Re: Восстановление,усовершенствование механизмов переключения передач
jet91888, я теж, як і Ви, нещодавно вперше освоював задній перемикач (суппер). Зі свого невеличкого досвіду додам таке, що може згодитися.
1. Прочитайте весь текст тут https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 80#p256680.
2. Згодом я змінив своє відношення до обов'язкової вертикальності суппера.
На другому фото можете побачити біля малої зірки контргайку М10х1. Подальша практика показала, що і вона не дуже допомагає у надійній фіксації суппера, коли він встановлений вертикально. Тому надалі я його провернув до упору, затягнув, і все владналося. Прийшов до висновку, що упор саме для цього і введений у конструкцію дропу. На третьому фото: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 01#p259101 можна побачити фінальне положення суппера. Все надійно, працює, ніяких проблем. До речі, десь на форумі я колись читав твердження, що суппер повинен мати можливість вільно провертатися. Я з цим не згоден, оскільки у цьому немає потреби, якщо ланцюг має достатню кількість ланок.
3. Ще на другому фото п.1 видно, що для гайки М10х1 на гвинті, що кріпить суппер, знайшлося достатня кількість витків різблення. А на Вашому фото гвинт закороткий. Якщо розглянути обидва гвинта, то той, що кріпить суппер, має колову проточку наприкінці різьблення, а інший (що фіксує пружину) її не має. Як у Вас з цім? На фото тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 76#p269076 проточки немає. Не тільки не рідний, але й не той, що потрібний.
4. В комплектації мого суппера https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 99#p254599 немає додаткової шайби, про яку у Вас є підозра, що вона зайва.
5. Згодом я прийшов до висновку, що на моєму вело довжина валу каретки повинна бути 130 мм, а не 140. Про це є тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 50#p258950 .
6. Зазор отвір-пружина 18-17.4 = 0.6 мм значно менше, між на моєму. Скоріш за все, пружина дійсно не є рідною.
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)