Re: Планетарки
Arioh,
Вот примерно и у меня такое же мнение. Разве что местность у меня в городишке довольно холмистая местами, даже гористая точнее, и тут три передачи планетарки в самый раз.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Общие темы. Мастерская. Библиотека. Вопросы. → Планетарки
Страницы Назад 1 … 20 21 22 23 24 … 114 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Arioh,
Вот примерно и у меня такое же мнение. Разве что местность у меня в городишке довольно холмистая местами, даже гористая точнее, и тут три передачи планетарки в самый раз.
Та да, на не сильно злий підйом легше на другій заїхати ніж на першій, я планетарку іменно через повишену передачу поставив, на сінглі якраз не хватало її, в місті то від повишеної толку мало і так сильно не розженешся, а вот на трасі особливо коли дорога чуть вниз 3-я передача дуже подобається, ну і плюс 2-у(пряму) можна трошки легшу(на 1-2 зуба) поставити як на сінглі. Ну і для злобного бездоріжжя, як писав вище, перша норм.
Немного теории
Ссылки
Расчет редуктора
ЛР Исследование КПД зубчатого редуктора (1)
Редукторы Расчёт и выбор
Справочная информация по выбору редуктора
"Основным путем повышения КПД редукторов является уменьшение потерь мощности, как-то: использование более современных систем смазки, исключающих потери на перемешивание и разбрызгивание масла; установка гидродинамических подшипников..." (1)
Короче говоря, для редуктора ПКД в режиме повышения (оборотов) НЕ равен КПД в режиме понижения.
В частности, это подтверждается замерами (стр. 8 )
У всех планетарок 3х 3я повышенная передача имеет КПД ниже, чем 1я пониженная.
Вся нагрузка (а следовательно, и потери мощности) приходится на трущиеся пары ось-сателлит.
Понятно, что глина вместо смазки (в ш3) сделала своё "доброе" дело.
оси сателлитов... надо их вытащить и внимательно осмотреть под увеличительным стеклом: на рабочих поверхностях м.б. микрозадиры
Маю Арчера AW 54 року випуску, за таке довге життя колись комусь вдалось її провести купіль у водичці, в результаті в утробі деякі деталі з дрібними раковинами від іржі і особливо осі сателітів і конуси з шарами(чашки при цьому були в хорошому стані). Я на ній покатав ще до ТО і працювала вона дуже добре і легко. При ТО замінив конуси і шари, полірнув доріжки і думав замінити осі сателітів саморобними (осі сателітів можна зробити із циліндрчної частини свердел по металу, можна і з тих, що для дерева, але у AW-шці один кінець осей проточений до меншого діаметру для контакту з муфтою перемикання, що у домашніх умовах відтворити геморно) але залишив рідні — все працює ідеально. Шімана ш3 непогана, але через занадто ускладнену конструкцію має нижчий КПД, а робота і модуляція гальма на ній взагалі паскудна.
Шімана ш3 непогана, але через занадто ускладнену конструкцію має нижчий КПД, а робота і модуляція гальма на ній взагалі паскудна.
ППКС
Буду її міняти на Sachs на наступний сезон — якщо вірити графіку, у неї третя найефективніша серед конкурентів. А поки що на шіману поверну, мабуть, 19-зубу зірку. Бо на тренуванні добру частину траси довелося їхати на третій, каденс більше сотні на другій довго тримати важко.
У суботу спробую ще раз порівняти 46/20 і 46/19, і яка передача більше сподобається — ту і залишу.
Шімана ш3 непогана... , а робота і модуляція гальма на ній взагалі паскудна.
чего только не прочитаешь в тырнете
ножник на ш3 самый лучший по всем параметрам из всех тормозных втулок!
народ даже переделывает ш3 в односкоростной вариант, только чтобы получить классный накат и суперский тормоз
Maxim_Sed, ну, я ж не из тырнета мнение сложил, а из собственного опыта. Может, у меня просто неудачный экземпляр.
Maxim_Sed, для мене найкращі гальма у Саксів, далі чешка з підрізаним по Вашій схемі ТБ, і на останньму місці шамана ш3 (погана модуляція в момент початкового спрацьовування, практично не контрольований процес блокування колеса, ну і клацання роликів на закуску , гальмівного зусилля достатньо. Тобто гальма у ш3 працюють по принципу стоп-крана ). По інших гальмівних втулках особливо не скажу бо не розпробував, оскільки надаю перевагу ручним гальмам.
На восьмерке шимано тоже тормоз стоп-кран, колесо блокируется на раз, но я привык очень аккуратно тормозить.
На пятерке сакс пентаспорт ничем не отличается от обычной торпеды.
на останньму місці шамана ш3 (погана модуляція в момент початкового спрацьовування, практично не контрольований процес блокування колеса, ну і клацання роликів на закуску
это неисправная ш3
Так у нее нет КПД, там прямая передача.
Ну так потери то присутствуют. Трение, там, вязкость смазки. У планетарок на 2-й тоже прямая передача, а кпд ниже 1.
Да, но преобразования нет. Если за веревку тянуть, КПД тоже не 100%
Она растягивается и т. п.
У планетарок тоже на прямой нет преобразования — звезда через трещотку напрямую вращает корпус втулки.
Страницы Назад 1 … 20 21 22 23 24 … 114 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Общие темы. Мастерская. Библиотека. Вопросы. → Планетарки