Re: "Моя велоконюшня"
Ашаны гревелы винтажные?
Добавлено: 27-07-2020 13:50:56
Посмотрел статью Будем считать — тоже винтаж.
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → "Моя велоконюшня"
Страницы Назад 1 … 99 100 101 102 103 104 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Ашаны гревелы винтажные?
Добавлено: 27-07-2020 13:50:56
Посмотрел статью Будем считать — тоже винтаж.
"Ніщо на цьому світі не вічно", навіть ролікі з Алі
Нижній ролік., перший раз цепок з нього злетів на підйомі коли їхали спокійний об'єм разом з Артемом.
Спочатку спуск, а потім не дуже довгий, але крутий підйом, виїзжається з накату на ногах. (Мотор включається, тож потужність там чи мала)
Тільки став на ноги, включив "двигун" як відразу таке відчуття що цеп злетіла. Став дивлюсь, а цепок пішов мімо нижнього роліка. Поправив та й поїхав далі.
Майже забув про це, але на днях теж саме, треба було форсануть при обгоні фури на Окружній, при "навалюванні" знов теж саме. Поправив доїхав додому.
Зняв ролік і прозрів.
Поперше я його погнув, а подруге вирвався запресований пром. підшипник зі свого місця. Коли ставиш на місце бовтається, бо корпус добряче деформований.
Поставив інший майже такий самий. Проклацав всі передачі і зрозумів, як я ухайдохал цей ролік.
Коса передача, не рекомендована для цівільного використання, але для "фізкультури", коли навалюєш в гору дуже ефективна, хоч і вбиває трансмісію. В данному випадку не витримав ролік, спочатку погнувся, а потім взагалі вирвався підшипник. Працював з 2018 року, скільки проїхав точно не скажу, але багато.
Подібні роліки, мені подобаються тим що завдяки відсутності жодного люфта забезпечують дуже чітке перемикання.
Але, я всежтаки вирішив нижній ролік поставити рідний Campagnolo, саме нижній (Lower)
Бо різниця між верхнім і нижнім є
Завтра планується десь 160 км, тож випробую як буде працювати така схема.
Верхній ролік алю на промі, нижній рідний пластіковий кампа. Сподіваюсь що на декілька років про це забуду.
Нижний ролик заведомо делают с люфтом, дабы он немного компенсировал искривление цепи.
Пластиковый умнее. Вот та железяка с промом — это для тех, кто видит совершенство в наворотах
Всетки шарикизаролики виноваты оказались А куда это ты 160 намылился?
kisa, подивлюсь як буде ходить, може згодом і верхній оригінальний поставлю.
artem4ik19,
Об'ємчик з Каденсом катну.
Eclipse,
Влучна думка стосовно невеличкого люфта на нижньому ролику.
Верхній залишив на промі він без люфту, та забезпечує чітке перемикання, а нижній трохи з люфтом, компенсує роботу на косій передачі.
Так і залишу.
Проїхав 100 км в трен режимі і ще 20 на розслабоні.
Працює ідеально
Zaharych,
Так, на "Географі" стоїть звичайний перемикач Sora (тільки зняв маркіровку) на 8 шв, працює без нарікань.
А вище розповідав про основний шосейний вел. Colonnello, там Campagnolo (як мінімум не гірше)
чаще наваливать
и перепаять спицы чтобы нагрузка равномернее передавалась
ded_gambit,
В мене дещо інша думка.
інша думка.
?
Страницы Назад 1 … 99 100 101 102 103 104 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → "Моя велоконюшня"