Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110
Torpedo, такое впечатление, что вы за каждой деталькой на машине времени в советские "Культспорттовары" летаете.
А потом ещё заводские косяки устраняете.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110
Torpedo, такое впечатление, что вы за каждой деталькой на машине времени в советские "Культспорттовары" летаете.
А потом ещё заводские косяки устраняете.
Ще дещо про якість виготовлення велосипеда ЗіС: отвір кріплення заднього крила до верхнього містка рами пробито зі зміщенням вбік майже на весь діаметр. Розпилювати не став, залишаю як є («ето же наша історія»).
Переднє крило не влазить в ширину вилки, і його довелось «плющити» з боків, назад після рихтовки.
«ето же наша історія»
В том году в Британии, где не было войны на суше, отменили продуктовые карточки. Через семь лет после нас.
А у нас дырку в крыле розцяцькованного хромом и роскошно разрисованного велосипеда криво пробили. Через три года спутник полетит, а вилки делать ровно не научатся — позор
Плохо быть унтерменшами.
Надо было у поверженных сверхчеловеков лучше учиться — живя за американское бабло строили тогда велосипеды, как новогодняя ёлка, ещё и ровные
Torpedo, Я дико извиняюсь... Но оно так и было разве в оригинале — надпись "Прогресс" выполнена хорошо, а вот "ЗиС" совершенно корявыми буквами, разнотолщинными?
Велосипед складено, попередні «ходові випробування» показали що він їде дуже м’яко та приємно, «пузаті» покришки значно сприяють цьому. Посадка з традиційно перевернутим до гори кермом дуже зручна для спокійної їзди.
"Вилізли" деякі неприємності. Раніше при складанні задньої втулки було видно, що різьба в зірочці нарізана з перекосом. Гадалось, що "вісімка" зірочки не вплине на роботу системи, насправді кілька зубців наїзджали на цепку і майже з кожним обертом це клацало.
Довелось розібрати втулку та просто підігнути в лещатах кілька зубців зірки. Втулку збирав та розбирав кілька разів, щоб не перегнути зайвого. Зрештою це допомогло.
Також по причині м’якої сталі керма, в центральній його частині під виносом залишилась вм’ятина, і затягнути його остаточно міцно не вдалось. Потрібно виготовити ідентичні сегменти-підкладки трохи більшої товщини.
Чудова робота!
Навіть не з магазину, а спец серія для ВДНХ.
Torpedo. Ух! Вот это я понимаю-реставрация!
Супер!
Да, уровень!
снимаю шляпу коллега!
Torpedo, еще хочется фото с настоящего
Проєкт завершено.
Всі дедалі відповідно заново хромовані, оцинковані, фарбовані, всі гайки під ключ на 9, 11, гвинти під шліц на своїх місцях.
Чи є бажаючі подискутувати про оригінальне «лкп», «сліди часу» та іржаві деталі? Чи варто було (в даному випадку) через наявність кількох ліновок та клаптиків заводської фарби залишати велосипед в оригінальному «лкп»?
Так в результаті роботи ми маємо екземпляр, максимально близький до первозданного стану, можемо бачити який вигляд мав велосипед котрий викотили з магазину в 1954 році.
Перефразовуючи слова Г.Форда можна сказати: « Велосипед може бути будь якого кольору , при умові що цей колір чорний».
Дійсно, чорний колір та хром, надають виробу класичного вишуканого вигляду.
Ще раз хочу наголосити, велосипед ЗіС значно відрізняється від оригіналу ХВЗ В-110. Відмінність більша, як наприклад між моделями «Україна» В-134 та В-130. Чому у «зіса» збережено назву В-110 «Прогресс» ми вже не дізнаємось
Ну, з магазину він такий красивий не був, не продавався ніколи лісапед з фарою і динамкою з заводу.
А так, звісно, це чудове відтворення оригіналу, що не може не викликати захоплення
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110