Перше що впадає в вічі, несхожість на подальші велосипеди ХВЗ. Скоріше він більше подібний до якогось довоєнного велосипеда, деякими частинами навіть до МД-1. Зважаючи на те що після війни на Харківський завод надійшло обладнання і вочевидь певні матеріали з Німеччини, та порівнюючи зовнішній вигляд велосипеда можна припустити, що це «німецький» велосипед.
Вочевидь, що за два не повні роки відновлення роботи заводу в Харкові, ніяк не можливо було б розробити нову власну модель велосипеда та почати її виробництво.
Згідно інструкції, В-14 позиціювався як велосипед для бездоріжжя ( для «колхозніков»), дивно чому цей напрямок ніколи не розвивався у подальшому. Згодом за кілька років замість В-14 почали випускати трохи збільшену версію модель В-17 на звичайних 28-х колесах.
Велосипед оснащено оригінальною задньою гальмівною втулкою «Torpedo» німецької фірми Fichtel & Sachs датованою клеймом 1945 року.
Втулки вироблялись на зводі в місті Райхенбах (Fichtel & Sachs AG, Abteilung Reichenbach) який вже перебував у зоні радянської окупації. Відомо що майже все виробництво втулок постачалось у СРСР як військові репарації. Виробництво та постачання великої кількості продукції (також велосипедної) керувалось радянським акціонерним товариством «Awtowelo».
На початку 1950-х за вимогою правоприємників компанії Fichtel & Sachs було заборонено використання марки «Torpedo», завод було перейменовано в RENAK, хоча втулки вироблялись і подалі, в СРСР вони вже не постачались.
Німецький довєнний велосипед для «бауерів» Wanderer Modell H30V з колесами 26х2, схоже був прототипом В-14. Відомо, що завод Wanderer по виробницву велосипедів та мотоциклів в місті Чопау (Zschopau) , Presto-Werke Chemnitz та інш. були повністю демонтовані і вивезені в СРСР.
Креслення велолосипеда В-14.
Цікавим є зображення незвичайного кронштейна для фари. Він був типовим для довоєнних велосипедів.
Є до нього оригінальна німецька фара та динамка , вочевидь репараційна (або трофейна)
Сторінка в спільному посібнику користувача для велосипедів ХВЗ В-14, В-17, В-22 та В-110 датованому 1951 роком
Велосипед оснащено оригінальною задньою гальмівною втулкою «Torpedo»
Німецької фірми Fichtel & Sachs датована клеймом 1945 року.
Корпус був фарбований як і всі втулки «Torpedo» німецьких військових велосипедів часів війни.