Re: W'star(t)ON
Підтримую діагностику, яку провів шановний пан kisa:
1. п'ятерик та корона — з різних конструкцій (не погоджені розміри);
2. ця частина п'ятерика або не загартована (геометрія здеформована), або взагалі принципово є невірною (з останнього рисунка вище).
Оскільки знайти нормальний п'ятерик не є проблемою, висновок, як на мене, повинен бути кардинальний: цей — "на ялинку", оскільки його виправлення може коштувати купи п'ятериків.
Щодо роликів. Вони працюють і циліндричною поверхнею, і торцями. Торцями — на стиск, причому той торець, що ближче до підшипника, контактує лише малою часткою своєї поверхні. Тому ролики повинні мати ідеальну геометрію, добре загартованими, а їхні довжини в комплекті повинні збігатися з точність до 0.01-0.02 мм. Інакше кажучи, комплект повинен бути ретельно відкаліброваним.
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958, 1950)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)








Может им так легче работать будет. 

Помітив що люблю за рахунок каденсу стріляти з місця, буває нудьгуєш за повільним велосипедистом в очікуванні можливості обгону і коли вона з'являється то вистілюєш за рахунок що педалі відносно легкі і швидкім перебиранням ніг.




Что ли, ролики слишком длинные, и клинят торцами в положении тяги...
Тоді не буду зважати на це. Була думка ,в разі потреби заміни втулки, замінити її на без гальмівну з фривілом але в такому разі проситься туристівске дорожнє кермо і більш підходяще сідло під посадку. Чому туристівське кермо? Руки завжди на гальмах. На барані з слонами руки повинні на них бути, не вийде їх перенести куди тобі в якійсь момент захочеться знаючи що гальма у тебе під ногами. Короче, в ході ціх роздумів я зрозумів що цю конструкцію руйнувати не варто, варто ремонтувати тім чи іншим шляхом.

