Re: История моделей Жуковского, Пермского и Йошкар-Олинского велозаводов
Относительно хорошо сохранившийся экземпляр Десны в-140
И с проблемой заднего пера у тормоза втулки.
Re: История моделей Жуковского, Пермского и Йошкар-Олинского велозаводов
Ще такого не бачив.
Важкий хазяїн + важкий вантаж на багажнику + різке гальмування + м'який метал = те, що бачимо !?
Такі педалі у ті часи навіть ХВЗ не соромився ставити на свої "України": легкі, з катафотами, добре налагоджене масове виробництво. Так що педалі можуть бути рідними.
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950); В-22 (1954); 111-411 "Украина" (1977); В-541 (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))
Re: История моделей Жуковского, Пермского и Йошкар-Олинского велозаводов
Панове, дефект пера впливає на автентичність даного екземпляра?
То навіщо в цій темі це обговорювати?