Re: PUB
Можно посадить на шпильку пару велосипедных колёс и покрутить.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Страницы Назад 1 … 1 012 1 013 1 014 1 015 1 016 … 1 043 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Плюсанул трём предыдущим ораторам
Я зовсім не хотів нікого налякати. Для того, щоб були серйозні наслідки, потрібні дуже високі оберти гіроскопа, або великі його маси.
Приклад, всім відомий. Літак-винищувач робить фігуру вищого пілотажу, буквально перекидається у небі декілька разів. При цьому його двигуни працюють,. Кількість обертів турбіни та маса ротора ГТД — недосяжні для велосипедного рекуператора, а літаку це як лускати насіннячок.
Якщо так легко можна змінити напрямок осі обертання ротора ГТД, то як же можна використати гіроскопний ефект для підтримування напрямку переміщення, скажімо, танка? А для цього відносно невеличку масу, що швидко обертається, ставлять на платформу, яка закріплена у корпусі приладу через декілька карданних підвісок з дуже якісними підшипниками.
Приклад, маловідомий.
1978-й рік, завод, цех, де роблять валки для листових прокатних станів. Це така суцільна бочка діаметром з півметра та довжиною 2-3 метра. З торців продовжується в обидві сторони ще на метр (все приблизно) для встановлення в підшипниках ковзання. Привозять поковки, і перша операція — обдирна. Стружка в перерізі — як мізинець у профіль. Нещодавно в цеху встановили нові потужні токарні станки само для цієї операції. В них задня бабка — на гідравліці. І ось щось трапилося з гідравлікою, і з такого станка зривається на добрячих обертах валок, і давай "гуляти" по цеху з торця на торець, хвилин так 2-3. Потрощив багато чого. І я там був (на практиці), мед-пиво не пив (не наливали), тільки нажахався.
PS. Зараз замість маси використовують котушки отптоволокна, в яки запускають імпульси світла. Що там з фізикою — не вникав.
Та работу гироскопа, гиростабилизации, платформ и этого всего понимают все, кто интересовался.
Тут вопрос возник, уничтожается ли гироскопический эффект в системе из двух одинаковых встречных маховиков, при помощи их взаимного влияния.
Интуитивно мне сейчас, с подачи Евгения ака waterlaz, кажется, что да. С Вашей подачи понимаю (вроде ) что ось должна быть крепкой, именно на ней силы сходятся.
Турбина, видимо, имеет слишком малый диаметр, да и массу периферии, чтобы всерьёз рассматривать её, как гироскоп.
kisa, якщо розібрати векторні діаграми, то компенсуються. Спеціально поцікавився. Але це теорія, а от як це буде себе вести на практиці, велике питання.
Як на мене, найпростіший стенд — дві однакові болгарки з зачиснини кругами (вони важчі)
Если так легко можно изменить направление оси вращения ротора ГТД
так на сколько мне известно направление вращения не меняется, меняется направление потока на Лопатках турбины! Путём изменения угла расположения лопаток.
Можно посадить на шпильку пару велосипедных колёс и покрутить.
Колёса -- не интересно. Интересно что-то в духе пары 25кг блинов для штанги, раскрученных до 10000 об/мин
И этот человек
боится опасается стандартных сертифицированных баллонов с кислородом
waterlaz, наш преподаватель НВП в школе, товарищ подоконник, однажды попросил меня проверить формулу расчёта угла на компасе при повороте на 180 градусов. Мы нашли ошибку в учебнике, не помню что уж там напутали, но засекаем азимут на фонарный столб, потом я поворачиваюсь спиной к столбу и смотрим, на результат. Ошибка подтверждается. Тов подоконник чешет репу и говорит, а теперь пойди к столбу (через болотистое поле) и встань рядом с ним, померяем оттуда. Я посмотрел на него десяток секунд, не шутит, ну почапал по грязи. Метров через пять до него дошло, что можно дальше не ходить ).
Это я к чему вспомнил, теория она и в Африке теория, может лучше на велосипедных колёсиках проверить? ))
tork, я ж про напрямок осі обертання, а не про напрямок обертання чи напрямок тяги! При всіляких віражах літака напрямок осі обертання змінюється, прі різких — тим паче, але при цьому підшипники ротора ГТД не виходять з ладу. Не тому, що дуже міцні, а тому, що сили, що виникають, не такі ж і значні.
Щодо маси та величин обертів ротору ГТД літака, то вони для велосипедного пристрою просто недосяжні: десятки кіло та десятки тисяч обертів.
kisa, я так зрозумів, що дитячу дзиґу Ви як гіроскоп не розглядаєте. Мабуть не було у вашому дитинстві такої іграшки, співчуваю.
Тронут сочувствием, но была, алюминиевая, с шнековым приводом. Подвывала ещё
Я, извините, не юлу, а газовую турбину, как гироскоп, не рассматриваю — о чём прямо и написал. Точнее, считаю что ощутимого для её применения гироскопического момента там нет, и написал — почему я так считаю.
Посмотрите на ротор турбины, его массу, и набор пустотелых лопаток. И на радиусы этого всего.