Re: История моделей Харьковского велосипедного завода (ХВЗ)
Переходной от олимпийки к фестивальному. 82-83 г.
Добавлено: 13-09-2023 14:28:52
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 84#p104284 под спойлером — примеры переходных, есть фотки такого 82 года — я лично осматривал и фоткал.
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: История моделей Харьковского велосипедного завода (ХВЗ)
kisa,он по своему редкость среди массовых СШ получается.
Re: История моделей Харьковского велосипедного завода (ХВЗ)
fo_1ook, ні, не така вже і диковинка, їх з певною періодичністю з 82 по 84 рік клєпали. І на форумі є представники.
Re: История моделей Харьковского велосипедного завода (ХВЗ)
Євгеній76, зрозумів, сьогодні тільки підмітив цей момент чомусь,зазвичай з хохламою бачу а тут і рік.
Re: История моделей Харьковского велосипедного завода (ХВЗ)
Доброго здоровя, товариство. "Почав" захоплення велосипедами ХВЗ. Додаю до історії Харківського велосипедного заводу свій шматок. ХВЗ В117 почали виробляти у 1957р. Просто не пролистав мимо і купив не комплектний велосипед.На рамі присутні бонки під троси. Також характерна особливість яку помітив колега sedoj — червона пляма, тут під відсутнім шильдом. Шильд наскільки я розумію має бути з глобусом.
Re: История моделей Харьковского велосипедного завода (ХВЗ)
taras.sharan, тема по цієї рамі буде?
Re: История моделей Харьковского велосипедного завода (ХВЗ)
Доброго здоровя. Підкидаю ще дров до велосипедної історії: гальмівний ричаг від велосипеда " ЛЕЙТНЕРЬ" — батька нашого ХВЗ.
А на рахунок теми по ХВЗ В117, то напевно буде, але не зараз. Рама відставлена в гараж, йде пошук комплектуючих — потрібна вилка, різьбова задня втулка на дві зірки, колеса і т.д. Найдорожча частина — переключатель типу "телескоп", Слава Богу є.
Re: История моделей Харьковского велосипедного завода (ХВЗ)
Дай Боже здоровя товариство. Звертаюсь до знавців історії ХВЗ із двома питаннями:
1. Чи використовувались такі грипси на велосипеді ХВЗ В110, або В117? Бачив у відео на ютуб каналі OLEG AC, коли автор розповідав про історію ХВЗ на прикладі моделей велосипедів. напис на гипсі- "12.5 К."
2. Друге більш глобальне. Прошу пояснити яким чином здійснювалась нумерація рам на заводі ХВЗ. Як нумерували рами велосипедів двох різних моделей, наприклад В110 та В120, або В120 і В130, коли вони залишали ворота заводу? Чи може історія проходила таким чином: на фінальній зборці всі велосипеди(або рами) попадали в цех нумерації, де працівник вибивав номер та рік виготовлення, не звертаючи уваги на модель. Тобто все йшло вперемішку. Чи може кожна модель велосипедів мала свою нумерацію і відповідно свій "нумерувальний" цех?
Re: История моделей Харьковского велосипедного завода (ХВЗ)
Увы, про нумерацию у нас полный провал в знаниях. Версии есть, но они бывают взаимоисключающими, и при этом одинаково похожими (или не похожими) на правду.
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: История моделей Харьковского велосипедного завода (ХВЗ)
К 100-летию ХВЗ вот такое видео вышло о "Туристах", "Спутниках" и "Спортах".
Re: История моделей Харьковского велосипедного завода (ХВЗ)
1. Чи використовувались такі грипси на велосипеді ХВЗ В110, або В117? Бачив у відео на ютуб каналі OLEG AC, коли автор розповідав про історію ХВЗ на прикладі моделей велосипедів. напис на гипсі- "12.5 К."
Ні такі грипси ні на ХВЗ В110, ні на В117 не використовувались. У відео, про яке згадуєте, такі грипси на зовсім іншій моделі
Re: История моделей Харьковского велосипедного завода (ХВЗ)
До 100-річчя ХВЗ зібрали на одній локації шосейні моделі різних років