Re: Про металлы и сплавы
treks, я ж кажу, що кожен радянський завод, за звичай, розробляв свої технології виробництва деталей. Я в той час написав ні одну сотню технологій для свого цеху. Креслення — кресленням, гост — гостом, а обладнання у всіх різне. А саме те, що вдасться вирвати з Держплану. Пам'ятаю, що в моєму цеху з'явилися завеликі як для нашого заводу 4 фрезерні станки, простояли місяців 6 без діла, кудись ділися, а замість них з'явився такий бажаний розтічний виробництва Чехословаччини. Бартер-с?
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Украина" (1977);
В-541 "Спорт" (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))