Тема: ХВЗ В-53 (1953 р.)

В кінці позаминулого року вирішили нам сусіди зробити приємно. Кажуть — заберіть велосипед у нас, давно стоїть, неробочий, але славний. Приходжу і бачу, що дійсно не битий і не фарбований, але обклеєний газетою і явно не простий стартон чи турист... Подякував і в архів поклав до кращих часів, поки буде час і натхнення. І от робив прибирання, подивився на нього і вирішив розібрати. Фарба насиченого синього "кольору моря" (жаль тільки лишилось її менше 10% — дуже низька якість),  фірмовий шильдик ХВЗ, цировки проглядаються білі з червоним, рік виявили 1953-ій... Але де упори? Що за вилка така цікава? Колеса з 2 зірочками ззаду? Крч, все дуже дивно виглядало, тож впевненості нуль цілих, нуль десятих, тим більше що з велосипедами раніше 60-го року я ще не стикався.

ХВЗ В-53 (1953 р.)

ХВЗ В-53 (1953 р.)

ХВЗ В-53 (1953 р.)

ХВЗ В-53 (1953 р.)

ХВЗ В-53 (1953 р.)

ХВЗ В-53 (1953 р.)

Завдяки форуму і двом темам про В-53, а також розвідками про "телескопи" і оце от все на В-33 вдалося зрозуміти, що рама-вилка-кермо-система від шосейного В-53, тоді як заднє колесо, манетка, перекидка, педалі від туристичного В-33 (чи подібного), а от переднє колесо, гальма і сідло вже приблудилися десь в процесі.

Spoiler

До речі, а сідла такі звідки йшли взагалі? ПВЗ?

Рама на перший погляд рівна, вузли не ушатані, але от під кареткою якісь серйозні напливи латуні — ще такого не бачив. У той же час пропай на вузлах рами не достатній на мою думку, а от вилка зроблена дуже і дуже добротно — чуть більше кілограма сталі без жодних ознак корозії, при тому що звичайні шосейні такого плану важать в межах 850 грам. Трохи збило з толку, що дропи під вузьку вісь, але почитавши теми, зрозумів логіку і одразу зазначив собі, що розширювати посадки не варто — значить колеса будуть на барашкових гайках і вінтажних втулках. Це і продиктувало логіку побудови майбутнього проекту — вінтажний шосейний велосипед "за мотивами Харкова", на велотрубках, під святковий настрій, без утилітарних чи музейних претензій, чисто заради втіхи.  img/ab

Зараз розібраний чекає, поки повезу стопку рам на піскоструй, після чого детальніше вивчимо і може навіть щось встигнемо зробити, поки є ресурс.

12

Re: ХВЗ В-53 (1953 р.)

img/ai жЫр!  img/ay

Vognick пишет:

вінтажний шосейний велосипед "за мотивами Харкова", на велотрубках, під святковий настрій, без утилітарних чи музейних претензій, чисто заради втіхи.

Не могу не поддержать.

Сидуха это дорожная img/ag Была в СССР традиция годов до конца 70-х — на сидухи всех заводов сзади клепали взаимозаменяемые (я пару раз этим воспользовался img/hitry ) шильдики с названием города, в котором находится завод. Не марки велосипеда, не завода, а именно города. Я видал лично и на фото : "Харьков", "Минск", "Горький", "Шауляй" (по-литовски), "Львов" и "Львiв", "Атиг" и др.

img/lupa Не разберу, что на этой написано. Если Харьков — далеко не выбрасывай img/rolleyes  img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ В-53 (1953 р.)

Vognick,
Поздравляю с приходом!
Если будете искать заднее колесо — у меня есть одно от В-53 бесхозное, пока никому из коллег не пригодилось.

А когда водка закончилась, мы обезжиривали резьбы пятилетним коньяком.
I tried [соха] And got [софа]
Мой гараж

Re: ХВЗ В-53 (1953 р.)

На сідлі просто "Сделано в СССР", але була у мене і "Харьков", якщо ще не прилаштував її, то подарую.

Дякую за пропозицію з колесом, якщо можна фото сюди додати — цілком би могло підійти, якщо до літа не виявиться тут десь кандидат)