Re: W'star(t)ON

Підтримую діагностику, яку провів шановний пан kisa:
1. п'ятерик та корона — з різних конструкцій (не погоджені розміри);
2. ця частина п'ятерика або не загартована (геометрія здеформована), або взагалі принципово є невірною (з останнього рисунка вище).

Оскільки знайти нормальний п'ятерик не є проблемою, висновок, як на мене, повинен бути кардинальний: цей — "на ялинку", оскільки його виправлення може коштувати купи п'ятериків.

Щодо роликів. Вони працюють і циліндричною поверхнею, і торцями. Торцями — на стиск, причому той торець, що ближче до підшипника, контактує лише малою часткою своєї поверхні. Тому ролики повинні мати ідеальну геометрію, добре загартованими, а їхні довжини в комплекті повинні збігатися з точність до 0.01-0.02 мм. Інакше кажучи, комплект повинен бути ретельно відкаліброваним.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

Re: W'star(t)ON

Согласен. Кроме

Sedoy-K пишет:

Торцями — на стиск

Торец пятерика упирается внутри в корону. Ролики вдоль своей оси часто имеют некоторую свободу, даже на втулке, которая долго и нормально работает. Не знаю, как правильно.
И это имеет место только при торможении.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: W'star(t)ON

пошукає у себе цю деталь від втулки ХВЗ, спробую її поставити.

Погана ідея виходить, буде конфлікт метричної та дюймової системи. Із варіантів придбання Велостіловского п'ятирика в зборі з його заміною але їх нема зараз в наявності, є тільки варіант з кріпленням зірки як у фікса. Можна змінити повністю втулку на вироблену ХВЗ. Ще один варіант свою відремонтувати але то буде ремонт тимчасовий, замінити ролик чи всі ролики на довші по ширині щоб не так гуляли і хай собі там притираються. Що скажете Колеги по цім тром варіантам?

Re: W'star(t)ON

kisa,
Константин, ваши знания просто феноменальны!!
Скорее всего это именно так.
Ролик зажимается барабаном об эту ступеньку.

Блин, но по фото такое рассмотреть!!!

img/bi

1

Re: W'star(t)ON

Sedoy-K, в советских втулках — да, усилие торможения передаётся через ролики на корону.
В чешских втулках — нет, корона опирается на ведущий конус, ролики имеют свободу осевого перемещения даже в момент торможения.

1

Re: W'star(t)ON

kisa пишет:

Не знаю, как правильно.

Red Stork пишет:

в советских втулках
....
В чешских втулках

О! Точно img/thank

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: W'star(t)ON

Дійсно, є фото та текст "Вілсет зібраний з чого попало" тут https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 44#p271944 . Вже забув про це. Вибачаюся, я про таке "покращення" Торпедо навіть і не знав.

"Зобретателі", туди їх в качель! Мабуть не виходили в них гартовані ролики з рівними торцями і точно в розмір. Так нехай туди-сюди бовтаються мм по 5? Нікуди не поділися, карма наздогнала.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

Re: W'star(t)ON

W'star(t)ON

W'star(t)ON
 
Залишилось змастити, зібрати і спробувати. Вирішив використати все максимально ріднє для Велостіла, п'ятерик ХВЗ був лиш донором роликів. Якщо буде працювати то я буду радий, цей варіант обійшовся мені в нуль шекелів але поживем побачим, рано радіти.

1

Re: W'star(t)ON

Здравый подход.
А что, наши ролики длиннее?
W'star(t)ON W'star(t)ON
Чи то мені повилазило...

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: W'star(t)ON

kisa, наші на два міліметри будуть довші.

W'star(t)ON
Це Харківські

W'star(t)ON
Велостіл

Спробував п'ятерик напилком зменшити але де сів там і зліз img/ag
Все таки треба буде в ЗІП здобути Харківську втулку, лишнім не буде. Черв'ячну Torpedo бережу для синього СШ 85".

1

Re: W'star(t)ON

img/thank  img/bf Может им так легче работать будет.

fo_1ook пишет:

напилком

img/bj

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: W'star(t)ON

Колеги, поки дівчата сходять з розуму на тлі турецьких серіалів то я встиг :
   1. Проварити ланцюг в суміші парафіну та інших компонентів, з часу його встановлення на "Бузок" цього я не робив а тут є привід.

W'star(t)ON

   2. Зібрати все це діло в купу щоб можна було вже катати, підрізав з господарського Ардіса зірку на 19т бо вона там була для мене тяжкою а на її місце стала 21т, велосипед став для мене кращим. В опитуванні я відповів що я "Лось" але по факту виявилося що я "Поні"  img/bk  Помітив що люблю за рахунок каденсу стріляти з місця, буває нудьгуєш за повільним велосипедистом в очікуванні можливості обгону і коли вона з'являється то вистілюєш за рахунок що педалі відносно легкі і швидкім перебиранням ніг.

W'star(t)ON

W'star(t)ON

    Втулка стала відчуватись по іншому, на перший погляд наче нічого не зламав але це в холостому режимі, треба катати, чекаю Сонечко!

Добавлено: 09-04-2025 22:17:25

напилком

kisa, вірно, наївний img/ag  Добре що у мене немає УШМ а то наробив би біди.

1