Re: Мій гараж

Вилка-то по качеству явно классная, но форма ассоциируется... Тем более, на фоне паяной рамы.
Покраска должна разрулить.
Мы ещё Богдану ака Фруктовый Гусь на одной раме позачищали убогие сварные швы, и даже "пошпаклевали" припоем.  img/ag После покраски должно выглядеть гораздо лучше.  Может и Вам подчухать сварку, где видна на вилке?

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

(10-02-2019 23:20:50 отредактировано Мертвец Джонни)

Re: Мій гараж

Arioh, существуют. У меня была на наращивании штока такая. От Трека, кажется, но это не точно. Однако, по форме такая же как Ваша, хоть и паяная. Корона, ноги, шток, весь комплект.

Вот такого плана корона. Спёр фото у коллеги.
https://krokovod.org/forum/uploads/imag … sloped.jpg

Re: Мій гараж

Якщо є доступ до фрезерувальних верстатів і хочеться вилку класичного вигляду,  то враховуючи досвід колег, варто зробити двох чи навіть "трьохкоронку". Для шин розумної ширини ще не проблема знайти правильну вилку, а от для 2.10" і більше ширини варто заморочитись із саморобною. А двох чи трьохкоронка реальний варіант для відтворення  img/bs

Re: Мій гараж

Ну впринципі можна найти вилку з короною від якогось старого євродорожника на 26 колесах, в мене резина 49-50мм мала б влізти, але неохота заморочуватись, ця вилка норм, не дубова як більшість мтб вилок такої форми. Шви перед покраскою зачухаю.

Re: Мій гараж

Прийшлось таки натяжитель на горняка вчепити(.

Мій гараж

Поміняв трансмісію з 52/24 на 48/24, і вже лацнюг болтався сильно. На 52/24 трохи незручно було, на 2-й передачі ноги заболтувались а на 3-й навіть в мінімальний підйом було важко виїхати, та як вел асфальта  і так майже не буде бачити то вирішив понизити передачу. З 2.0 якраз норм. Вот на асфальтові вели переважно пряму передачу ставлю в межах 2.4-2.7 .

Мій гараж

Мде, цей  вел все колхозніше і колхозніше получається..., пора вже над дизайном нарешті задуматись хоть трохи  img/ag . Сідло  повернув назад вузьке пружинне, спортивне взагалі не подобається на ньому, весь комфорт грубих шин вбиває. Болотніки тимчасово, ніяк не визначусь на якому з велів вони мені саме більше потрібні (поки тільки на Україні стоять, але я на ній тепер по снігу їжджу в основному треба ше на якийсь з літніх велів поставити)

Re: Мій гараж

Натяжитель  img/doubt   А тормоз?
Заменить бы дропы.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Мій гараж

Ну тормоз норм працює, в мене ж натяжитель жорстко прикручений, без пружини, різниці взагалі не відчутно на ходу з ним і без нього. Дропи та, якшо найду толкового пайщика у Львові мб і поміняю.  Все одно фрейм не буду фарбувати в найближчі півроку-рік.

Re: Мій гараж

Отой обод ззаду приберіть, і буде нормально на звичайному сідлі.

А взагалі, це не колхоз.

Spoiler

Це наруга над благородним олдмтб img/bh  img/ak  img/ak

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Мій гараж

Натяжитель зло, але без пружини зло в квадраті. Якось доведеться екстрено гальмувати, його випрямить і будете посеред дороги шукати ключ на 13.
Краще вже невеликий додатковий хід педалей при гальмуванні ніж так.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Мій гараж

Евгений76,  Та вроді не рухається, пробував пару раз дуже різко гальмувати, я фз ніколи не мав справи з тими натяжителями, прийдеться таки пайщика шукати, або вішати соплі(.

alonso_forgotten, А шо не так з ободом?Висота 17мм посадочний 26, якраз під мої шини  img/bk .

Re: Мій гараж

Arioh, такі штукі дуже коварні, щось піде не так коли менш всього очикуєш.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Мій гараж

Arioh, а на фото наче як високий, о.О
скоріше за все, в тій дубовості винен профіль, бо обод зроблений скоріш за все не для кк а для дх\фр

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Мій гараж

Блін... згадав, шо в мене ще барабанна трійка є саксівська, напевно таки краще її буде поставити замість цієї...

alonso_forgotten,  Та вроді ні, https://www.ebay.com/itm/Nisi-Rim-Set-3 … 3663005195 я фз, не спец по ободах. Та вел впринципі не є дубовий просто жорстке спортивне сідло і грубі колеса для їзди не змаганнях я вважаю мазохізмом.

Re: Мій гараж

Arioh, там така ширина, подвійне пістонування і вага зроблені для того щоб прижки витримувати. тому звичайна їзда на них може справді бути жорстка.

В мене є один такий схожий обод, враження шо ставиш собі на мтб стрітове колесо, яке по поведінці схоже на бмх.
Власне, тому на олдмтб одинарні ободи заходять — бо в них багато чого компенсує ширина гуми, але в змаганнях по жесті треба було подвійне і міцне.

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

(23-02-2019 20:18:12 отредактировано Пафнутий)

Re: Мій гараж

А между тем, коллеги, мне удалось экспериментальным путем подобрать передачу таким образом, что на прямой задний дроп подобной олд-мтб рамы натяжитель не потребовался.
Цепь встала тютелька в тютельку.
Выразить закономерность в математической формуле пока не сумел, но может быть после получится.
Ожидал чего-то типа: на два зуба увеличили шестерню, на два звена удлинилась цепь. Фигушки
Всё не так. Выходит, два зуба на одно звено цепи.

Вот при каких соотношениях цепь сидит без провисания на отдельно взятой раме с прямым задним дропом.
104 звена. 48х24
100 звеньев. 48х16
Промежуточные значения требуют натяжителя.
А вот эти — нет
И при этом являются идеальными передаточными числами для случая зима/лето.
Мистика какая-то...  img/ai