Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
Роман, на прошлых фотках как-то не воспринимался велик, а сейчас заиграл, как говоится
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
Страницы Назад 1 … 42 43 44 45 46 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Роман, на прошлых фотках как-то не воспринимался велик, а сейчас заиграл, как говоится
Sozeenov, дякую, тепер вiн просто бiльш укомплектований. Та й фото часто викривляють реальнiсть як в кращу так i гiршу сторону.
Велосипед хорош но хорошо ли сидится седалищю хозяина в таком седле? Как-то сильно круто оно смотрит вверх кипятильником. Не сползаете назад при резком ускорении при езде?
Dread, Сидиться чудово, там на крабi походу зубцi дещо злизанi, тому воно трохи не так як потрiбно. Перерегулюю/замiню деталь.
Просто не хватает переднего багажника для симметрии.
Класичний дорожник з класичним багажником. Добрий, надійний велосипед.
Так що все норм.
Знайшов доволi простий спосiб пiдбору правильноi передачi для одношвидкiсного велосипеда, в даному випадку дорожника. На довгих маршрутах iнодi то пiд горку важковато то на прямiй пустi педалi... Впродовж рокiв я таки здогався як витиснути максимум. Виявилось усе доволi просто. Недавно катався на В — 134 i на прямiй з подивом зрозумiв що взалi не можу витиснути повний каденс (48/19) бо на педалях ще залишаеться доволi вiдчутне зусилля, як результат максимальну швидкiсть розвинути важковато. Хоча вона непогана на прямiй i на пiдйом, правда туга на старт. Спочатку там було 48/20, на прямiй ноги сильно забовтувались довелось повернуть заводську комплектацiю. Тут я згадав Суру, там при 46/19 максимальний каденс розвити було легко, причому зусилля на педалях залишалось мiнiмальне i не сильно втомлювало. Так от передачу потрiбно пiдiгнати так щоб i каденс максимальний довго тримати i при цьому на педалях залишалось ще незначне зусилля. При такому спiввiдношеннi на прямiй не буде пустих педалей i можна гнати максимально легко та швидко, причому довго, з пiдйомом теж проблем не виникне. Плюс такого способу в тому що велосипеди в усiх дещо рiзняться, навiть дорожники (жорсткiсть рами, набiр колiс, шини i т. д.), плюс фiзичнi можливостi i вiк також сильно рiзняться. А так можна пiдiгнати передачу i пiд себе i пiд конкретний велосипед.
Наждачку на тряпчаній основі.
Если там конкретный зазор (а там должен быть конкретный зазор, эти выносы не на 22 мм, а на 25 или около того), то я из меди или алюминия прокладку делаю. Из двух половин.
Вообще, этот вынос один из самых крепко держащих. Когда размер соответствует.
Помогают: обезжиривание, удаление мешающих заусенцев, шлифовка грубой наждачкой. И дополнительная прокладка из металла подходящей толщины.
kisa, В тому i справа що зазор конкретний, металiчнi вкладки не допомагають, наробив пар 5, то товстi то тонкi то м'якi, ще руль треба умудритись просунуть мiж ними... Там руль з крутим вигином якщо вдасться просунути то уже не затиснеш. Ну а товтiшi на згинi не проходять.
Так я сначала завожу тонкий руль в большую дырку выноса, а потом половинки прокладки сбоку по одной задвигаю.
Страницы Назад 1 … 42 43 44 45 46 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..