Колеса
Із засіків.
Переднє колесо
Як писав у #3, обод передній 28" під 32 спиці, "чайка", фарбований у чорний, з біло-червоними ліновками. Біла лінія – внутрішня, червона – зовнішня, тобто відповідає #7. Стан покриття обода міг би бути кращим, буду вважати задовільним і залишу без перефарбування. На фото: найкраще й найгірше збережені частини фарбування.
Втулка передня знайшлася доволі швидко (див. попередній пост #23), але без пружної кришки отвору для змащення. Стан задовільний.
Вісь має клеймо ХВЗ, кульки відібрані ф5.02 мм, насипом по 9 штук на сторону. Доріжки кочення відшліфував.
Спиці старі, ф1.8 мм, відібрав довжиною 293-294 мм, ніпелі латунні. Набір 2 хреста. Протягнув приблизно на 60 кГ. Добився "вісімки" не більше 1 мм.
Заднє колесо
Як писав у #3, обод задній 28" під 36 спиць, "чайка", колись кимось перефарбований "пензлем" у зелений колір.
Начорно зачистив металевою щіткою на "болгарці". Під залишками зеленої фарби виявилися незначні залишки чорної фарби (фото), скоріше за все фабричного нанесення. Фарбування буду робити навесні.
Про "Торпедо" написав у #14. Потребує на рамі відстань між дропами 108 мм.
Спиці старі, ф1.8 мм, відібрав довжиною 299-300 мм, ніпелі латунні. Зробив набір 3 хреста.
Але протягнути не зміг: спиці виявилися задовгими. Незначно, але фатально! А коротших на 3-4 мм старих спиць у засіках виявилось недостатньо.
Я вже таке зустрічав раніше та знаю, що робити. Підібрав такий варіант набору: ті, що ставляться першими (тягнуть в одну сторону) залишив незмінними (299-300 мм), а всі інші зняв та поставив інші, довжиною 291-292 мм, яких набралося в достатньої кількості. Процес підбирання був доволі довгий, але проблема вирішена!
Протягнув приблизно на 60 кГ. Добився "вісімок" не більше 1 мм.
Загальні для коліс дані
Шини старі (70-х років), 622х40. Камери теж старі, 622х40. Накачав на 2 атм.
Фото коліс, протектора й стану шин, результатів замірів ваги:
Отже, повна вага коліс – біля 5.7 кіло, тобто фактично третина ваги вело! Часу забрали теж багато, а ще ж навесні буду розбирати/складати!
Процес на марші …
Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958, 1950)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)