Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K, Пробачте за можливо недолуге питання... А чим фарбували?

Диявол криється в деталях...
Не займайтесь підміною понять...

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

kisa, добре, зменшу до 4-х атм.

А на впакуванні нічого про це не пишуть, ось фото:

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K пишет:

до 4-х атм.

Ну, я пришёл к этому давлению при испытаниях и на шинах похожих, но всё-таки другой марки. Всегда стоит поиграть с этим при обкатке.

Sedoy-K пишет:

не пишуть

img/bk Кто-то не пишет, но я, например, итак всегда помню про эту рекомендацию, увиденную на упаковках некоторых производителей из более дорогого сегмента.

Особенно, памятуя "допуски" советских именно алюминиевых ободов (они, алюминьки, все гуляют — от 20" ММВЗ до больших и широких ПВЗ). Особенно, когда непонятен год выпуска конкретного туристовского обода.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

dorogan_mihail, питання зовсім не недолуге!

Що робив після очищення:
1. матування поверхонь шкуркою, зерно 300 одиниць;
2. оброблення перетворювачем іржі (з балону), який додатково створює захисну плівку;
3. ґрунтування – 2 шари, з балона. Ґрунтовка з цинком;
4. фарбування – 2 тонких шару, сіра емаль ПФ-115. Після деякої полімеризації кожного шару (мінімум по тижню)  – зачищення, зерно 1000 одиниць;
5. лакування 1 шаром прозорого дуже розбавленого лаку, з доданими пігментами. Пігменти червоного золота та меді;
6. наведення ліновок.

Залишилося:
1. наклеїти три деколі на раму;
2. провести прозоре лакування з балону – 1 шар;
3. покрити авто-воском.

Так що все доволі просто, але дуже протяжно у часі. Важливо не поспішати, давати шанс полімеризації.

Не знаю, як це буде себе вести, але особливої експлуатації цьому вело не передбачається.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

4,5  img/ai О как!

Добавлено: 21-11-2023 14:06:33

Будем просить макрофото при более-менее понятном свете img/ar
Так получился лессир?

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

(26-01-2024 19:25:26 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Ні, немає lasur. Для нього ще потрібно у останній шар прозорого лаку додавати перламутр. А це знову гроші, з невідомим результатом. Махнув рукою та зробив без нього.

Є інший варіант: вже готовий автолак lasur. Але потрібного кольору не знайшов у продажу.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K пишет:

у прозорий лак додавати перламутр

Неа. Подложка должна быть не серой, а серебрянкой. А лак просто прозрачный (хотя перламутр, наверное, усилит эффект).

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

(26-01-2024 19:22:01 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Я вже забув, що колись читав про "серебрянку". Але для отримання  бажаного кольору у лак потрібно додавати пігмент, а не тільки перламутр.

Справа у тому, що я і не намагався робити lasur. Чи тут комусь це вдалося? Я фахівець у механіці матеріалів та конструкцій, а не у малярних тонкощах.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Да никому пока, потому мы и возбудились img/ag Но присмотревшись к общей фотке таки вижу как-то бОльшую глубину, чем в металлике из баллончика.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K, паводле майго досведу, лак з балона (ды яшчэ пры такой колькасці слаёў лакафарбавага пакрыцця) мае ўласцівасць рабіць паверхню "маршчыністай". Магчыма, трэба выкарыстоўваць для першага і другога слаёў аднолькавы тып лаку. img/bw
Некалі сам так заліў Лідскую фарбу, нанесеную пэндзлем на раму, з балончыка. Дык сапсаваў усё. img/bk
Верагодна, для добрага распылення ў балон дадаюць зашмат растваральніка, і ён быццам бы "падымае" ўсе слаі адразу.
Надта прыгожа ў Вас атрымалася, не пашкодзьце напрыканцы img/bt

1

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Red Stork, ой, я по этим вещам проезжался ещё сто лет назад, причём даже без многослойных и многокомпонентных ухищрений, потом устал img/ag Мало того, лично наблюдал раму из дорогой автомалярки свежепокрашенной, а потом через три месяца — та же фигня. Порошок рулед.

В данном случае, тоже воспринимаю работу коллеги, как предмет искусства. А что до долговечности — уповаю на его аккуратность.
А так, для повседневного велосипеда, это всё прослужило бы меньше, чем полимеризовалась пфка.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

kisa, ды не, я зараз пра гэткую з’яву:
ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.
Аднак, не заўважыў, калега чакае палімерызацыі кожнага слоя. Мусіць, няблага, але чакаць трэба не тыдзень. Не ведаю, колькі, але каб ці не некалькі месяцаў.

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Ээээ кракелюр! img/beard
img/ag
Не,  ну такого  нет,  коллега имеет терпение, да. Да ну, ПФ (которая в основе) пару недель полимеризуется вообще совсем, а достаточно, как видим, и недели. А вот это нитро из баллончиков — ну пару дней, наверное.  Там же выход растворителя — это одна стадия (на которой нельзя сверху мазать), а набор прочности — вторая. Важно наносить следующий слой, когда растворитель весь вышел.

Но обычно в эксплуатации там очень быстро другие эээ эффекты накапливаются img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Red Stork, знайома історія. Так, лак з балона має дуже ефективний розчинник. Тому наносити на фарбу його потрібно здалека та тонким шаром, не затримуючись на одному місці. Другий шар — через хвилин 20-30. Збільшена витрата лаку, але виправдана у грошах.

Вперше я з цим зіштовхнувся, коли фарбував В-22. Прийшлося знімати всю фарбу, починати заново. Тепер маю правило: краще на вело потратити 2 балончика лаку, ніж потім починати все спочатку.

Робив перефарбування В-22, Десна-2, тепер ось В-541. Маю надію, що цей жах не трапиться.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K, Ну і поясніть для гуманітарія- лак який брали? img/ah Бо результат дійсно збуджує фантазію img/ag

Диявол криється в деталях...
Не займайтесь підміною понять...