Re: Моя вєло хата

Женя, а как барабанка себя ведёт? А то через раз жалуются, что они дохлые.
Единственная, которую я пока использовал в своих работах, такая... Не сказать, что совсем дохлая, но и не стоп-кран. Примерно чуть хуже хорошо сделанных ХВЗ с центральной тягой, но гораздо веселее штампованных дорожных клещей.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Моя вєло хата

kisa, задумався. Значить нормально гальмує. Мушу сказати, що навіть не перебрав її, не було показань для цього.

Я рухаюсь, значить я існую!

1

(16-06-2022 22:20:10 отредактировано CustoмBicyclь)

Re: Моя вєло хата

Я вже писав не раз, що робити, щоб "барабанка" гальмувала. Повторю.
Почухати грубим шліфпапером колодки,
Почухати шліфпапером барабан ( здерти шар з продуктами тертя ). Знежирити "очисником гальм".  При збиранні втулки затягувати притискну гайку гальмівної плити з "ввімкненим" гальмом ( для самоцентрування колодок ).

4

Re: Моя вєло хата

kisa,у меня, примерно так и тормозит, как вы сказали.

Re: Моя вєло хата

Євгеній76, CustoмBicyclь,tork,   img/bs  img/bf
Мой тот тормоз в своё время по этой методике подшаманил Дима Vault boy, так стало лучше, а то было конкретно мыло.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Моя вєло хата

А тим часом зробив невеличке коло на Bandiera, без малого 40 км.
Відкрив для себе бомбезну велодоріжку.
В минулому році побудували кусок об'їзної, але ще не відкрили. Авто через три ряди бетонних блоків не проїде, а ми запросто.

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата

Моя вєло хата


Є і втрати. Ще напередодні побачив на кермі тріщинку. Спостерігав за нею. Дуже вже не сподобалася. І от на в'їзді в місто через промзону влетів у файну ямку. Був тріск. В результаті тріщина розрослася і вспучилася, але кермо форму не втратило, до дому доїхав.
Підозрюю, що тріщина утворилася від падіння велосипеда на бік, був такий момент.
От не подобалося мені це кермо. Взяв, бо було на той момент саме дешеве. Оцей аеродинамічний верх не такий вже і зручний, да і ширина замість моїх 420 в нього 440 мм. Буду міняти. Плюс в тому, що вибір під 31,7 мм просто величезний.

Тепер про те як їде. Хоч ще далекій від оптимальної форми, і особливо не вкручував, поставив два особистих рекорди і на одній ділянці був сьогодні другий. Точно знаю, що попереду поїхала група просунутих шосерів. Поїхали на Базальтові стовпи, купатися. Думав до них приєднатися, але далекувато, ще не готовий і програма на цілий день.

Я рухаюсь, значить я існую!

11

Re: Моя вєло хата

img/ay
И что, по вот такому зерну асфальта ему хорошо едется?

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Моя вєло хата

kisa, супер. Якість побачив лише коли тормознув для фото. З дискомфорту лише інший шум від дороги.
Чия заслуга, сказати важко, тут багато нововведень.  Породиста італійська рама, багато карбону, малоспицеві колеса,  безкамерні покришки наречені до смішних по шосейним міркам 6,5 атм спереду і 7 ззаду.

Я рухаюсь, значить я існую!

2

Re: Моя вєло хата

Ага. Подозреваю, наибольший вклад — бескамерка.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Моя вєло хата

kisa, не виключено. Ще один довод за безкамерку. Олег img/br

При влітанні в ямку, було враження, що до обода пробило. Огляд показав, що все ціле, тиск в нормі.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Моя вєло хата

Да і цікаво стало катати з датчиком каденсу. Поки оптимальний для мене 60-70. З горки до 102 докрутив, але їхати так мені важко.
Кардіодатчик теж цікава штука, цього разу я його забув націпити, а минулий раз виявилося, що їду практично весь час на пульсі 140.

Добре це чи погано, уявлення не маю, просто було цікаво. В профі мені вже сильно пізно, тому сенсу серйозних тренувань немає. Так для себе, щоб жиром до пенсії не запливсти.

Я рухаюсь, значить я існую!

6

Re: Моя вєло хата

Тепер Ви знаєте цифру каденсу. Цифра цікава тільки тим, що можна контролювати її зміну в процесі тренувань.
Без цифри організм сам виходить на свій оптимальний каденс через кілька кілометрів тренування.

1

Re: Моя вєло хата

CustoмBicyclь, тут є певний ефект, як і з спідометром. Під час тренування кажеш собі, а чого ми так повільно, можеш жеж більше. І починає пришвидшуватися.

Пульс мені постільки, постільки. З серцем все добре. Просто різниця купляти з ним, чи без була невелика. Нехай буде.

Я рухаюсь, значить я існую!

2

Re: Моя вєло хата

Євгеній76, та 6.5атм для бк то забагато)
Я в турції взагалі на латекс/звичайних камерах качаю 5атм макс коли їду у гори  бо там крупнозернистый. А різниця з 7атм і 4-5таки реально велика на фіговому покритті
Каденс штука індивідуальна, дуже рідко їду спеціально по каденсу, хіба шо розігрів коли холодно 20хв 110каденс. А от пульс більш цікавіша штукенція  img/ba

Re: Моя вєло хата

Щас Артём Женю в спортсмены таки затащит с этими пульсами и каденсами img/bj

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.