Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
Спробував прокотитись накатом на цьому чудi — дiйсно це Мерседес з педалями, боюсь от чи зможу я цей Мерседес витягти пiд горку на педальнiй тязi. Дуже уже диванно якось...

4

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
Спробував сьогоднi уже власним ходом, правда ланцюг старий, що сказати вiн розкiшний — м'який, легкий на ходу, накат чудовий, заголом на порядок краще чим усi велосипеди на яких катався. Виявилось 60 рокiв тому робили куди краще нiж зараз усiма дорогими прибамбасами...

7

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

img/hitry А я говорил, что именно такая Украина Вам зайдёт img/ar

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
Пофарбував заднi пера i вилку, на рамi залишив оригiнальну фарбу. В процесi обкатки виявилось що передача 48/20 виявилась легковатою для такого аппарата... навiть при куцих 170 мм шатунах i розтягнутому ланцюзi. Сюди б 175 шатуни було б взагалi норм.

3

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

img/ag  img/ay
Сидуху обработайте. Она классная, и это ей жизнь продлит.

Добавлено: 09-09-2023 19:43:06

Роман пишет:

боюсь от чи зможу я цей Мерседес витягти пiд горку на педальнiй тязi. Дуже уже диванно якось...

Роман пишет:

48/20 виявилась легковатою для такого аппарата...

img/bj  img/bm

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

kisa, з тим сидiнням ще буде цiла iсторiя як i з рулем, проблемнi... Я от освоював на днях чужорiдний для мене вид транспорту — авто (в розвивально-пiзнавальних цiлях)... страху великого набрався img/ag а кайфу нуль. Не для мене тi шайтан машини.

1

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

Роман, чепрак — це довга історія, але нескладна.

Можете подивитися на мій досвід:
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 37#p239937
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 78#p239978
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 22#p240022

Spoiler

Це Вам не той інструктор попався.
Коли я вперше у житті сів за кермо авто, мій інструктор з Дарниці спрямував мене в напрямку центра Києва через Ленінградську площу, міст Патона, бульвар Лесі Українки, навколо Бесарабського ринка, по бульвару Шевченка до цирку і далі, а потім назад аж через Південний міст. У пробках тягнулися, кружляли, паркувалися щоб випити кави. Ото був іспит на стійкість психіки! Він казав: відпрацьовуємо моторику. Майже 4 години провів за кермом. Але на наступні рази мені вже був кайф! До речі, це було усього 5 років тому, в мої 68. Так що не боги горшки обпалюють, і Ви спіймаєте кайф!

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

4

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

Sedoy-K, дякую,  я також маю досвiд з черпаком, тут iнша iсторiя, нема шматка шкiри, доведеться якусь латку давати...

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

Роман, я таке робив теж:
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 30#p244630

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
Я так розумiю його спочатку шлiфувати, прошивати, давати латку i аж потiм варити в желлатинi.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

Ого, яка наждачна дупа була у попередника!

Підправити краї рани, приклеїти до другого шару, прошити шов до рани, вирізати латку "по місцю", вклеїти її, закінчити шов, а потім рідкою шкірою заливати стики. Триматися буде, але скільки — не знаю, залежить від клею. В желатині не варять, а просто витримують. Шліфування, фарбування, ... — потім, після висихання на "болване" (основі сідла), коли буде задовільна геометрія.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

3

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

Sedoy-K пишет:

не варять

img/bs ++ !!
Шкуру сильно не стОит подвергать температуре больше 50 ° С

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

А для шкури в такому стані я б обмежився температурою не більше 35°С

Я рухаюсь, значить я існую!

3

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

На який клей краще садити шкiру?

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

88 img/bk

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.