Re: Планетарки
загнутими на 1 чи 2 передачу.
Вспомнил — я тоже... бггг загнул на вторую.
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Общие темы. Мастерская. Библиотека. Вопросы. → Планетарки
Страницы Назад 1 … 32 33 34 35 36 … 113 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
загнутими на 1 чи 2 передачу.
Вспомнил — я тоже... бггг загнул на вторую.
Продовжую з планетарками експерементувати. Все ж 5-ка сакс трохи тугіша за 3-ку. Від крайніх передач толку мало особливо від 5-ї (сама важка типу), на 2,3,4 передачах різницю в кпд порівняно з 1,2,3 передачами в трійки, не сказав шоб було дуже замітно, наїздив десь біля 200км на пятірці (асфальт/бездоріжжя 50/50). Поки в плані легкості ходу так получається:
Сакс3/Арчер3 > Сакс5 > Нексус7 > Срам7. Інші поки не пробував. Інтересно ше б з 3-кою нексусом порівняти сакс. В арчера сподобалось наприклад, шо передачі в момент переключаються, сакс в тому плані трохи тугий (скоріше всього справа в більш жорсткій пружині в арчерів) ну і чуть менший розброс між передачами (0,75 1 1,33) в сакса (0,73 1 1,36) в шімани вроді (0,73 1 1,364).
Інтересно ше б з 3-кою нексусом порівняти сакс.
Що там порівнювати- Сакс 3 значно приємніша у всіх відношеннях від Шімано 3. У шімани туга третя передача і незрозуміла модуляція гальм (ніколи не знаєш коли заблокується колесо )
CustoмBicyclь, до гальм у Нексус-3 звикаєш з часом, для мене зараз це вже не проблема. А от неефективна третя передача — так, трохи псує враження. Я її використовую тільки на спусках або по плоскачу, коли вітер у спину Більшість часу їду на 2-й.
murabel, в цьому і різниця- до гальм Сакса звикати не треба. У мене дорожник з ш3 передача 38/20, тоді на третій з накачаними до упору колесами ще можна їздити (навіть пробував 38/19 — зразу чути падіння КПД на 3 передачі ).
CustoмBicyclь, 38/20? У мене на Горці зараз 46/20 (трохи розкатаюся — 19 поставлю), перша передача — щоб рушити з місця і вилізти на не дуже круту гору, друга — їхати по рівному (80% часу), третя — з гори (гравітація компенсує падіння ККД).
У меня на одном рабочем веле с 26" колёсами стояла шима трёшка, как раз с 38/20. Это было в стоке из магазина.
На сакс трійку 48/21 поставив, якраз норм, На трасі по прямій на 3-й впринципі реально їхати коли вітру нема (вел короткий дорожник, шини 36-37мм) по місту в основному на 2-й їжджу, нема толком де розігнатись. В тої третьої передачі взагалі таке враження шо чим вона злобніша тим менше втрату кпд відчутно . З 42/20 і 46/24 пробував їздити, фігня повна була, вел не їхав, ноги відвалювались
Сегодня выгулял Сачс трешку.
Надо ли говорить, что внутри всё было вылизано идеально и все шарики откалиброваны микрометром? Что применялась только расово верная смазка Тотал-2? Что цепочка, тросик и переключатель были нулячие?
Такого звукового оформления поездки у меня не было еще никогда. Втулка бодренько и молча докатила меня до Украинки и тут началось...
Она периодически визжала, пищала, гремела, стрекотала и шипела. Причем всё это происходило на всех скоростях попеременно. Я реально боялся, что все это сейчас развалится и я пойду 8 км пешком. Потом также внезапно все прекратилось. Но вскоре началось заново.
Я проехал всего 40 км и концерт периодически возобновлялся.
Посмотрим, что сумрачный германский механизм выкинет дальше. Не буду пока разбирать, я уверен что внутри все нормально, только ведь собрал. Не могло там за 40 км ничего сломаться, оно ядерный взрыв переживет, такое всё массивное.
Кто-нибудь имел подобный опыт с этим механизмом?
CustoмBicyclь, 38/20 ?
У мене на Горці зараз 46/20 ... третя — з гори
Нема гір, третя по прямій з каденсом до 100 і навіть в невеличкі підйоми. Нащо мені була би та третя, якщо на ній тільки з гори їхати
У мене про трійки Сакс найпозитивніші враження. Не чекайте катастрофи- розбирайте, промийте бензином і роздивіться з лупою деталі — може бути тріщина в котрійсь яку не видно неозброєним оком (особливо уважно огляньте муфту перемикання).
CustoмBicyclь,
Все возможно, буду наблюдать её дальше.
Хороший стук наружу выйдет
только расово верная смазка Тотал-2
Неужели и потроха ею же?
А как же трансмиссионка?
А как же залипание собачек от консистентки?
Riverdale, В Саксах собачки рідко залипають — конструкція така (форма собачок, пружина)
Сакси трійки навіть на літолі їздять, але не взимку. Найсхильніші до залипання собачок Штормі-Арчери — стандартні пружини там з павутинки ( я робив саморобні з дроту від боудена перемикання передач — трохи голосніше тріскотіли, але качнув у втулку 15 мілілітрів "NLGI 0" і притихли).
А как же трансмиссионка?
А как же залипание собачек от консистентки?
Вось, дарэчи, так.
Пафнутий, Вы мазалі ўсе трыбухі адной і той жа змазкай?
Страницы Назад 1 … 32 33 34 35 36 … 113 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Общие темы. Мастерская. Библиотека. Вопросы. → Планетарки