Re: Про металлы и сплавы
kisa, на #1 718.
Якщо бути точними, то на фото у #1 698 зверху-вниз бачимо три зони: світло-сіру, темно-сіру та майже білу:
Перша — зона втоми, друга та третя — статичного доламування. Перша та друга відповідає основному матеріалу, а третя — загартованому внаслідок насичення вуглецем. Спитайте будь-якого дефектолога, він скаже теж саме.
А автор цього фото міг би вже надати більш якісне фото.
Добавлено: 14-08-2022 15:02:49
Євгеній76, "у конструкційних матеріалах досягає приблизно 30% від швидкості звуку в них", тобто у конструкційних матеріалах. А це набагато більше, ніж у повітрі.
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958, 1950)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

).
Не, ну если Вы любые деструктивные процессы объясняете усталостью...



Может там трещина от брака была, а её усталостью добило? 
у этих трещин больше нет шансов, они просто обязаны самозатягиваться 
тема в форум металлообработки и термистов 


