Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Сразу бросается в глаза, что клинья забиты неверно. Должно быть навстречу друг другу.

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Сёння пільна аглядзеў раму. Вось што я зараз маю. Дзве дзіркі па баках гавораць аб тым што рама адна з першых. Пад фарбай на дропе хаваўся нумар. Дзве апошніх лічбы гэта год? Рама перафарбованая, пад чорнай у некаторых месцах хавалася зялёная.
Арыгінальная?

Spoiler

    Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16 

Далей. Рама мае некалькі непрыемнасцей.
Па першае — рама калісьці атрымала лабавы удар і трошкі гнутая. І ўсе б нішто але дропы на вілке трэснутые што, лічу, вельмі кепска бо яна не рамонтнапрыдатна.

Spoiler


Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Далей у скарбонку нерыемнасцей ідзе карэтачны вузел. Там ня ўсё добра як жадалась бы але с маленькім сюрпрызам в якасці  вала, я тае разумею, з Нямеччыны.

Spoiler

  Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16
Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Ну і сіс тэма у добрым стане, чаго не скажаш аб пядалях. Некаторыя конусы трэснутыя знаружы, унутры яшчэ ня гледзіў. І ланцуг з замком у выдатным стане. Дробнасць а прыемна.

Spoiler

Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Возможно проще в каретку поставить картридж от Максима и не мучаться?

Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Antonygo пишет:

Хутка губляе форму. Чаму? Мабыць я дзіркі для шнурка зрабіў занадта нізка? Вушы дарэчы былі гнутыя па сярэдзіне і зараз зноў там згінаюцца. Што параіце зрабіць?

Коллега, отверстия не намного ниже чем должны быть, а вот то что Вы их больше в перёд сделали это минус.
По большому счёту там 4-х отверстий достаточно, я советую сделать продолжить отверстия к задней части седла, а саму шнурку оставить толь по середине.
И в следующий раз, когда будете размечать и делать отверстия под шнурку пусть перед глазами фото бруксовского седла.

Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

С приобретением.
Хм, а кто это вообще? Вроде ММВЗ, по многим признакам похож на имеющийся у меня Минск 72 г (модель не устанавливал). Но не по всем. Например, удивило горизонтальное расположение отверстий под шильд. И звезда с моей рамой такая же пришла. Наверное, более ранняя, чем моя. Мне показалось, или верхний мостик-трубка?

Горбатость рамы выправляется легче, чем это кажется на первый взгляд. Тем более — мягкого дорожника. Здесь https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?id=105 и страницы из книги об этом, и примеры от коллег. Самый важный момент (именно в книге видно) — куда подложить брусок к морде рамы. В зависимости от этого ровняется (гнётся)  рама ИЛИ вилка. Это можно исполнить вдвоём даже на земле — без столбов.

Вилка.. ну конечно лечится, но заменой дропов, а не их заваркой. Невелик дефицит, в конце концов.

Вал каретки интересен. Я б за него поборолся.

Ещё есть интересный вариант. В наши края в 90-х натащили польских велосипедов Ромет. Подозреваю — в Ваши тоже, ибо ближе  img/ag . А там каретка интересной конструкции (характерной для многих немцев и австрияков), имеющая хорошее качество.  https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?pid=4049#p4049
Во всяком случае, из рам Рометов я делаю алкобайки, а каретки зажимаю для более серьёзных проектов.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Sergey Krasyuk, там, мне здаецца, больш справа ў тым што вушы сядла бракуюць жорсткасці. Папярэдні ўладальнік спрабаваў павялічыць нацяг з дапамогай дрота, у выніку чаго вушы вельмі моцна загнуліся пасярэдзіне уздоўж. Таму колькі не нацягвай шнурок яны ўсёроўна гнуцца ў месцы старога загіна. Але зрабіц як вы прапануеце усеж ппаспрабую.

kisa, так, гэта і ёсць МВЗ. Гарызантальныя дзіркі для шыльду яшчэ і ніжэй сярэдзіны што указвае на то што там быў шыльд як на в-16. А каклі дацать год выраблення(1957) то я маю В-114.
Мэтаздольнее і танней будзе знайсці добрую вілку чым рэмантаваць тую што маю.
Адна чашка у карэтцы трэснутая. Хіба зараз знойдзеш такія? У гэтым выпадку, лічу, лепш звярнуца да Максіма калі гэта магчыма. Рометаў у нас  ніразу не бачыў.
Якім будзе дызайн пакуль адпаведна не акресліў. Але адпаведна ведаю тое што будет адна хуткастным(але планетарка разгледжваецца), колы на абадах-чайках якія можна набыць з Нямеччыны з шынамі 40-45(ці 50 улезе?). Выгляд даўжон быць  як больш магчыма клясічным з цыроўкамі.

