Вітаю, з гарним надбанням!
"Україна" 111-411 від ХВЗ — дуже добре вело!
Мій екземпляр того же 1977 року, але номер приблизно на 100 тис. менший. Мій був куплений весною 1977-го, Ваш, скоріше за все, наприкінці року.
Згоден, що не відповідає моделі наявність бічних світловідбивачів. Якщо будете ставити відповідні моделі (зараз це потребують правила), то врахуйте, що їхній колір — жовтий (передній — білий, задній — червоний).
Сідло дамське — на трьох вертикальних пружинах. Можете побачити ось тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 48#p247448 . Але це не від ХВЗ, вони такі не випускали. Зараз у продажу такі бувають, при бажанні можна замінити.
І ще стоїть не рідна передня зірка.
Щодо ліновок, то їх на цій моделі не було взагалі. Хоча вони значно прикрашають вело, тому не видаляйте їх. Навіщо Вам музейний варіант?
На моєму теж немає наскрізного отвору для переднього гальма. А обидва обода — сталеві, хромовані, короб, без насічки.
Долоні болять не від керма, а від недолугих, жорстких грипсів. Я замінив на інші, але від ХВЗ, як ось тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 58#p225558 .
Цікаво, а яка у нього "ростовка" (відстань між центром осі каретки до кінця труби під сідлом)? У мого 580 мм, це максимум. В інструкціях пишуть, що випускалися рами з 560 мм.
Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)