(18-07-2022 20:31:04 отредактировано Sedoy-K)

Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.

CustoмBicyclь, я теж так робив, коли викрутка спрацьовувала. Але з 3-х останніх коліс на двох шпиці хтось підрізав болгаркою так, що викрутці не було за що зачепитися. А трете було чомусь кістю зафарбовано зсередини так, що викрутку не було куди вставити. Ось і прийшлося шпицевим ключем працювати. Перше мене відразу ж "дістало", поміркував і зробив так, як написав вище.

Добавлено: 18-07-2022 16:10:35

tork, По Шелдону Брауну спочатку вставляються шпиці зсередини! Крім того, в мене було завдання зібрати на тих самих шпицях, а при цьому рекомендують на кожну зняту шпицю тут же накручувати свій ніпель.

Додано: останнє моє твердження для tork про рекомендацію Шелдона Брауна є хибним, на що мені вказав waterlaz у #1 668.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.

Sedoy-K,  понятно.  img/thank  Ну это же максимально не удобно  img/bw потом чтобы с наружной вставлять , спицы гнуть надо.

Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.

Sedoy-K пишет:

По Шелдону Брауну спочатку вставляються шпиці зсередини!

Наоборот же.
https://www.sheldonbrown.com/wheelbuild.html#key

Since the key spoke is a trailing spoke, it should run along the inside of the flange. The head of the spoke will be on the outside of the flange.

Первыми спицы вставляют внутренние (вставляются с внешней стороны).

3

Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.

waterlaz, о Господі, ну скільки разів я казав собі: дивись у першеджерело! Прошу пробачення у tork ! Тобто у #1657 я неправий: розбирання — у оберненому порядку відносно збирання по Шелдону Брауну! Ганьба на мої сиві волосся!
А питання таке: колесо буде працювати гірше, чи ні? Мабуть все одно !?

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.

Зрозумів, чому я вважав, що перша шпиця повинна вставлятися зсередини:

1. Посилання, де є .ru, в Україні заблоковані. У цій темі саме такі посилання у повідомленнях #1 та #14 на працю Шелдона Брауна. А посилання  https://www.sheldonbrown.com/wheelbuild.html#key , яке вказав vaterlaz, я не знав. А це і є першеджерело.

2. У повідомленні за #16 у https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?pid=397#p397 є зображення, де вказано, що надійний (він же "мастеровой") набір той, коли майже протилежні шпиці вставлені у різні сторони, причому на зображенні — зсередини.

3. Оскільки у мене дуже плохий зір (глаукома), то я не можу читати багато.

А попередні питання: колесо буде працювати гірше, чи ні? Мабуть все одно !?  — я залишаю.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.

Одинаково будет работать.
В статье Шелдона сказано, что сделано это для того, чтобы при вращении втулки под крутящим моментом спицы выгибались внутрь колеса, минимизируя возможность задеть корзину переключателя.

Diesel power

2

Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.

Eclipse, дякую, поки ще збирав на вело без перемикачів.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.

waterlaz, ну да грамотно  Шелдон все написал. Я так делаю. Получается по его инструкции тоже собираю.

Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.

Добрый вечер. Извините за новичковый вопрос, можете сказать, что за рисунок (схема) спиц используется?Комплектация и сборка велосипедных  колёс.

Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.

Ильяс, мммм... два креста?

Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.

На обоих? И можно этими же спицами переспициовать в три креста на этих же ободах?

Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.

Ильяс, Внесите данные обода, втулки, количества спиц и крестов в любой спицевой калькулятор. Посмотрите длину спицы. Замените количество крестов, снова посмотрите.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.

Ильяс, на обоих. Переспицевать в три креста теми же спицами и ободом не получится, спицы нужны будут длиннее. Но главный вопрос: зачем? Всё ведь нормально работает? Если нет, то проблема не в двух крестах.

Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.

Ильяс, пардон, таки три креста. По картинке плохо видно, но вот:
Комплектация и сборка велосипедных  колёс.

Места пересечения спиц отмечены красным.

1

Re: Комплектация и сборка велосипедных колёс.

От і мені з переду 3 бачиться, а ззаду якраз 2, але якщо фото буде ближче і з іншої сторони, буде можливість сказати точно.

Я рухаюсь, значить я існую!

1