Re: "Моя велоконюшня"

Евгений76, я це і мав наувазі. Знаю що зробить.
Але ми і без демонстрації чако-шпагату його розкусили  img/hitry

Re: "Моя велоконюшня"

Да там видно внутри дефекты литья сбоку, и в отверстии для вала проглядывают.

Re: "Моя велоконюшня"

Shaltai пишет:

или были какие то симптомы

Важко сказати, кареточний вузел у Ferrari давно потерпав, та мав певні тріщини на трубі біля самої карети.
Я майже певен, що при силовому педалюванні стоячи карета добряче гуляла.
Можливо що і різьба була вже трохи слабенькою. (різьба метрична) Тож мабуть всі ці фактори разом і призвели до такого.
Я просто танцював вгору витискаючи з себе на що був здатен того дня, і коли правий шатун вже був майже в нижньому положенні, почув хруст. Зупинився і побачив що праву чашку наполовину вирвало. І це на пів дороги.  Тож руками, як зміг закрутив, та потихеньку поволочився до місця призначення.

Riverdale пишет:

Может чашка просто "устала".

Пафнутий пишет:

видно внутри дефекты литья сбоку

Дорожка норм, заводських дефектів теж помічено не було. Більш грішу на те що різьба слабенька була, та з амплетудою ії рвануло і алюмініва частина чашки (СЗ) не витримала.
Але то суто мої припущення.
Рама заслужила поїздку к "Володарю Вогню" сподіваюсь всі недоліки полікуємо.
Мабуть прийдеться ставити катріджну карету, але поки не розумію чи можливо там якісно перенарізати різьбу img/bn

img/off

Spoiler
CustoмBicyclь пишет:

шпагат на двох конях

Колись давно, було діло img/bs , спочатку тренував на стільцях.
"Моя велоконюшня"
А потім на конях, але не на самому повному ходу. img/wd

Re: "Моя велоконюшня"

предположу что это не кондикция(это когда вроде бы и не брак,  но брак производственный... например труба "полдюймовая" вроде бы, а токарь на ней резьбу не может нарезать полноценную (потому что на прокатном стане калибры  не по феншую )).

Re: "Моя велоконюшня"

Нарешті знайшов близнюка свого Colonnello, та остаточно підтвердились мої припущення.
Всі вузли та решта дрібниць повністю співпадають.
Sante Pogliaghi Milano 1972
"Моя велоконюшня" "Моя велоконюшня" "Моя велоконюшня" "Моя велоконюшня" "Моя велоконюшня" "Моя велоконюшня" "Моя велоконюшня"

"Майстер з Мілану Sante Pogliaghi робив власноруч рами на замовлення відомим на той час спортсменам. Виробництво не було масовим, тому його рам не так багато, порівняно з іншими.
До нього була дуже велика черга, та чекати було потрібно довго. Для тих у кого не було часу чекати, Sante радив звернутись к Ернесту Кольнаго, чи к De Rosa де було налагодженно серійне виробництво." — цитата з книги котра, є у нас в бібліотеці.

10

Re: "Моя велоконюшня"

leonyar пишет:

1972

Очень интересная рама для 1972 года. По размерностям и исполнению на вид не хуже, чем топовые Colnago тех лет.


"Я занят, возьмите пока ширпотреб типа De Rosa или Colnago". Поздравляю с редкой рамой!

А когда водка закончилась, мы обезжиривали резьбы пятилетним коньяком.
I tried [соха] And got [софа]
Мой гараж

2

Re: "Моя велоконюшня"

Riverdale,
Дякую img/thank
Певен на 90%, що саме моя, та ще дві рами, були замовлени, та побудовані в 1976 році. Для дуже епотажного ЧМ, кількаразового переможника Tour de France, фрацузького гонщика Jacques Anquetil.
Саме його ім'ям був розписаний фрейм, коли він до мене попав.
Чесно кажучи, як би я тоді володів усією цією інформацією, то відновлював би ровер під орігінал. img/ah

Re: "Моя велоконюшня"

leonyar пишет:

восстанавливал бы велосипед под оригинал

Зато в этом есть и плюсы — сейчас бьёте в гонках всех встречных-поперечных "аматоров на картоне"  img/ap

Вот когда рама "откатает" своё — можно "в оригинал и на стенку".

А когда водка закончилась, мы обезжиривали резьбы пятилетним коньяком.
I tried [соха] And got [софа]
Мой гараж

1

Re: "Моя велоконюшня"

Riverdale,

img/ah  Ну це громко сказано. Просто намагаюсь бути в формі, та не відставати від пелетона  img/ap

Re: "Моя велоконюшня"

Супер, рама с историей.


Spoiler

С начала 70х на короне вилки он делал гравировку SP, до этого либо ромб либо пустая корона.
Леонид, номер рамы указан на каретке или возле подседельного болта слева?  На твоей раме psm есть?

Everything's gonna be just fine!

Re: "Моя велоконюшня"

Bobimg/thank Дякую Володимир.
img/whipped І знов плутанина.
На плечах вилки ромб (diamante)
Номер рами, мабуть зафарбували, треба буде уважніше передивитись всю раму.

P.S. Пам'ятаю як Костя відверто побоювався братись за горєлку, коли впаювали бонки. img/ag

Re: "Моя велоконюшня"

leonyar, извини если немного разочаровал, но ты уверен что именно я прав?  img/ag
Я подарил тебе повод для продолжение твоего увлекательнейшего квеста в историю велостроения. Там много фото красивых и породистых коней и много разных интересных людей (которые разделяют твое увлечение стальными стильными релосипелами из другой жизни).

На самом деле если фрейм построен под заказчика, он (заказчик) мог и не захотеть иметь маркировки производителя и номер (с ее гарантией). Вилка могла быть от другого велосипеда. Имя гонщика Жака с фамилией не писали во Франции в то время только на вине и сыре (и то не уверен).

Everything's gonna be just fine!

Re: "Моя велоконюшня"

Bob,
Вилка рідна 100%.
Плутанина, тільки в тому що номера не видно, але треба уважніше пошукати.

Re: "Моя велоконюшня"

Фото вилки, "Моя велоконюшня"
І номер знайшовся з лівої сторони піседільної труби рами, але вважаю що то не номер рами а ії ростовка- 57,5 (дещо не стандартна)

1

Re: "Моя велоконюшня"

Если номер выглядит как Dxxx — то это номер.
По номерации можно предположить время изготовления. 50 — начало 1973,  185 — конец 1974

Поищи над креплением верхнего правого пера буквы PSM (как понимаешь Фамилия Имя Город),

Everything's gonna be just fine!