Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

kisa, дякую!

Spoiler

Дружина, надивившись на мої туди-сюди метання, наслухавшись мої бурмотання і чортихання (я принципово не матюкаюся), запропонувала за вечерею випити "по 5 грам" за успіх підприємства. Що й було із задоволенням перевиконане  img/az !

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

3

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

У голові засіла думка

Sedoy-K пишет:

Мабуть потрібно вал довжиною у 130 мм.

І ще військова "мудрість" радянських часів: "Під лежачого полковника горілка не тече". Тому почав шукати, і доволі швидко знайшов. Відполірував доріжки та змонтував на В-541, причому праву чашку вже поставив з самим товстим дном, яку знайшов. Підлаштував суппер. А вал 123 мм спрямував у "засіки".

Інша справа!

І хижі зуб'я на безпечній відстані від пера, і контргайка повністю стала на місце, і швидкості перемикаються без проблем, і душа не болить.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

2

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

img/bw
Мне начинает казаться, что я вижу связь.
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 51#p258951

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K пишет:

У голові засіла думка
Sedoy-K пишет:

    Мабуть потрібно вал довжиною у 130 мм.

Так це вал ХВЗ 130 мм?

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

(18-02-2024 19:29:32 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

kisa, у шатунів мого В-541 є така додаткова обставина: їхня "товста" частина насправді тонше, ніж зазвичай, і отвори під клини, зроблені не зовсім по центру, "зсувають" шатуни подалі від торців валу. Наслідок: осі як би довше приблизно на 4-5 мм. Про це я вже писав тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 62#p257862 . Там вал був 140 мм. А ось нове фото, на валу 130 мм:
ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. .

Інший вал, а ситуація не змінилася.

Що воно дає? Коли поставив вал 123 мм, то майже не залишилися відстані між шатунами та чашками.  Та ще й ліва чашка майже уся зайшла в отвір, і лівий шатун вже майже притиснувся до контргайки, а не чашки. Тобто було щось не те. А зараз відстань від правого шатуна (зірки) до чашки приблизно 3 мм. І зліва контргайка повністю на чашці, і відстань лівий шатун/чашка є, пару мм.

Роблю висновок, що для В-541 вал довжиною 123 мм закороткий. Наступний типорозмір який? Якщо 130 мм, то в мене ідеальний варіант.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Odyssey, не можу сказати, що з ХВЗ (немає клеймування), а довжина, якщо бути точним, 129.6 мм. Торці вала зацентровані. Він не новий, тому доріжки відполірував.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Після незначного доопрацювання вирішив ще раз зробити фото. Сьогодні ближче до полудня було +6 без вітру та сонце в димці, саме умови для фотографування. Фото зробив багато, але не вважаю це недоліком, оскільки при роботі над велосипедом дуже не вистачало докладних фото "попередників". Може кому згодяться.

Отже, нові фото:

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

11

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Добавлено: 21-02-2024 23:04:56

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в. 

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.    ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

14

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.   ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

А був такий ось жах, нікому не потрібний. Нагадую собі та всім:

                                                ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

11

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

До речі, суппер закріпив жорстко, причому подав уперед до упору. Як на мене, так надійніше, ніж щоб бовтався.

Після того, як зробив фото, проїхався асфальтом км так з три, благо снігу ані грама.
Попрацював зі суппером. Навіть розігнався швидше, ніж їздив на 111-411 "Україна" (на 48-14). Все супер! Спробував гальма: гальмують не дуже, але ж і колодки не міняв.

Ще б поїздив, але злегка замерз, та й клини потрібно було підправити (стук-стук).

Залишилося дочекатися справжнього тепла.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

4

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Сьогодні з ранку похмуро та +14 ... +16: само для велопрогулянки. Підкачав шини до 3 атм., сів на свій В-541 та проїхався по навколишніх асфальтах загалом так км 15-20.
Приблизно після 5 км прийшов до висновку, що сідло потрібно зсунути вперед. Замок стояв позаду труби, тому зсунути вдалося усього на приблизно 15 мм. Ще поїздив. Зупинився, розвернув замок на 180 градусів. Ще поїздив. Знову зупинився та максимально просунув сідло вперед. Прийшов до висновку, що так мене найзручніше.

Але вигляд збоку якось не подобався. Приїхав додому, почав шукати на форумі, як позиціонують сідло під себе. Звісно, у кожного свої тілесні пропорції, але все ж. 

Почав з Крокогалереї. І відразу:
https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?pid=2778#p2778 — саме мій варіант! Та ще у того, хто проїхав у сідлі не одну тисячу км і кому можна довіряти!
Шукаю далі: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 270#p14270 — те ж саме. Тобто це вже закономірність, і таке положення — можливе та законне!

На цьому процедура не закінчиться. Потрібно дати сідалищу забути про тортури поправити здоров'є, і лише потім повторювати. Інакше висновки можуть бути невірними. Далі буде ...

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

2

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K пишет:

закономірність,

img/ag Выборка претензионная: велосипеды одного хозяина, ещё и Вашего тёзки img/bj
А вообще вот
ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.
https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?id=244
И положения замка все законны и нужны, чтобы вогнать положение седла в нужный диапазон. Даже (в некоторых случаях) можно переворачивать крепление рельсов, если регулировки немного не хватает вверх или вниз. Но с ограничениями.

Spoiler

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K, на промежуточной сборке рамка с роликами заднего переключателя была нормально установлена, а сейчас «вниз головой».

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K, у меня, кстати говоря, такой же опыт по установке седла. Раньше думал, что канонично ставить хомутом назад, но со временем выяснил, что ни на одном велосипеде мне так неудобно и вообще не понятно, кому будет удобно в случае дорожных и туристовых рам. На дорожнике мне было настолько криво сидеть, что я подседел с выносом сварил, и даже на стартоне почти полностью вперед выставлено, при том что я 180 см ростом  img/bk

1

(04-05-2024 20:57:23 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

kisa, вибірка не випадково потрапила на Вас. Можете переглянути все фото до другого посилання — тільки у Вас сідло сильне зрушене вперед. А мені потрібно було переконатися, що так може бути. Так що вибачайте, як то кажуть, нічого особистого, тільки повна довіра до Вашого великого досвіду. 

Не певен, що на такому положенні й зупинюся. Із класичною рекомендацією знайомий, але це ж "у середньому" (для фігури Аполлона), а ми всі різні, і мені до нього — ого-го!

Sonor, можливо, хоча переключає без проблем. Погляну "у святці", якщо дійсно — виправлю. Дякую за уважний погляд!

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1