Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
А я говорил, что именно такая Украина Вам зайдёт
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
Сидуху обработайте. Она классная, и это ей жизнь продлит.
Добавлено: 09-09-2023 19:43:06
боюсь от чи зможу я цей Мерседес витягти пiд горку на педальнiй тязi. Дуже уже диванно якось...
48/20 виявилась легковатою для такого аппарата...
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
kisa, з тим сидiнням ще буде цiла iсторiя як i з рулем, проблемнi... Я от освоював на днях чужорiдний для мене вид транспорту — авто (в розвивально-пiзнавальних цiлях)... страху великого набрався а кайфу нуль. Не для мене тi шайтан машини.
Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
Роман, чепрак — це довга історія, але нескладна.
Можете подивитися на мій досвід:
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 37#p239937
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 78#p239978
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 22#p240022
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)
Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
Sedoy-K, дякую, я також маю досвiд з черпаком, тут iнша iсторiя, нема шматка шкiри, доведеться якусь латку давати...
Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
Роман, я таке робив теж:
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 30#p244630
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)
Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
Ого, яка наждачна дупа була у попередника!
Підправити краї рани, приклеїти до другого шару, прошити шов до рани, вирізати латку "по місцю", вклеїти її, закінчити шов, а потім рідкою шкірою заливати стики. Триматися буде, але скільки — не знаю, залежить від клею. В желатині не варять, а просто витримують. Шліфування, фарбування, ... — потім, після висихання на "болване" (основі сідла), коли буде задовільна геометрія.
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)
Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
не варять
++ !!
Шкуру сильно не стОит подвергать температуре больше 50 ° С
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
А для шкури в такому стані я б обмежився температурою не більше 35°С
Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
На який клей краще садити шкiру?
Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
88
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.