Re: Операція — "Реставрація".
Зате всі від нього в захваті.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Операція — "Реставрація".
Зате всі від нього в захваті.
Доброго дня товариство.Дякую всім хто відкликається на мої не раз дитячі та нав'язливі запитання та наполягання. не було змоги приділити часу реставрації у зв'язку з "розкопками" на городах та щоденній роботі. Тож останнім часом зависав по сайтах в пошуках деталей. надаю для підтвердження фото завдяки яким вдалося визначити марку велоcипеда та приблизний вік: торпедо- , вигляд дуже зблизька- , під написом торпедо проглядається "28-" , і фото втулки з інтернету-
напис серійного номера на підсиділі — 225:
Тримач для карбідної лампи: посилання для визначення-Carbidlaternenhalter Orig. GÖRICKE, gebraucht mit Patina, s. Bilder, orig. 10-30er Jahre, Montage am Steuersatz. Ideal zur authentischen Komplettierung eines Fahrradoldtimers vor 1945 , те що було на велосипеді
додаю посилання(щоб і собі не загубити) по втулках torpedo http://www.militaerrad.org/das-ordonnan … edo-naben/ . та фото сторінки з сайту — .
пробовал затянуть этот хомут посильнее- ехать страшно. Руль сперва не повернешь вовремя, потом он сам возвращаться в ноль не хочет.
Может туда масла капать надо как-то? Помимо аккуратного обращения..
по втулках torpedo
Доброго вечора шановні форумчани. Давно не писав оскільки всі дні від останнього поста просиджував на сайтах продаж, як наших так і німецьких. На німецьких, щоб побачити які оригінали до Goricke, на наших у пошуку саме таких( ціни на німецькому ібей конкретно кусючі) і нарешті вдалося на олх серед різних оголошень "велозапчастини" після переписки із продавцем( з проханням пошукати в гаражі) замовити і отримати заднє колесо потрібного мені профілю, ще і з робочою втулкою торпедо з номером 51 на ній,
. також замовив у нього велику зірку із шатунами, ну приглянулась вона мені. буде заміною на час пошуку оригінальної. , .На шатуні в ромбі вгадуються букви FZ, третю дізнаюсь після очищення( а може підкажете з якого велосипеда ). загальна ціна 450грн
+ пересил — 75 грн. до речі в нього досить багато ретродеталей та 2 німецькі рами( фото скидав мені на вайбер, на олх лише загальні фото), даю посилання тут https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/zapcha … EgVMA.html
Тож тепер в наявності два задніх колеса. обод новішого в майбутньому перейде на переднє( рідний передній обод теж на 36 спиць, реставрації не підлягає, тому що сильно гнутий). в процесі переговори з іншим продавцем за руль та передню вилку( при отриманні теж скину фото). Процес пошуку триває, а то за піскоструй виставили ціну 400грн за раз.
Так, зараз на олх дуже важко знайти щось раритетне, особливо для такого вела. Я вже навiть Ренак 80-90 рр. не можу знайти. Удачi в роботi над велосипедом!
прикупив для "роботи" передню втулку на 36 отворів, копана на позиціях ІІ світової, після 2-ох тижнів у солярі вдалося розкрутити : отримав втулку під відновлення та вісь фірми PUCH( тому мав надію,
що рама з тієї ж фірми, принаймі в інтернеті щось таке проскакувало) Тож до чого веду — стільки років у землі, а масльонка робоча, вісь із клеймом і втулку, після очистки, можна використовувати за призначенням. Вміли колись робити РЕЧІ.
taras.sharan, ну это для колекции только.
Вміли колись робити РЕЧІ.
Если оно не 42-43 и позже годов. Там сплошной суррогат по материалам. А если примерно 37-38 года, то да, железяка хорошая. Но. Как там дорожки подшипников? От кислой среды на них появляются раковины. И если оно более полувека пролежало в земле, то могу только согласиться с коллегой tork,
Если масленка выжила то мазали от души. Может и дорожки были в толстом слое загустевшего масла.
доброго здоров'я.на рахунок стану додаю нове фото.
всередині навколо осі був намотаний войлок, для захисту шариків від болота. тож стан ніби норм, але якщо що, то токарний станок в допомогу. там захисні втулки зйомні, тож відкиснуть і прожену. якщо не вдастся- то таки буде в особистий музей. ціна і так була смішна — 45 грн, за втулку та дзвінок.
До речі на рахунок купленої зірки, після очищення прочитав FZTW, німецька марка. ось що нарив на німецьких сайтах( переклад з нету теж)— "В ході націоналізації (промислових) компаній з 1947 року та їх об'єднання в асоціації державних компаній компанія Hermann Weihrauch також була експропрійована і передана VVB IFA як фабрика нижнього кронштейна Зелла-Меліса. У 1952 році назву було змінено на VEB Fahrradteilewerk Zella-Mehlis, а в 1954 році — на завод запчастин для автомобілів Zella-Mehlis.
Компанія була в основному виробником кривошипів (кривошипів з прямокутним перетином) для велосипедної промисловості НДР, і в 1950-х роках свої велосипедні компоненти позначили ромбовидним логотипом та абревіатурою FZTW." на валу дата -48, тож ніби збігається.
http://ddr-fahrradwiki.de/FZTW тут інформація по велодеталях, виготовлених цією фірмою з 1940-их рр, з фото зірок( по роках виробництва), педалі та ін. та марки велосипедів на які це монтували. це для хоча б часткової ідентифікації німецьких велосипедів, коли немає шильдика та років виготовлення.
Втулка больше похожа на музей ископаемых , но... Задавшись целью, спорта ради, можно и восстановить и отхромировать
Про FZTW будем знать У нас вообще мало инфы про заграничных производителей.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Операція — "Реставрація".