Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Torpedo,  такое впечатление, что вы за каждой деталькой на машине времени в советские "Культспорттовары" летаете.
А потом ещё заводские косяки устраняете. img/ay

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Ще дещо про якість виготовлення велосипеда ЗіС: отвір кріплення заднього крила до верхнього містка рами пробито зі зміщенням вбік майже на весь діаметр. Розпилювати не став, залишаю як є («ето же наша історія»).
Переднє крило не влазить в ширину вилки, і його довелось «плющити» з боків, назад після рихтовки.

Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110    Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Torpedo пишет:

«ето же наша історія»

В том году в Британии, где не было войны на суше, отменили продуктовые карточки. Через семь лет после нас.
А у нас дырку в крыле розцяцькованного хромом и роскошно разрисованного велосипеда криво пробили. Через три года спутник полетит, а вилки делать ровно не научатся — позор img/ac
Плохо быть унтерменшами.
Надо было у поверженных сверхчеловеков лучше учиться — живя за американское бабло строили тогда  велосипеды, как новогодняя ёлка, ещё и ровные img/bs

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Як на мене, це найскладніша робота, (художня, творча)  img/ab
Написи, як і в оригінала нанесені фарбою під трафарет.

Рама після фарбування, матується, наноситься напис (аерографом, тонко) потім вся труба покривається лаком.  Брр….
Ліновки вже після, поверх лаку

Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110 Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110 Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Torpedo, Я дико извиняюсь... Но оно так и было разве в оригинале — надпись "Прогресс" выполнена хорошо, а вот "ЗиС" совершенно корявыми буквами, разнотолщинными?

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Велосипед складено, попередні «ходові випробування»  показали що він їде дуже м’яко та приємно, «пузаті» покришки значно сприяють цьому. Посадка з традиційно перевернутим до гори кермом дуже зручна  для спокійної їзди.

Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110


"Вилізли" деякі неприємності. Раніше при складанні задньої втулки було видно, що різьба в зірочці нарізана з перекосом. Гадалось, що "вісімка" зірочки не вплине на роботу системи, насправді кілька зубців наїзджали на цепку  і майже з кожним обертом це клацало.
Довелось розібрати втулку та просто підігнути в лещатах кілька зубців зірки. Втулку  збирав та розбирав кілька разів, щоб не перегнути зайвого. Зрештою це допомогло.
Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110


Також  по причині м’якої сталі керма, в центральній його частині під виносом залишилась вм’ятина, і затягнути його остаточно міцно не вдалось. Потрібно виготовити ідентичні сегменти-підкладки трохи більшої товщини.

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Чудова робота!
Навіть не з магазину, а спец серія для ВДНХ.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Torpedoimg/bi ждём фотографии

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Torpedo. Ух! Вот это я понимаю-реставрация!
Супер!
img/ay   img/bf
Да, уровень!

"Я сегодня опоздал, поэтому вечером уйду пораньше... "

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Маю фото з «минулого» img/rolleyes
Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

снимаю шляпу коллега! img/ay

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Torpedoimg/ay еще хочется фото с настоящего img/wd

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110   Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110   Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

(10-11-2019 16:23:51 отредактировано Torpedo)

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Проєкт завершено.
Всі дедалі відповідно заново хромовані, оцинковані, фарбовані, всі гайки під ключ на 9, 11, гвинти під шліц на своїх місцях.
Чи є бажаючі подискутувати про оригінальне «лкп», «сліди часу» та іржаві деталі? Чи варто було (в даному випадку) через наявність кількох ліновок та клаптиків заводської фарби залишати велосипед в оригінальному «лкп»?
Так в результаті роботи ми маємо екземпляр, максимально близький до первозданного стану, можемо бачити який вигляд мав велосипед котрий викотили з магазину в 1954 році.

Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110        Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110         Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110     Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110         

Перефразовуючи слова Г.Форда можна сказати: « Велосипед може бути будь якого кольору , при умові що цей колір чорний».
Дійсно, чорний колір та хром, надають виробу класичного вишуканого вигляду.

Ще раз хочу наголосити, велосипед ЗіС значно відрізняється від оригіналу ХВЗ В-110. Відмінність більша, як наприклад між моделями «Україна» В-134 та В-130. Чому у «зіса» збережено назву В-110 «Прогресс» ми вже не дізнаємось   img/rolleyes

(04-07-2019 21:10:25 отредактировано Пафнутий)

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Ну, з  магазину він такий красивий не був, не продавався ніколи лісапед з фарою і динамкою з заводу.
А так, звісно, це чудове відтворення оригіналу, що не може не викликати захоплення  img/ay