Re: Мій гараж
CustoмBicyclь, а как любители FGCX выживают, интересно?
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Мій гараж
Страницы Назад 1 … 81 82 83 84 85 … 94 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
то скоріше важкий турінг-всюдихід, а не класичний мтб.
Та як собі хочете, але для такого рама занадто жорстка. Туринг має нормально гасити вібрації.
Кирилл, пошук Гугля по зображенню і відео показує досить гладкі грунтовки, так і виживають.
Arioh, був колись у мене хромолевий МТБ "WHEELER" , ригід, вилка 1 1/8. Я на ньому катав кілька років. Продав його після першої поїздки на 55 км, при чому по асфальту міжрайонного рівня якості і на напівсліках. Ну нема у таких танків накату, з України буде в рази кращий туринг-всюдихід.
Покатаєте і розкажете, Ви багато експериментів на різних фреймсетах робили — зможете порівняти характеристики.
Ну, рельеф всё-таки есть. И знаменитая брукiвка. С трамвайными рельсами. И часто как раз на рельефе.
Угу, сама жесть то криво покладена бруківка з зазорами в 30-35мм на деяких вулицях в центрі. Або мій "любимий" даунхіл по вулиці Шевченка де мало того шо бруківка розбита в ноль так ше й дорога в формі синусоїди . Після того лісові/польові дороги ідеальним рельєфом здаються .
Я ж и написал "знаменитая"
Вот тут голландця ше допилюю.
По з/ч вже оприділився, останнє шо підбирав на нього — сідло. Сорі за якість фото, тапок в приміщеннях фотографує кошмарно . Сідло і задня покришка насправді темно коричневі. Обмотка напевно тоже коричнева саме краще впишеться? І Ніяк за емблему не візьмуся.
Вел планувався як внедорожник, а получився злий динамічний туринг(в мене завжди так ), скоріше навіть рандоннер, літає по зернистому асфальті(а він в нас майже всюди де не бруківка) швидше стартона.
Найшов ше серед хламу на роботі сумку з епічною назвою "Волшебница 2-01"
Думаю мб її як підсідельну приспособити? Подобається, шо досить об'ємна.
Переїхався сьогодні нарешті на горняку. Ну ніби норм, їхав поки тільки по місту: асфальт/бруківка. Накат на диво хороший по асфальті, думав буде гірше, з прямою передачою тоже ніби норм підібрав. По трясучості більш-менш на набитих на 2.5атм шинах чуть сильніше колбасить як на дорожниках з аналогічною резиною. На бездоріжжя не пхаюсь поки сніг не розтане, шини явно не для зими, трохи заносить їх, в тих мішленів шо на Україні стоять в раз 5 краща устойчивість на слизьких дорогах.
До речі стара деорівська 6 передачна манетка ідеально підійшла до саксівської трійки 2 передачі на манетці = 1 на планетарці.
Arioh,
Я такие сумки типа волшебница пытался использовать, но столкнулся с неприятным эффектом — пришитые шлейки для крепления трут по краске на раме. Сумка больше, чем обычный бардачок и в силу излишней мягкости болтается при движении вправо-влево сильнее оного. Если внешний вид велосипеда колхозный, то как бы и ладно, а если выставочный, то очень быстро образуются дорожки потертой краски на верхней трубе. Причем, как сильно не затягивай ремешки, болтаться меньше оно не будет. Три их или больше, не важно. Разве что на руле приспособить.
Пафнутий, Я її під сідло думаю причепити, типу двома пасками за кріплення на сідлі і одним знизу за підсиділ шоб не болталась сильно.
Продовжую на горняка з/ч підбирати, вже пару днів їжджу на ньому, у Львові рідкісний випадок як для зими — днів 7-8 плюсова температура і без дощу/снігу .
Поміняв сідло і винос, заодно і райзер з меншим підйомом поставив. Ніби норм, вот якось мені горняк навіть по центрі Львова їздити більше подобається ніж дорожник, Україна звичайно трохи комфортніша, але маневреність в неї як в двохвагонної фури , на цьому велі якось легше протискуватись по львівських "камяних джунглях" . Україна мені більше подобається на широких розбитих дорогах де сильно маневрувати не треба і весь час тупо преш як на танку .
Бомжуватий вигляд поки шо. Фарбувати буду десь аж під кінець року можливо і на наступний, поки нема змоги, та і з комплектуючими треба спочатку остаточно оприділитись, а то вічно занесу фрейм в малярку, а потім ше 2-3 раза половину деталей поміняю . Не зарікаюсь, але скоріше всього це мій останній проект, принаймні для себе точно, бо скоро кімната в гараж перетвориться .
і передачі б поставив я на класичному мтб
Шарм как раз может появиться. Мне сейчас очень режет глаз вилка.
Дело в том, что паянные МТБ-рамы попадаются сильно нечасто. Это довольно круто по нынешним временам. Поэтому рама выглядит очень благородно. А вилка на её фоне ... Так ещё рама с благородными узлами сейчас имеет бледный цвет, а яркая упрощённая вилка бросается в глаза. Нехорошо это — тушевать прелесть и выпячивать убогость
Вот окраска может эту ситуацию спасти.
Ага, вилка хоть і Tange но вигляд дуже специфічний. Впринципі паяної ашановилки я ше в житті не бачив, вони взагалі хоть існують?). Красити напевно в якісь темні кольора буду мб в якийсь відтінок зеленого, назву я цей вел таки "Годзіла" .
andrezin, В планетарки як на мене є 2 великих плюса перед класичною трансмісією — не намотає всяку траву/патики в соплю і те, шо можна переключитись не крутячи педалі.
Страницы Назад 1 … 81 82 83 84 85 … 94 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Мій гараж