Re: Мій гараж
toni73, Без поняття, ніяких надписів нема на рамі/вилці. 95% шо німець, але підсиділ 24,0(такі вроді на бельгійці/французи тільки ставили) .
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Мій гараж
Страницы Назад 1 … 46 47 48 49 50 … 94 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
toni73, Без поняття, ніяких надписів нема на рамі/вилці. 95% шо німець, але підсиділ 24,0(такі вроді на бельгійці/французи тільки ставили) .
Да, видно много немецких черт. Но не могу отделаться от впечатления хорошего самосбора. Наверное, ещё давно и не у нас в стране.
Розібрав вже його. Рама і вилка походу хромоль. Рама з чашками рульової і каретки 2.4 кг важить. Вилка 1кг, але в неї корона важка — сплошний кусок сталюки.
З кареткою біда, один з клинів був криво забитий не тим боком і не до кінця, посадочне місце на валу помяло капітально, прийдеться міняти. На виносі хром обліз(. Педалі китайський хлам, ну то не проблема в мене їх хватає. В ободів профіль цікавий похожий трохи на чайки, але вони без зацепів, можливо на голландця їх перекину під шини 37-40мм (обода 22мм). Ну і поки в роздумах про трансмісію, вибираю між сінглом, планетаркою 3-кою і соплями 1х5 або 1х6.
Рама і вилка походу хромоль
не бачив я досі євро-хромолевих фреймів зі штампованими дропами. Нормальний хай-тен. Кожен поважний виробник, що не економить на трубах не буде економити на дропах 5-10% від вартості готового фрейму, так заведено.
Фрейм мого бельгійського туринга разом з вилкою 3 кг важить, дропи теж штамповані
Хромоль в нашем деле — вроде позолоты. Толку никакого, но приятно
вроде позолоты. Толку никакого
Позолота антикор, декор А хромоль тільки душу зігріває і
Та мені все одно впринципі, при виборі рами спочатку на геометрію дивлюсь, потім на вузли, а потім вже на сплав сталі.
Короче колеса на ньому точно не рідні. В ободів явно профіль під втулочний тормоз, і зібрані не правильно(малюнок в 3хреста ніби норм, але біля отвора на камеру шприхи під кутом ідуть, видно шо самосбор, я коли тільки вчився колеса збирати тоже промахувався так пару раз ) Задня втулка походу взагалі дешманська, ніяких знаків фірми, від ренака похоже тільки барашки, тріщотка китайська. Тормоза rasant (ГДР), динамо тоже гдрівське. Короче швидше всього то діамант або міфа..
Короче швидше всього то діамант або міфа..
Чим воно було у минулому житті мало кого цікавить Давайте концепцію майбутнього цієї заготовки, з деталями.
CustoмBicyclь, Та Україну вже не чпаю, багажник тільки поставив. З тим німцем Хочу Знать, ше не визначився, поки деталі в порядок привожу. Буде турист/циклокрос на одинарних алю ободах і 32-35мм шинах (Хочу Знать які краще, схиляюсь до 35мм бо їх в мене ціла куча валяється). Руль стандартно дорожній перевернутий (всі інші не признаю ) . Можливо на торпеді або планетарці 3-ці або соплях 1х6 .
на торпеді або планетарці 3-ці або соплях 1х6 .
Куди їздити ним плануєте, по якому рельєфу?
Навколо Львова є кілька горбочків, тому якщо катаєте у фітнес-режимі, то сенс у передачах є. Але на таку раму я би вліпив планетарку "Сакс 7", а не соплю. У планетарки 3ш завеликий діапазон між передачами, щоб рекомендувати її для туризму.
Для відпочинково-прогулянкового вело-туризму по рівнинній території України передачі не потрібні.
Та Сакс 7 то 2 мішка цементу на багажник, ну її. Навіть 7 нексус не такий тугий.
Страницы Назад 1 … 46 47 48 49 50 … 94 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Мій гараж