kisa, у шатунів мого В-541 є така додаткова обставина: їхня "товста" частина насправді тонше, ніж зазвичай, і отвори під клини, зроблені не зовсім по центру, "зсувають" шатуни подалі від торців валу. Наслідок: осі як би довше приблизно на 4-5 мм. Про це я вже писав тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 62#p257862 . Там вал був 140 мм. А ось нове фото, на валу 130 мм:
.
Інший вал, а ситуація не змінилася.
Що воно дає? Коли поставив вал 123 мм, то майже не залишилися відстані між шатунами та чашками. Та ще й ліва чашка майже уся зайшла в отвір, і лівий шатун вже майже притиснувся до контргайки, а не чашки. Тобто було щось не те. А зараз відстань від правого шатуна (зірки) до чашки приблизно 3 мм. І зліва контргайка повністю на чашці, і відстань лівий шатун/чашка є, пару мм.
Роблю висновок, що для В-541 вал довжиною 123 мм закороткий. Наступний типорозмір який? Якщо 130 мм, то в мене ідеальний варіант.
Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)