Тема: Трековий тандем 2

Є момент, що буває захочеться чогось едакого... Захотілось на треку тандем — історія довга, і щоб зробити її короткою, то зробив все можливе і неможливе, щоб такий тандем розшукати і привезти в Київ на велотрек. От, від сьогодні заготовка в майстерні, проходить стан дослідження та виявлення всіх нюансів.

На привеликий жаль уже було проведено деяке "відновлення" попереднім власником, і тому реставраційна цінність тандема для мене під великим питанням. Зате зробити з нього нео-ретро проект вважаю цілком доцільним — буде радувати мене і людей в гостях  img/ap

Тому приймаю думки на тему коліс, розміщення трансмісії та щодо кольору рами. Ну і буду по-маленьку цю веломашину розбирати і збирати як треба з деяким описом і нормальними фото. А поки так:

Трековий тандем 2

6

Re: Трековий тандем 2

Vognick,
Микола вітаю img/ay
Заготовка img/bb
Хотілось би більше фото. По можливості заскочу є певні думки  img/bs

Re: Трековий тандем 2

leonyar, дякую) Колеса зняв, перекидку зняв, а от педалі відмовились — мабуть там непроста історія буде, типу ліві в праві, метал-метал, та ще і без змазки... Зате рама ціла, каретка комплектна, підсиділи-рулі-виноси візуально в нормі. Тому, в зв'язку з браком вільного часу я поки зупинив розборку і повішав раму на гачок до вихідних. Буду радий бачити і чути  img/friends

Re: Трековий тандем 2

Рама ХВЗ?
По колесам: трек ведь, трубки, если держат такую нагрузку — про вес двух велосипедистов. По три креста вперед и назад.

1

Re: Трековий тандем 2

Коля!  img/bq
img/lupa Ага, вот это загадочное нечто, которым ты по телефону пугал img/ag
Не ну прикольно. Рулевая резьбовая 1 1/8? Вилка вообще отсюда?
Про колёса тебе Лёня много расскажет — мы с ним немало тёрли на тему колёс для трекового тандема. Договорились примерно до дорогих шин 28 мм под высокое давление и грузоподъёмность, и ободов типа лоховских img/ag  Это на туристе они лоховские, а здесь, интуитивно, с такими шинами будет то, что нужно. Похоже, на фото нечто подобное по размерам и установлено.
Втулки и обода  бы на 40 спиц, конечно  img/rolleyes

Добавлено: 25-08-2020 22:54:34

LjAlex пишет:

По три креста вперед и назад.

если не 4 и перепай.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Трековий тандем 2

kisa,
img/bs 100%
Покришки навіть 30-32 мм, під високий тиск.

Re: Трековий тандем 2

Если такие где-то поймать.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Трековий тандем 2

kisa,   img/bs

По колесам дійсно треба подумати, але мене більше чомусь турбує питання проми чи кульки у втулках (як і в каретці), бо завдяки деякому чужому досвіду з обручами і спицями вже більш-менш ясно, і навіть лежить пару комплектів для зборки і тестування — 36 однозначно, покришки 25 мм. Для гонок, якщо буде з ким, то і на трубках можна зібрати підходящий вілсет — літературу вже по темі опрацював, Присяженко підтвердив що звичайні міцні Туфо С33Про 25 мм нормально задачу виконають.

Вилка здається 1", по стилю як рідна, хоч і свердлена, але я ще рульову не розбирав, вибачайте.

ПС: про перепай скоріше погоджусь, а от 4 хрестами лякатися б не став) Читав тут критику мого набору переднього колеса на один "Рекорд" в 2 хрести — так от практика показала, що на треку спереду цього більше, ніж достатньо на хороших спицях і обручах.  img/lupa  Тож думаю тут 3 хрестів з 2.0 мм ДТ спицями і жорстким 30 мм італійськими обручем буде достатньо.

LjAlex так, схоже що харківського виробництва продукт.

Re: Трековий тандем 2

Поздравляю с таким велом!
Рама с диагональю из двух трубок смотрится гораздо изящнее чем аналогичная рама туриста-тандема

Spoiler

Трековий тандем 2

Интересно, внешне различие только в диагоналях и дропах? Так как задний треугольник у туриста-тандема явно не из водопровода.

Re: Трековий тандем 2

Vognick пишет:

Присяженко підтвердив що звичайні міцні Туфо

img/bk Ежели так, то да. Мы с Лёней боялись за грузоподъёмность, и соответственно надёжность.

У меня воображение яркое, и по детству раз чудом обрулил завал на вираже, звезду заднюю сорвал img/ag  Так представлять себе на одиночке страшно, если какой-то элемент не выдержит. Но там хоть примерно понятно — как группироваться и всё такое. А на тандеме брр. Хочется перебдеть img/ag
Я и за вилку потому спрашиваю. Тот трековый тандем, который довелось обнюхать, имеет весьма дебелые сечения на вилке, и толстую рулевую. Выглядит довольно успокаивающе img/ag А вилку от одиночки иметь на тандеме  как-то стрёмно, тем более — на трековом. Спортсмены — люди горячие, может тыркнуть в голову атаковать на тандеме на выходе — так хотелось бы танковой добротности всего img/ag 

Допустим, за три креста убедил, что допустимо.  Хотя спиц хочется 40. Но это да, малореально.

Про четыре я говорил в сочетании с перепайкой спиц. Без неё смысла нет.

Твой вопрос про тип  подшипников меня удивляет. Это влияет исключительно на ресурс. А вот оси потолще очень бы не помешали. Думаю, имеет смысл плясать от них.  Есть же какие-то сейчас толстые.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Трековий тандем 2

Четыре креста на 40 спицах — это практически тот же угол, что на 3 крестах и 32 спицах. Должно без плясок собраться. А вот сколько крестов такому чуду нужно —  img/bk понятия не имею.

Re: Трековий тандем 2

недавно видел 40 спиц под трубку

1

Re: Трековий тандем 2

dопрос про тип  подшипников

Тут нема чому дивуватися — чесно потребую поради від більш досвідчених, і більш вагомих у цьому ділі людей. Я на своїх 60 кг не можу ніяк відчути нюансів, та і "ресурс" в моєму досвіді майже невідчутний, тільки що різні процеси обслуговування... Поки схиляюсь брати пару бюджетних Новатеків, бо там міцні фланці, міцні осі, нормальні підшипники з заводу і їх легко міняти. Альтернативна історія — взяти насипні Квандо, в яких осі суб'єктивно можуть бути гірші, але є вже досвід їх переробки на пром-підшипник, що дає можливість досягти економії + отримати втулку з цільним фланцем.

ПС: вага тандему в такому вигляді чуть менше 20 кг (!), думаю після заміни стальних шатунів та установки нормальних коліс вийде в межах 12 кг. Вага гонщиків може бути різною, але міцність стальних труб мене заспокоює, в т.ч. на вилці та рульовій колонці + стальні виноси (!).

(26-08-2020 14:00:59 отредактировано Кирилл)

Re: Трековий тандем 2

kisa пишет:

Твой вопрос про тип  подшипников меня удивляет. Это влияет исключительно на ресурс.

Оси у втулок под промы прочнее, т. к. толще и не имеют резьбы в самых нагруженных местах, в идеале вообще без резьбы снаружи.

Re: Трековий тандем 2

Кирилл, О! Вот это важный жирный плюс.
И сплошные фланцы.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.