vis3641, насправді цей катафот мені не потрібний і не цікавить.
Просто раніше такого ніде не бачив, а тут — держу в руках два старезних крила з одного вела, і бачу таке диво. Ось і вирішив обнародувати, як то кажуть, для історії.
Щодо інших моделей, ніж дамки 21В з Пензи, то все може бути. По-перше, тому, що неканонічна комплектація бувала на всіх велозаводах. По-друге, до нас з тих давен може дійти змінена під час експлуатації конструкція. По-трете, це може бути перехідна модель, по-четверте, ...
Те, що Ви саме такий катафот тримали у руках, і він був з В-133 — це доказ 100%. Тобто він ставився і на В-133 від ПВЗ. Хоча б і у відносно короткі періоди. Далі інших варіантів не проглядається.
Коли я у #7 368 заперечував, то мав на увазі саме мій екземпляр, прив'язаний до конкретної пари крил (переднє — з отвором під гальмівник типу "поршень"), яка не могла бути з В-133.
Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)