Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
kisa, так передня пiдвiска погано амортизуе. Вилiт в обох вилок приблизно одинаковий, в Украине рульова бiльш вертикальна, на Сурi ближче до Мiнська (бiльш похила).
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
Страницы Назад 1 … 5 6 7 8 9 … 46 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
kisa, так передня пiдвiска погано амортизуе. Вилiт в обох вилок приблизно одинаковий, в Украине рульова бiльш вертикальна, на Сурi ближче до Мiнська (бiльш похила).
Тогда при прочих равных Сура должна быть мягче.
А передние колёса местами меняли?
kisa, "Тогда при прочих равных Сура должна быть мягче", я також на це сподiвався... Колеса думав помiняти, але вiсь втулки на Ластiвцi не ХВЗ стандарту, дропи треба розточувати. Тай там 3 хрести i резина бiльш агресивна.
Добавлено: 10-10-2020 19:22:29
А наоборот? Колесо Суры туда всунуть, Ласточка дубовее не станет?
kisa, стане бiльш дубовою, там колесо набране в 2 х. Проте причина швидше в вилцi. Якщо добре натиснути двома руками на руль на Ластiвцi видно як пера вилки прогинаються, на Сурi це зробити важко, хiба при катаннi на сильно поганiй дорозi. Правда вилка в Украине бiльш сучасна без корони.
Ну? А за что мы боремся? Значит мало Вам амортизации родного колеса Суры, и вилка не при делах Точнее, её влияние не подавляет.
Возможно, в верхней части перьев ещё сечение вилок немного разное. Но рецепт — вот же. Три креста.
Роман, можно эксперимент ради спортивного интереса. поменяйте местами вилки.
tork, да уже устал от всяких экспериментов. Пусть будет как есть...
Працювати над Сурою поки нема можливостi, вирiшив зайнятись вимiрюванням. Особливi пiдозри викликала вилка та кут нахилу рульовоi. За допомогою кiлькох лiнiйок (одна метрова) та отвеса вимiряв плече стiйкостi. Як виявилось усе в межах норми — 55 мм (50-75 мм для дорожника). Думаю при такому показнику кут нахилу руловоi i вилiт вилки збалансованi.
Вирушив в похiд на базар за шпицями на передне колесо... Правильних (флагман та iн) там нема довжиною 298-300 мм. Один хачмас. Наявнi ще радянськi довжиною 300 мм з мiдними головками (2 грн/штука). Що з цього брати не опридiлився, не довiряю я тим хачмасам. Радянськi ще в маслi, видно що новi, але якiсь темнi вiд часу (чи масла).
Латунные там головы. Это ж хорошо, сейчас такое только задорого. А сами спицы советские и нормальные современные оцинкованные по качеству одинаково неплохи. А хачмас — ой, боюсь.
Резьба наша и буржуйская разная — в курсе? Т.е. схитрить и купить наши ниппели с расчётом на импортные спицы, не канает.
Короче, по совокупности я б советкие брал.
kisa, Хачмас там також 2 грн (сам в шоцi думав аж грн). Також за радянськi, насторожив темний вiдтiнок, але думаю до блиску мочалкою вiдiтруться. До радянських шпиць дають головки також радянськi (латуннi).
Брав хачмас, правда суттєво дешевше, пачка 100 шт. за 70 грн (це в оптовиків). Схоже з флагманом на одному заводі робляться.
Радянські на мій погляд мають один недолік, погано калібровані шліци під ключ на ніпелях. А так, якщо нові та зібрати по канонам, то буде все добре.
Євгеній76, Дякую, так, про шлiци це важливо. Ключ в мене також радянський, також погано калiбрований)
Страницы Назад 1 … 5 6 7 8 9 … 46 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..