Після стандартного обслуговування все у доброму стані, зокрема й дві пружинки та "собачки", а також 32х2 кульки (у "Короткої інструкції … " написано, що 34х2. Мабуть хтось вже знімав тріскачку). Можна почати збирати.
Про збирання задньої втулки описано тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?pid=4448#p4448 .
Але завжди є нюанси.
Етап збирання тріскачки виявився зовсім не простим.
По-перше, калібрування кульок виявило, що 7 кульок мали завищений діаметр 3.10-3.15 мм (хтось вже знімав тріскачку чи так з заводу !?), відбракував. Зробив їм заміну та довів комплект до повного.
Тепер кульки в кожному наборі мають розкид діаметрів до 0.02 мм.
По-друге, виявилося, що пружинки (очевидно фабричної якості) — закороткі. Мабуть кінці відломилися від довгої експлуатації. З півгодини шукав пружинки з авторучки: сучасні зазвичай їх не мають. Нарешті знайшов відразу аж дві, з дроту різної товщини. Обрав ту, де дріт тонше. Надів на довгий цвях, розмотав. Знайшов два тонких цвяха, відкусив голівки, прибив через отвори пружинки тріскачки до дерев’яного бруска. На них зробив дві пружинки, тільки з довшими кінцями під собачки.
По-третє, не так просто все зібрати. Зробив, як на фото нижче. Спочатку вставив пружинки та собачки, потім ниткою стягнув — пригнув до положення, коли на них легко одівається корпус тріскачки. Потім на незначний шар мастила посадив один набір кульок. Для цього прийшлося замість пінцета (магніт!) користуватися пальцями та підправляти сірником.
Без проблем надів корпус тріскачки. Перерізав нитку, видалив. На крок прокрутив тріскачку, при цьому одна з собачок "вистрелила", довго її шукав по підлозі. Все розібрав, зібрав знову.
По-четверте, при посадці (на незначний шар мастила) другого набору кульок один з них впав у простір біля собачки, звідкіля його ніяк не зміг дістати. Прийшлося все знімати та весь процес збірання провести з початку. Тепер вже відкриті порожнини біля собачок заглушив сірниками: по два сірника. Посадив кульки, прибрав сірники, прокапав автомастилом храповий механізм, надів всі три тонкі прокладки, обережно накрутив гайку-конус.
Звідсіля порада: ніяких зайвих рухів, а кожен рух потрібно робити уважно та не кваплячись!
Нарешті перемога! Отже, процес, який виконував уперше в житті, розтягнувся годин на шість.
Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950); В-22 (1954); 111-411 "Украина" (1977); В-541 (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))