Re: "Моя велоконюшня"
Це і зрозуміло, в спорті залізяки люба техніка довго не живе.
На Трайденті штук п'ять привіз лопнутихспиць поки устаканилося. По одній за раз.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → "Моя велоконюшня"
Страницы Назад 1 … 100 101 102 103 104 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Це і зрозуміло, в спорті залізяки люба техніка довго не живе.
На Трайденті штук п'ять привіз лопнутихспиць поки устаканилося. По одній за раз.
ded_gambit, если я правильно рассмотрел, то лопнула она в начале изгиба к головке. Это брак, она бы и в перепае лопнула.
leonyar, а что за спицы? Я про производителя?
leonyar,
Флагмановские спицы? Я стараюсь подбирать такое количество шайб под головки, чтоб спица сидела максимально плотно, а не "оттопыривала" изгиб. Может так на фото вижу, но под головки спиц по шайбочке б добавить. И Похоже у Вас цепь между кассетой и спицами попадала, там на 2 часа на втором кресте подогнутая спица (если верить фото).
Моя думка стосовно шосейних коліс базується на власному досвіді, і на істину не претендує.
Поперше треба чітко розуміти для чого вам шосер.
1) для цівільного використання (так би мовити телепортатор). Ровер котрий досить жваво зможе вас доставити десь по місту і навіть далі. Під час їзди ви можете розмовляти, насолоджуватись поїздкою, та навіть роздивляться краєвиди.
Рівень зборки коліс- "Віталіки- Куренівка" вистачить з головою і колеса прослужать чимало.
2) Для фізкультури та фізкультурних тренувань. Спочатку вистачає вище описаних коліс, але з часом росте середня швидкість, та навантаження, як слід, в очах потемніння і тільки передне колесо товариша, концентрація тільки на дорозі, слідкуєш щоб не влетіти в якусь халепу, ні про ніяки краєвиди навіть не йдеться, вижимаєш все що можеш з себе та ровера, намагаєшся утриматись за сильнішими, та не поступитись їм. І тут ці колеса розлітаються майже на ходу.
Ми звикли їздити на цівільних вілсетах, котрі мають помірну разову натяжку, деяки помилки на дорозі (влетів в яму чи щось таке) , потім відносно легко виправляються. Але якщо починаєш навалювати на таких колесах, вставати на ноги, качати і вижимати на повну, шпихи на ходу майже миттево послабляються і як закономірність лопаються.
Устоявшийся шосейний вілсет для тренувань:
Це вілсет котрий буде, час від часу, на протязі майже всього срока експлуатаціі повертатись на станок. Після першої натяжки, та перших приблизно 100 км вілсет краще зняти та ще раз протянути на станку. Далі час від часу перевіряти тактільно ровномірність натяжки шпих. Після 300-500 км знов підтягнути шпихи і краще з добре каліброваним тензометром. Після цього має більш менш устаканитись, але всеодно час від часу від навантаження зазвичай на задньому колесі, можуть з'являтись мікроскопічні вісімки, котрі краще поправляти, але з тензометром, щоб не перетянути та не потріскати обода. Саме тому я проти перепая на треніровочних колесах.
Виходить "звонкий" вілсет, на треку такий вілсет "співає" як лопасть, відповідає тобі чудовим накатом, але якщо зловив гаву, то ремонтувати частіше вже нема чого.
Стосовно офтопних карбо коліс на топовой сталевій рамі
Давно про це думаю, саме це ми обсуждали з Артемом коли порівнювали сталевого Colonello та середнінький карбо Bianchi
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 07#p181607
Colonello катить дай Боже, навіть краще за середненького карбо Bianchi, але має тяжкі "підкови", котрі тягнуть багато зайвих ват з ніг, коли треба несподівано закрити просвіт, перекластись за кимось, залізти, чи навіть залетіти на гору, не кажу вже про спрінт.
Тому мрію щось подібне колись постоїти.
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 87#p174787
LjAlex зазвичай ставлю нерж шпихи- бренд називається "у Шуріка на Птічке" Це добротні шпихи якщо все собрано з умом, та використовуєтьзя за призначенням.
ghfijhg Шайбінг потрібен , особливо якщо використовувати ретро втулки, котрі мають тонші фланци. На більш модернових втулках фланци товстіше, і шайби не потрібні, бо шпихи і так сідають дуже плотно.
А два дня молчал — интригу держал. Чтобы просто сказать — когда Ваша личная мощь вырастает за пределы физкультуры, цивильно-физкультурные колёса и их компоненты не годятся. И должны вступать в игру крутые комплектующие, мастера с тензометрами и прочее соревнование кошельков всё такое
За 2 тижні 2а порваних ланцюга, і в обох не витримує заводський замок. Катаю в 3 ланцюга, всі в допуску, перевіряю кожен раз після мийки перед парафіном калібром.
Висновок: відразу знімати подібні замки і в топку, ставити нормальні. (SRAM замки без нарікань)
Перший порвав на КС2020, писав вже. Дуже прикро йди в основній пачці і порвати ланцюг.
Другий не витримав на тренування "Горочки".
Гора дуже схожа на "Космос", тільки ця починається біля озера в Голосєєвському парку і йде понад лісом, машин дуже мало мало — ідеальне місце для силового тренування. 15 підйомів це 1000 набору, і недалеко від дому, градієнт не знаю, але норм.
leonyar, Так может лучше выжимкой собирать, без замка?
leonyar, Я взагалі диву дивуюсь,як ці замки живуть під такою напругою!Колись дуже давно один такий зламав,так в мене навантаження зовсім не ті.
Срам живуть нормально."г" подібні половинки.
Катаю на сраме, и горя не знаю) если нужна будет цепка то говори, я закажу когда себе буду брать шото
ghfijhg, тогда парафинить будет затруднительно, придется на жидкую смазку переходить
приємно взяти вальяжний понторез "Travino" та заїхати в улюблене кафе розслабитись та насолодитися смачним стейком та бокалом червоного сухого.
Але ось що буває, коли трохи розслабишся. Твій вел можуть попросту віджати.
Відео з камер спостережень.
Ну все, готуй на 622-гих.
Страницы Назад 1 … 100 101 102 103 104 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → "Моя велоконюшня"