Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.
Sedoy-K, Пробачте за можливо недолуге питання... А чим фарбували?
Не займайтесь підміною понять...
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.
Страницы Назад 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Sedoy-K, Пробачте за можливо недолуге питання... А чим фарбували?
до 4-х атм.
Ну, я пришёл к этому давлению при испытаниях и на шинах похожих, но всё-таки другой марки. Всегда стоит поиграть с этим при обкатке.
не пишуть
Кто-то не пишет, но я, например, итак всегда помню про эту рекомендацию, увиденную на упаковках некоторых производителей из более дорогого сегмента.
Особенно, памятуя "допуски" советских именно алюминиевых ободов (они, алюминьки, все гуляют — от 20" ММВЗ до больших и широких ПВЗ). Особенно, когда непонятен год выпуска конкретного туристовского обода.
dorogan_mihail, питання зовсім не недолуге!
Що робив після очищення:
1. матування поверхонь шкуркою, зерно 300 одиниць;
2. оброблення перетворювачем іржі (з балону), який додатково створює захисну плівку;
3. ґрунтування – 2 шари, з балона. Ґрунтовка з цинком;
4. фарбування – 2 тонких шару, сіра емаль ПФ-115. Після деякої полімеризації кожного шару (мінімум по тижню) – зачищення, зерно 1000 одиниць;
5. лакування 1 шаром прозорого дуже розбавленого лаку, з доданими пігментами. Пігменти червоного золота та меді;
6. наведення ліновок.
Залишилося:
1. наклеїти три деколі на раму;
2. провести прозоре лакування з балону – 1 шар;
3. покрити авто-воском.
Так що все доволі просто, але дуже протяжно у часі. Важливо не поспішати, давати шанс полімеризації.
Не знаю, як це буде себе вести, але особливої експлуатації цьому вело не передбачається.
4,5 О как!
Добавлено: 21-11-2023 14:06:33
Будем просить макрофото при более-менее понятном свете
Так получился лессир?
Ні, немає lasur. Для нього ще потрібно у останній шар прозорого лаку додавати перламутр. А це знову гроші, з невідомим результатом. Махнув рукою та зробив без нього.
Є інший варіант: вже готовий автолак lasur. Але потрібного кольору не знайшов у продажу.
у прозорий лак додавати перламутр
Неа. Подложка должна быть не серой, а серебрянкой. А лак просто прозрачный (хотя перламутр, наверное, усилит эффект).
Я вже забув, що колись читав про "серебрянку". Але для отримання бажаного кольору у лак потрібно додавати пігмент, а не тільки перламутр.
Справа у тому, що я і не намагався робити lasur. Чи тут комусь це вдалося? Я фахівець у механіці матеріалів та конструкцій, а не у малярних тонкощах.
Да никому пока, потому мы и возбудились Но присмотревшись к общей фотке таки вижу как-то бОльшую глубину, чем в металлике из баллончика.
Sedoy-K, паводле майго досведу, лак з балона (ды яшчэ пры такой колькасці слаёў лакафарбавага пакрыцця) мае ўласцівасць рабіць паверхню "маршчыністай". Магчыма, трэба выкарыстоўваць для першага і другога слаёў аднолькавы тып лаку.
Некалі сам так заліў Лідскую фарбу, нанесеную пэндзлем на раму, з балончыка. Дык сапсаваў усё.
Верагодна, для добрага распылення ў балон дадаюць зашмат растваральніка, і ён быццам бы "падымае" ўсе слаі адразу.
Надта прыгожа ў Вас атрымалася, не пашкодзьце напрыканцы
Red Stork, ой, я по этим вещам проезжался ещё сто лет назад, причём даже без многослойных и многокомпонентных ухищрений, потом устал Мало того, лично наблюдал раму из дорогой автомалярки свежепокрашенной, а потом через три месяца — та же фигня. Порошок рулед.
В данном случае, тоже воспринимаю работу коллеги, как предмет искусства. А что до долговечности — уповаю на его аккуратность.
А так, для повседневного велосипеда, это всё прослужило бы меньше, чем полимеризовалась пфка.
Ээээ кракелюр!
Не, ну такого нет, коллега имеет терпение, да. Да ну, ПФ (которая в основе) пару недель полимеризуется вообще совсем, а достаточно, как видим, и недели. А вот это нитро из баллончиков — ну пару дней, наверное. Там же выход растворителя — это одна стадия (на которой нельзя сверху мазать), а набор прочности — вторая. Важно наносить следующий слой, когда растворитель весь вышел.
Но обычно в эксплуатации там очень быстро другие эээ эффекты накапливаются
Red Stork, знайома історія. Так, лак з балона має дуже ефективний розчинник. Тому наносити на фарбу його потрібно здалека та тонким шаром, не затримуючись на одному місці. Другий шар — через хвилин 20-30. Збільшена витрата лаку, але виправдана у грошах.
Вперше я з цим зіштовхнувся, коли фарбував В-22. Прийшлося знімати всю фарбу, починати заново. Тепер маю правило: краще на вело потратити 2 балончика лаку, ніж потім починати все спочатку.
Робив перефарбування В-22, Десна-2, тепер ось В-541. Маю надію, що цей жах не трапиться.
Sedoy-K, Ну і поясніть для гуманітарія- лак який брали? Бо результат дійсно збуджує фантазію
Страницы Назад 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.