запоріжжя

Стартон очень понраивлся! А что за колодки тормозные на нем? Сори если невнимательно читал img/ab

Мыло — грязное.

Re: Велогараж Полтава-Запоріжжя

коткомпот З корку, ось про них писав на ХТ

Spoiler

...Підійшли гальма від туриста. Планував їх поставити як тимчасові, а у подальшому замінити на якісь із бічним тяжінням, тому колодки вирішив не купляти, а зробити як тимчасові з пробки.  Однак гальма виявились кращіми ніж я очікував. Відчуття у них дуже схожі на відчуття від гальмування на торпедівській втулці – дуже м’яко, без різького блокування колеса. Я правда не знаю, що тут має більший вплив – матеріал колодок чи взагалі конструкція гальма із центральним тяжінням, бо я давно на таких не їздив і немає можливості порівняти як би вони поводили себе із звичайними колодками. Як будуть працювати по воді – х.з., але я не маю звички їздити у дощ. Отже гальма залишаються у такому вигляді...

Re: Велогараж Полтава-Запоріжжя

SenJah пишет:

коткомпот З корку, ось про них писав на ХТ

Spoiler

...Підійшли гальма від туриста. Планував їх поставити як тимчасові, а у подальшому замінити на якісь із бічним тяжінням, тому колодки вирішив не купляти, а зробити як тимчасові з пробки.  Однак гальма виявились кращіми ніж я очікував. Відчуття у них дуже схожі на відчуття від гальмування на торпедівській втулці – дуже м’яко, без різького блокування колеса. Я правда не знаю, що тут має більший вплив – матеріал колодок чи взагалі конструкція гальма із центральним тяжінням, бо я давно на таких не їздив і немає можливості порівняти як би вони поводили себе із звичайними колодками. Як будуть працювати по воді – х.з., але я не маю звички їздити у дощ. Отже гальма залишаються у такому вигляді...

В дождь всё таки испробовал?

Re: Велогараж Полтава-Запоріжжя

Andrey Overchuk Ні, не пробував. Для дощу та грязюки маю мтб якого не шкода img/ab

Re: Велогараж Полтава-Запоріжжя

SenJah, підкажіть будь-ласка детальніше яка фара стоїть на ПВЗ 21В. ?:)

Re: Велогараж Полтава-Запоріжжя

Фруктовый гусЬ пишет:

SenJah, підкажіть будь-ласка детальніше яка фара стоїть на ПВЗ 21В. ?:)

Ніби як німецька, має напис "Daimon", але я її ще до ума не довів, тому вона поки-що не робоча