Re: W'star(t)ON
Три внутренних выступа можно попытаться молотком аккуратно расплющить. Так должна поплотнее сесть.
Re: W'star(t)ON
DVDshnik, осьовий наче відсутній,порада хороша Радіальний розчаровує, з ним нічого не зробиш нажаль.
Re: W'star(t)ON
DVDshnik,
попытаться молотком аккуратно расплющить.
Спробував, де сів там і сліз Хороша зірка
якщо не враховувати не ідеальної посадки, хоча я так бачу що це така собі норма.
#860 30-05-2025 20:50:11 (30-05-2025 20:59:59 отредактировано Sedoy-K)
Re: W'star(t)ON
fo_1ook, якщо зазор завеликий, буде закусувати ланцюг: швидко сильно натягується та зі звуком послабляється. З нормально натягнутим ланцюгом їздити не можна. Було у мене: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 33#p265533 .
Інакше — мабуть можна, паралельно шукаючи новий варіант.
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)
Re: W'star(t)ON
Доречі, зірка на 18т з синього пішла на фіолетовий СШ , 18×51. Покатався сьогодні і після 2,6 відчувається все таки приємніше, на підйоми заїжджати трохи тяжче наче але заїжджаю як і раніше. Короче, гірше не стало. Дуже чекаю на те щоб 3.0 спробувати, довго ходив і вагався, спробувати чи ні , наче 2,6 нормально і вистачало з головою але сам велосипед підказував що треба + я каретку трохи підігнав до 68мм ( звісно ,спец. інструменту немає) за для того щоб лінія цепу була Божественна, щоб лишнього тертя не було і знаєте, не дарма, це дуже важливий момент ( ідеальна лінія цепу), я не відкриваю істити, скоріше на практиці зрозумів, типу сам побачив і це не віра
Re: W'star(t)ON
Sedoy-K, так, можна підбором зірок поправити але їх не резон купувати десяток, була така думка. В наші місцеві вело магазини не хочу ходити бо там нема потрібного асортименту , купував в одному із місцевих зірку то вона ще гірше чим ті що є і молотком клепається. Як варіант, брати колесо і на Куренівский базар чи в фірмовий магазин, наприклад ,Ардіс( якщо він ще є).
Re: W'star(t)ON
fo_1ook, при зміні задніх зірок я стикнувся з проблемою довжини ланцюга. Це коли немає його натяжника: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 08#p271408 . Вивів розрахункову формулу, була ще одна: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 14#p271514 . Вам інформація може згодитися.
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)
Re: W'star(t)ON
Після заміни зірки на втулці довівши передаточне число до трьох катаю вже другий день але на роботу і з роботи, хотілось би кілометрів 20 хоча б але часу нема поки. Що скажу, дуже подобається як ця тачанка їде але один мінус ноги тепер завжди під навантаженням, тяжкувато моментами, плитка і розбитий асфальт бісять, раніше такого не було але коли на нормальному асфальті то взагалі кайфово, їхав би годинами! Цікавий для мене момент з'явився,мабуть зрозумів про який підхват ведеться в книзі, на 2,6 такого не було. Короче вело став трохи легше
( на різницю ваги зірки 18т і 16т) і веселіше так що міняти мені в ньому вже точно нічого.
Sedoy-K, дякую
Re: W'star(t)ON
Ну шо, перевязываем спицы?
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: W'star(t)ON
kisa, наче думки читаєте Після першої поїздки подумав про це. На майбутнє, подумав,як закінчаться ті покришки які є зараз то на їх місце взяти покришки з більшим тиском
На данний момент доступно 8bar,з переду на 0,5 менше. Доречі, тепер у мене є догма що до того що на шасі СШ повинна бути тільки червячка, вона набагато краще. Сьогодні вже взяв фіолетовий СШ бо обіцяли дощ, один і той же маршрут а велосипед хоть і СШ але інший, його спортивні якості є але вони розмиті, м'якше.
міняти мені в ньому вже точно нічого.
Тоді забираю слова свої назад.
перевязываем спицы?
Так,мені цікаво
Re: W'star(t)ON
Да, в шины тоже можно поиграться.
Хе-хе, в главе о тормозах в книге, где я топлю за тормозные втулки, так оно и позиционируется. Не догмой, но в виде мягкой рекомендации.
А Вы уже догму из этого вывели, а догматиком всё равно меня обзывать будут
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
#868 06-06-2025 19:26:24 (06-06-2025 20:31:07 отредактировано fo_1ook, причина: Доповнення.)
Re: W'star(t)ON
kisa,
догму из этого вывели
Це скоріше тільки для себе не більше Було цікаво, чому в книзі рекомендуєте черв'ячку, тепер розумію коли поїздив на обох варіантах.
Костянтин, підкажіть будь ласка з приводу перев'язки спиць. Я так розумію що треба в'язати тільки той хрест який найближче до ободу тобто третій від втулки. І які в цьому ділі нюанси?
Підібрав чим буду мотати. Єдине що бентежить, як потім колеса правити, вісмірка чи спиці підтягнути.
підкажіть будь ласка з приводу перев'язки спиць.
Вже знайшов, в книзі, знайомлюсь:)
Питання все одно є. Можна використати ті жили що у мене але якщо вони будуть облужені?
Re: W'star(t)ON
Ссылка из Книги
https://www.birota.ru/tech/techdocs/soldering.php
Правятся, судя по последним строчкам, прявить как обычно
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 49#p102949
Добавлено: 06-06-2025 23:28:41
Хех, не успел ответить, пока ссылки искал, сами нашли)