Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K, Пробачте за можливо недолуге питання... А чим фарбували?

Диявол криється в деталях...
Не займайтесь підміною понять...

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

kisa, добре, зменшу до 4-х атм.

А на впакуванні нічого про це не пишуть, ось фото:

ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K пишет:

до 4-х атм.

Ну, я пришёл к этому давлению при испытаниях и на шинах похожих, но всё-таки другой марки. Всегда стоит поиграть с этим при обкатке.

Sedoy-K пишет:

не пишуть

img/bk Кто-то не пишет, но я, например, итак всегда помню про эту рекомендацию, увиденную на упаковках некоторых производителей из более дорогого сегмента.

Особенно, памятуя "допуски" советских именно алюминиевых ободов (они, алюминьки, все гуляют — от 20" ММВЗ до больших и широких ПВЗ). Особенно, когда непонятен год выпуска конкретного туристовского обода.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

dorogan_mihail, питання зовсім не недолуге!

Що робив після очищення:
1. матування поверхонь шкуркою, зерно 300 одиниць;
2. оброблення перетворювачем іржі (з балону), який додатково створює захисну плівку;
3. ґрунтування – 2 шари, з балона. Ґрунтовка з цинком;
4. фарбування – 2 тонких шару, сіра емаль ПФ-115. Після деякої полімеризації кожного шару (мінімум по тижню)  – зачищення, зерно 1000 одиниць;
5. лакування 1 шаром прозорого дуже розбавленого лаку, з доданими пігментами. Пігменти червоного золота та меді;
6. наведення ліновок.

Залишилося:
1. наклеїти три деколі на раму;
2. провести прозоре лакування з балону – 1 шар;
3. покрити авто-воском.

Так що все доволі просто, але дуже протяжно у часі. Важливо не поспішати, давати шанс полімеризації.

Не знаю, як це буде себе вести, але особливої експлуатації цьому вело не передбачається.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

1

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

4,5  img/ai О как!

Добавлено: 21-11-2023 14:06:33

Будем просить макрофото при более-менее понятном свете img/ar
Так получился лессир?

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

(26-01-2024 19:25:26 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Ні, немає lasur. Для нього ще потрібно у останній шар прозорого лаку додавати перламутр. А це знову гроші, з невідомим результатом. Махнув рукою та зробив без нього.

Є інший варіант: вже готовий автолак lasur. Але потрібного кольору не знайшов у продажу.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

1

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K пишет:

у прозорий лак додавати перламутр

Неа. Подложка должна быть не серой, а серебрянкой. А лак просто прозрачный (хотя перламутр, наверное, усилит эффект).

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

(26-01-2024 19:22:01 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Я вже забув, що колись читав про "серебрянку". Але для отримання  бажаного кольору у лак потрібно додавати пігмент, а не тільки перламутр.

Справа у тому, що я і не намагався робити lasur. Чи тут комусь це вдалося? Я фахівець у механіці матеріалів та конструкцій, а не у малярних тонкощах.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

1

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Да никому пока, потому мы и возбудились img/ag Но присмотревшись к общей фотке таки вижу как-то бОльшую глубину, чем в металлике из баллончика.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K, паводле майго досведу, лак з балона (ды яшчэ пры такой колькасці слаёў лакафарбавага пакрыцця) мае ўласцівасць рабіць паверхню "маршчыністай". Магчыма, трэба выкарыстоўваць для першага і другога слаёў аднолькавы тып лаку. img/bw
Некалі сам так заліў Лідскую фарбу, нанесеную пэндзлем на раму, з балончыка. Дык сапсаваў усё. img/bk
Верагодна, для добрага распылення ў балон дадаюць зашмат растваральніка, і ён быццам бы "падымае" ўсе слаі адразу.
Надта прыгожа ў Вас атрымалася, не пашкодзьце напрыканцы img/bt

1

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Red Stork, ой, я по этим вещам проезжался ещё сто лет назад, причём даже без многослойных и многокомпонентных ухищрений, потом устал img/ag Мало того, лично наблюдал раму из дорогой автомалярки свежепокрашенной, а потом через три месяца — та же фигня. Порошок рулед.

В данном случае, тоже воспринимаю работу коллеги, как предмет искусства. А что до долговечности — уповаю на его аккуратность.
А так, для повседневного велосипеда, это всё прослужило бы меньше, чем полимеризовалась пфка.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

kisa, ды не, я зараз пра гэткую з’яву:
ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.
Аднак, не заўважыў, калега чакае палімерызацыі кожнага слоя. Мусіць, няблага, але чакаць трэба не тыдзень. Не ведаю, колькі, але каб ці не некалькі месяцаў.

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Ээээ кракелюр! img/beard
img/ag
Не,  ну такого  нет,  коллега имеет терпение, да. Да ну, ПФ (которая в основе) пару недель полимеризуется вообще совсем, а достаточно, как видим, и недели. А вот это нитро из баллончиков — ну пару дней, наверное.  Там же выход растворителя — это одна стадия (на которой нельзя сверху мазать), а набор прочности — вторая. Важно наносить следующий слой, когда растворитель весь вышел.

Но обычно в эксплуатации там очень быстро другие эээ эффекты накапливаются img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Red Stork, знайома історія. Так, лак з балона має дуже ефективний розчинник. Тому наносити на фарбу його потрібно здалека та тонким шаром, не затримуючись на одному місці. Другий шар — через хвилин 20-30. Збільшена витрата лаку, але виправдана у грошах.

Вперше я з цим зіштовхнувся, коли фарбував В-22. Прийшлося знімати всю фарбу, починати заново. Тепер маю правило: краще на вело потратити 2 балончика лаку, ніж потім починати все спочатку.

Робив перефарбування В-22, Десна-2, тепер ось В-541. Маю надію, що цей жах не трапиться.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

Re: ХВЗ В-541 "Спорт" 1970 р.в.

Sedoy-K, Ну і поясніть для гуманітарія- лак який брали? img/ah Бо результат дійсно збуджує фантазію img/ag

Диявол криється в деталях...
Не займайтесь підміною понять...