Есць пытанне на конт колаў. Калі збіраць заднее ў чатыры крыжы ці паспрыяе гэта праходнасці ровара у пяску і уздыме ў горкі? Па логіцы павелічэння тарсіённай жорсткасці мусіць паспрыяць.

Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Antonygo пишет:

kisa, так, гэта і ёсць МВЗ

Ага img/bs Я просто таких не видел.

С вилкой да.

Ой, такие же чашки (и все каретки) применялись на всех минсках/аистах,  орлёнках/ласточках, салютах/камах. На львовских. На уралах. Короче, на половине советских велосипедов. Обратить внимание, чтоб рама в металлосломе постарше была только  img/ag А, там ещё есть момент, разное выступание чашки наружу из-за конструкции пыльников. Загляните в мастер-класс на старом форуме, про такие каретки много там написал.

Antonygo пишет:

пытанне на конт колаў.

Разницы заезда в горки не заметил img/bk . По теории.. да не, голову сломать можно  img/ag А у меня на сравнимых велосипедах немного разная передача, сравнивать нехорошо.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Не магу знайсці здымкі дэкору ранняга В-114, на Харкаў-турысце знайшоў толькі адну, да і та — вид сбоку. Цікава падрабязна агляздець бо жадаю паўтарыць. Ці магчыма вытраўляць нержавеючыю сталь?

Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Спросите в теме https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?id=27 . А то Игорь ака Gosha Mst, сюда, в частную тему, может и не заглянуть. А там точно увидит (для того и создавал), и если знает — ответит.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Ура. Нарэшце гэта здарылася. Прыспічыла сення с'ездзіць у краму і раптам на зваротнай дароге заўважыў дзядзьку на в — 16. Нагнаў яго каля крамы і прапанаваў обмяняцца, той, к майму шчасцю, пагадзіўся. Взяў у яго нумар. img/bp
Заўтра паеду ў велакраму за чарвячка каб сабраць кола. img/hitry
Як заўседы, ўсе добрыя падзеі здараюцца нечакана.
Её, нажаль, не зусім камплектны. Арыгінальныя толькі рама і вілка, але гэта дробязі.

Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Подождём всё-таки, когда вел у Вас окажется img/bw
Что на обмен предложили?

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Як пісал раней, турыста. Дзядзька наўрад ці разумеў. Не выключна што і адмовіцца але спадзяюся што не.

Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Ну будем держать за Вас дули в кармане  img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Не спяшаясь збіраю турыста на абмен.
Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16
Ззаду тарпеда індыйская. Падшыпнікі змазваў пластычнай змазкай а механізм паўсінтэтыкай(мінералкі няма). Есць пытанні:
1. Не атрымаласа добра адрэгуляваць. Калі прымаць люфт у вялікіх падшыпніках то маленькі атрымліваецца надта зажатым. Як тут быць? Расслаблаць маленькі а вялікі няхай люфціць?
2. Пры гальмаванні ва ўтулцы слышны гукі шаравання. Хіба гэта норма альбо ўсё павінна быць ціха?

Re: Гараж Антося — СШ89 і МВЗ В-16

Торпеда средней паршивости (обычная, без тонкой доводки) часто нормально работает при люфте 2 мм по ободу, не менньше.

Классная торпеда — при 1 мм, а когда люфт достигает 2 или чуть больше — нужно регулировать.

Шкрябает из-за слишком жидкого масла. Я юзаю ТАД или ATF (но из Ашана, в коробку-автомат я б такое не лил).

Добавлено: 26-06-2017 10:26:34

В принципе, на вел, хозяин которого не из наших, лучше пластичной смазкой торпеду мазать — по уровню между Литолом и ХАДО.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.